مادری که پس از تولد فرزندش از کما خارج شد! +عکس

کد خبر: 1054083

ماجرای مادری که یک ماه پس از به دنیا آوردن فرزندش از کما خارج شد، در فضای مجازی خبرساز شده است.

مادری که پس از تولد فرزندش از کما خارج شد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: یک زن آمریکایی به نام امیلی براون در هفته بیست و هشتم بارداری خود را جشن گرفته بود، اما همان شب متوجه شد که نمی‌تواند ک هیچ غذایی را از غذا میل کند. امیلی بلافاصله فهمید که باید آزمایش ویروس کرونا را انجام دهد. بعد از انجام تست کرونا متوجه شد که کرونا دارد، با این حال مدتی اوضاع خوب پیش رفت، اما پس از ۶ روز همسرش جاش او را وحشت زده از خواب بیدار کرد، و به او گفت که او به طور معمول نفس نمی‌کشد. در نتیجه، امیلی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان مجبور شدند تمام تلاش خود را برای زنده ماندن جنین انجام دهند.

6tw9CSFoPWEi

پزشکان به خانواده امیلی گفتند که او ممکن است از این مصیبت جان سالم به در نبرد به همین دلیل آن‌ها زایمان سزارین اورژانسی را انجام دادند تا جنین را از رحم او خارج کنند، با وجود اینکه تاریخ تولد فرزند این خانواده حدود ۷ هفته بعد بود. در روز‌های بعد از عمل، پزشکان دو بار سعی کردند ونتیلاتور را خارج کنند، اما او قادر به تنهایی تنفس کشیدن، نبود.

سرانجام، پزشکان موفق به انجام تراکئوستومی و برداشتن ونتیلاتور شدند. هنگامی که امیلی از خواب بیدار شد همسرش گفت:" امیلی فکر می‌کرد که چند روز از کما رفتن او می‌گذرد، اما او فهمید که حدود یک ماه گذشته است، که باعث نگرانی او درباره فرزندش شد، اما پرستاران به او می‌گویند کودک با وجود به دنیا آمدن زودرس سالم است. "

nxeuwqxLW6o6

شایان ذکر است؛ امیلی ۶ روز پس از هوشیاری از بیمارستان مرخص شد، اما کودک دو هفته دیگر در بیمارستان ماند و مادرش برای تغذیه روزانه او را ملاقات می‌کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها