حفاظت عجیب و غریب یک زوج از دو درخت انبه +عکس

کد خبر: 1074829

اقدام عجیب زوج هندوستانی در استخدام چند نگهبان ۲۴ ساعته برای مراقبت و حفاظت از دو درخت انبه به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

حفاظت عجیب و غریب  یک زوج از دو درخت انبه +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: روزانه اخبار زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود. اما برخی از این خبر‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به اخبار داغ می‌شوند. مانند یک زوج هندوستانی که حفاظت عجیب آن‌ها از دو درخت انبه خبرساز شده است.

این زوج که اهل منطقه «جبالپور» در ایالت مادهیا پرادش هند هستند چهار نگهبان به همراه ۶ سگ را برای حفاظت از این دو درخت انبه در باغ خود به کار گرفته اند. جالب آنکه کل محصول این دو درخت، هفت عدد انبه است. اما شاید برای برخی این پرسش مطرح شود که علت این اقدام این زوج هندی چه بوده است؟ بنا به گفته این زوج این دو درخت انبه از نوع معمولی نبوده بلکه نادرترین و گران‌ترین انبه در جهان یعنی درخت انبه قرمز میازاکی ژاپنی هستند.

این زوج این درخت انبه را چند سال پیش هنگام مسافرت با قطار به چنای، مرکز ایالت تامیل نادو هند از یک فروشنده خریده و در باغ خود کاشته بودند. در حالی که در ابتدا آن‌ها تصور می‌کردند یک درخت انبه معمولی را خریداری کرده اند با دیدن انبه‌های قرمز رنگ آن حیرت زده شدند. اما پس از کمی تحقیق و بررسی آن‌ها متوجه شدند که در واقع نادرترین و گران‌ترین درخت انبه در جهان را خریداری کرده اند. سال گذشته محصول این دو درخت توسط سارقان به سرقت رفت، اما از آنجایی‌که این زوج این دو درخت انبه را مانند فرزندان خود دوست دارند چهار نگهبان به همراه شش سگ را برای برای حفاظت از آن‌ها استخدام کرده اند.

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های ژاپنی قیمت هر یک کیلوگرم انبه قرمز ژاپنی در مارکت‌های بین المللی ۲۷۰ هزار روپیه است.

درخت انبه

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها