پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی مجلس و قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص)

کد خبر: 1157983

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد یک کمیته مشترک بین کمیسیون انرژی مجلس و قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص) از ضرورت‌های همکاری دوطرف است که می‌تواند موضوعات و کارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تسهیل کند.

پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک کمیسیون انرژی مجلس و قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء(ص)

در نشست مشترکی که بین اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و فرمانده و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، ضمن تشریح پیشرفت پروژه‌های جاری قرارگاه در حوزه انرژی، مسائل و مشکلات موجود و راهکارهای تسریع در اتمام آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست، فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خودباوری و اعتماد به نفس در اجرای پروژه‌ها را از ساخت سد کرخه شروع کرد تا جایی که این پروژه به نماد بالندگی در عرصه سازندگی کشور تبدیل شد و امروز این مجموعه باید کارهای سخت و برزمین‌مانده‌‌ای را که دیگران توان اجرای آن را ندارند انجام دهد.

وی افزود: قرارگاه به عنوان یک جریان ولایی و انقلابی، معجزه سازندگی، پیشرفت و توسعه کشور است و جامعه از این مجموعه انتظار بالایی برای عمران و آبادانی کشور دارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سودآوری را در اجرای پروژه‌ها لحاظ نمی‌کند و سعی می‌کند کارهایی که برای کلان کشور و مردم اهمیت دارد را در اولویت قرار دهد و تأکید بر این است که این حرکت با تمرکز بر مناطق محروم باشد.

وی ادامه داد: ایجاد یک کمیته مشترک بین کمیسیون انرژی مجلس و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از ضرورت‌های همکاری دوطرف است که می‌تواند موضوعات و کارهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تسهیل کند و بسترهای مناسب کاری را برای قرارگاه فراهم نماید.

در پایان این نشست نیز اعضای کمیسیون انرژی مجلس از مرکز فرماندهی و پایش پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بازدید کردند و به صورت ویدئوکنفرانس در جریان روند پیشرفت چندین پروژه عمرانی این مجموعه قرار گرفتند. /تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها