شهاب سنگ تقلبی در حیاط مدرسه خبرساز شد! +تصاویر

کد خبر: 1050867

انتشار تصاویر مربوط به تکلیف دانش آموزان مدرسه ای در استرالیا توجه کابران شبکه های اجتماعی در جهان را به خود جلب کرد.

شهاب سنگ تقلبی در حیاط مدرسه خبرساز شد! +تصاویر

باشگاه خبرنگاران: انتشار تصاویری از یک سنگ بزرگ در حیاط مدرسه‌ای در استرالیا به یکی از تصاویری خبرساز در فضای مجازی تبدیل شد. در حالی که پس از انتشار این تصاویر، ادعا شده که آن‌ها مربوط به سقوط یک شهاب سنگ در حیاط مدرسه است، ولی مدتی بعد مشخص شد که این ادعا درست نیست.

انتشار این تصاویر حتی کارشناسان کنجکاو ناسا را به تحقیق در مورد آن واداشت تا جایی که یکی از کارشناسان ناسا برای بررسی صحت و سقم ادعای مطرح شده با مدیر مدرسه تماس گرفت.

PQWxEbDohLWw

«مارک آلن»، مدیر مدرسه دولتی در مالاندا کوئینزلند در گفتگو با ۷NEWS گفت: «از سراسر جهان در مورد این تصاویر با ما تماس گرفتند. حتی یکی از کارسناسان ناسا با ما تماس گرفت تا گزارشی را برای مرکز فضایی کندی تهیه کند.»

انتشار این تصاویر در حالی خبرساز شد که بنا به گفته مدیر مدرسه مالاندا این سنگ سوخته جزئی از تکالیف درسی دانش آموزان بود. بنا به گفته آلن دانش آموزان وظیفه داشتند در این تکلیف گزارشی در مورد فرود یک شهاب سنگ، مصاحبه با شاهدان عینی و خدمات اضطراری ارائه شده تهیه کنند.

tPLG1pDUpmeG

آلن با اشاره به اینکه فکر نمی‌کرد این تصاویر به این اندازه در فضای مجازی سر و صدا کند، گفت: این تکلیف کمی سرگرم کننده بود، اما هیجان ایجاد شده برای آن نیز بسیار جالب‌تر بود. اینجا شهری کوچک است و ما انتظار نداشتیم این تصاویر به این اندازه داغ شوند.

VArrnIDDTerW

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها