پرواز عجیب یک یوفو بر فراز اقیانوس +فیلم

کد خبر: 1068414

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک یوفو بر فراز اقیانوس را نشان می دهد.

پرواز عجیب یک یوفو بر فراز اقیانوس +فیلم

باشگاه خبرنگاران: تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده ناپدیدشدن یک یوفو را در آب‌های سواحل کالیفرنیا نشان می‌دهد. این ویدئو توسط «جرمی کوربِل»، فیلمساز و علاقه‌مند به یوفو منتشر شده است. این ویدئو که توسط یک ناو آمریکایی در جولای سال ۲۰۱۹ در سواحل سن دیگو تهیه شده یک شیء پرنده سیاه رنگ را بر فراز اقیانوس نشان می‌دهد. در این ویدئو که توسط دوربین اینفرارد تهیه شده صدای یک نظامی آمریکایی شنیده می‌شود که پس از ناپدیدشدن یوفو در آب اقیانوس می‌گوید: «این (یوفو) وارد آب شد.»

بنا به گزارش NBC News وزارت دفاع آمریکا تایید کرد که این ویدئو توسط نظامیان این کشور تهیه شده است. این ویدئو توسط پنتاگون بازبینی شده است. سال گذشته نیز پنتاگون به صورت رسمی سه ویدئوی کوتاه از یوفو‌ها را منتشر کرد که توسط خلبانان نیروی دریایی ارتش این کشور در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تهیه شده بود.

گفتنی است؛ این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۹۷۰ هزار بیننده داشته است.

حجم ویدیو: 1.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها