ماجرای دستگیری رضا عطاران لو رفت! +فیلم

کد خبر: 1053215

ماجرای دستگیری رضا عطاران در کانادا از زبان مجید صالحی در دورهمی

ماجرای دستگیری رضا عطاران لو رفت! +فیلم

رضا عطاران در کانادا دستگیر شد. ماجرای دستگیری رضا عطاران از زبان مجید صالحی بیان شده است. رضا عطاران این ماجرا را در برنامه مهران مدیری تعریف کرده است. رضا عطاران به دلیل اشتباه در بیان منظورش در مورد میزان ماندگاری در کانادا دستگیر شده است. ماجرای دستگیری رضا عطاران را ببینید:

بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در مشهد بازیگر،  کارگردان،  فیلم‌نامه‌نویس،  خواننده و تدوینگر ایرانی است. اولین حضور او در تلویزیون در مجموعه بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد. از او به عنوان یکی از پول سازترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران یاد می شود.

سابقه بازیگری رضا عطاران

عطاران در سال ۱۳۸۱ در کلاه‌قرمزی و سروناز حضور پیدا کرد. در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم خروس جنگی، مورد توجه قرار گرفت. عطاران در سال ۱۳۸۸ در فیلم نیش زنبور بازی کرد. این فیلم در مجموع ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروش داشت. او در سال ۱۳۸۹ در ورود آقایان ممنوع به ایفای نقش پرداخت. این فیلم سال ۱۳۹۰ اکران شد. عطاران سال ۱۳۹۲ در فیلم طبقه هساث بازیگری کرد. او برای این بازی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. او به دلیل موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقه هساث،  رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت.

رضا عطاران در سال ۱۳۹۳ در فیلم نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم به ایفای نقش پرداخت. او سال ۱۳۹۵ در دنباله فیلم نهنگ عنبر در نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیا بازی کرد. این فیلم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینما‌های ایران اکران شد و در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان فروش داشت. او در سال ۱۳۹۶ در فیلم هزارپا بازی کرد. این فیلم با فروش بیش از ۳۰ میلیارد تومان در گیشه، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران می‌باشد.

زندگی شخصی رضا عطاران

عطاران فرزند سوم خانواده است. وی در سال ۱۳۷۳ با فریده فرامرزی بازیگر سینما ازدواج کرد. او در مصاحبه‌ای در خصوص بچه دار نشدن گفت: «اگر قرار را بر بودن یا نبودن [بچه] بگذارید به نظرم نبودن بهتر است. از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی بر فرزند دار نشدن توافق کردیم.»

فعالیت های رضا عطاران در دهه نود

در سال ۱۳۹۱ عطاران در فیلم دهلیز در کنار هانیه توسلی بازی کرد. این فیلم در اولین نمایش خود روی پرده جشنواره فیلم فجر رفت. عطاران برای بازی در این فیلم نامزد جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد شد. او همچنین جایزه بهترین نقش اول مرد هفتمین جشن انجمن منتقدان را دریافت کرد.

وی خطاب به حضار برای گرفتن بهترین جایزه بازیگر مرد با لحن طنزی گفت: «خوشحالم اگر این جایزه حتی اگر حقم نبود، این جایزه را گرفتم. در این دوره از دست منتقدان جایزه گرفتن برایم اهمیت بسیاری دارد و در دوره قبل اوضاع سینما خیلی شمق در عقرب بود!»

عطاران سال ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای طبقه هساث برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد، در حالی که به گفته فرامرز قریبیان یکی از اعضاء هیئت داوران آن دوره، جایزه به اتفاق آرا به نوید محمدزاده بازیگر فیلم عصبانی نیستم!  تعلق گرفته بود که تحت تأثیر فشار‌های بیرونی جایزه به رضا عطاران رسید. عطاران ۴ روز بعد از اختتامیه در گفتگویی سیمرغ بلورین دریافتی اش از جشنواره فیلم فجر را متعلق به نوید محمدزاده بازیگر فیلم عصبانی نیستم!  دانست.

عطاران در سال ۱۳۹۳ در فیلم نهنگ عنبر به ایفای نقش پرداخت. این فیلم ساخته سامان مقدم بود. این فیلم در ابتدا قرار بود در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید،  اما این اتفاق نیفتاد و فیلم پس از بررسی و بازبینی دوباره، در اواخر اردیبهشت وارد سینما شد.

رضا عطاران در سال ۱۳۹۵ در نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیا بازی کرد. این فیلم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینما‌های ایران اکران شد. این فیلم با فروش بیش از ۲۰ میلیارد تومان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.

پس از آن عطاران در فیلم مصادره به بازیگری پرداخت. عطاران در این فیلم در نقش یک مأمور ساواکی ظاهر می‌شود. عطاران پس از این فیلم در فیلم هزارپا به ایفای نقش پرداخت. این فیلم با بیش از ۳۰ میلیارد تومان فروش در گیشه، پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها