بیرون کشیدن ماهی از گلوی ماهیگیر! +فیلم

کد خبر: 1051389

ماهیگیر کلمبیایی که با وارد شدن یک ماهی به گلویش در حال خفه شدن بود با کمک پزشکان نجات یافت.

بیرون کشیدن ماهی از گلوی ماهیگیر! +فیلم

 باشگاه خبرنگاران جوان: یک ماهیگیر جوان کلمبیایی که در حادثه ماهیگیری چیزی نمانده بود جانش را از دست بدهد با کمک پزشکان از مرگ نجات پیدا کرد. این ماهیگیر ۲۴ ساله اهل منطقه «پیویجای» که هویتش اعلام نشده است حین ماهیگیری یک ماهی ۷ اینچی (۱۷ سانتی) را به دهان خود انداخته بود که ناگهان ماهی وارد گلوی وی شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی کلمبیا این اتفاق هنگامی رخ داد که این ماهیگیر در حال خارج کردن این ماهی از قلاب، متوجه ماهی دیگری شد که در قلاب دیگر او گرفتار شده بود. این ماهیگیر که احتمال می‌داد ماهی صید شده به داخل آب بیفتد آن را به دهان خود انداخت و سپس برای کشیدن قلاب دوم وارد عمل شد. اما از آنجا که او ماهی در دهان خود را به اندازه کافی محکم با دندان نگرفته بود ناگهان ماهی به داخل گلوی وی لغزید و او در معرض خفه شدن قرار گرفت. خوشبختانه این ماهی از خانواده ماهیان «موجارا» بود ( ماهیانی که به بدن فشرده خود معروف هستند) و همین مسئله موجب شد تا این ماهی کاملا مانع ورود جریان هوا به داخل شش‌های ماهیگیر نشود.

پس از این حادثه ماهیگیر بلافاصله به بیمارستان «سانتاندر هِرِرا» مراجعه کرد. از آنجا که این مرد قادر به حرف زدن نبود پزشکان متوجه حادثه‌ای که برای او رخ داده بود نشدند. این مرد تنها با دست‌های خود به گلویش اشاره می‌کرد که پزشکان پس از انجام اسکن ایکس ری متوجه گیرکردن ماهی در گلوی وی شدند. سرانجام پزشکان با انجام عملیات پزشکی اورژانسی موفق به بیرون کشیدن ماهی از گلوی مرد شدند.

گفتنی است؛ این مرد که اکنون حالش مساعد گزارش شده برای بهبودی کامل باید دو روز را در بیمارستان بستری بماند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها