اسکی روی کوه نمک به جای کوه یخ! + عکس

کد خبر: 1059336

منطقه ای در ساحل کانال سوئز در مصر وجود دارد که بسیار شبیه به کوهستان های یخی است ولی از نمک پوشیده شده است.

اسکی روی کوه نمک به جای کوه یخ! + عکس

باشگاه خبرنگاران: بسیاری از مردم مصر که در بندر فوأد واقع در استان "پورت سعید" در ساحل کانال سوئز زندگی می‌کنند، تفریحی دارند که جایگزین اسکی روی یخ شده است. در این کشور که برف نمی‌بارد، مردم اسکی روی کوه‌های نمک را به جای برف بازی تجربه می‌کنند و از آن لذت می‌برند.

دانش آموز مصری، سامار هامدی، همراه با دوستانش طوری در این کوهستان نمک بازی می‌کند و روی آن سُر می‌خورد که انگار روی یخ‌های زمستانی و برف در حال بازی هستند. او گفت: "تقریباً این نمک ها، مثل برف هستند، تصاویری از این منطقه در اینترنت منتشر شده. همه افرادی که خارج از بندر سعید زندگی می‌کنند، فکر کردند که ما روی یخ یا برف در حال بازی هستیم، این منطقه بسیار زیبا و شگفت انگیز است و گویا در کوه‌های یخی مسکو بازی می‌کنیم. "

این تپه‌ها توسط یک شرکت دولتی اداره می‌شود که نمک را به خارج از کشور صادر می‌کند تا در ذوب یخ استفاده شود، بنابراین این نمک از آلودگی ناشی از بازی با آن، اسکی یا دویدن روی آن خراب نمی‌شود. توجه به این منطقه و رفتن به آنجا تقریبا از دو ماه پیش و زمانی که یک مصری هنگام اسکی روی تپه‌های نمکی تصویری از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، شروع شد و پس از آن افراد زیادی ترغیب به بازدید از این منقطه شدند.

گفتنی است، در حال حاضر این مکان برای جذب بیشتر گردشگران به این منطقه طور رایگان برای بازدید کنندگان از داخل و خارج بندر فواد باز است.

R6hK3EErmiTu

B1KpKWuwg5Vx

pZd0URnxqIru

HSUsHyTJcxh8

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها