ویدئو فرار عجیب دزد احمق بعد از سرقت ویرال شد + عکس

کد خبر: 1081934

ویدیویی از بدشانس ترین سارق منتشر شد که با سرقت ناموفق و اشتباهات پی در پی در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

ویدئو فرار عجیب دزد احمق بعد از سرقت ویرال شد + عکس

روز گذشته ویدیویی جالب و دیدنی از یک اتومبیل فراری از فرودگاه "لیون" شهر "سینت اکزوپری" واقع در فرانسه منتشر شد که راننده اتومبیل با سرقت ناموفق و بدترین اتفاق ممکن روبرو شد و به همین دلیل ویدیو آن بارها و بارها در صفحات مجازی منتشر و پخش شد.

این ویدیو ،روز گذشته توسط یکی از ساکنین حومه شهر سینت اکزوپری ضبط شده است که در آن یک مرسدس بنز خاکستری رنگ به همراه ده ها اتومبیل پلیس دیده می شود که با سرعت در حال عبور است

فرار سارق

اما اتومبیل مرسدس خاکستری در نهایت بدشانسی با خاکریزه اطراف مسیر برخورد می کند و کنترلش را از دست می دهد و اتومبیل نیز قدرت حرکت را از دست می دهد. پس از آنکه مرد فراری از پلیس متوجه عدم توانایی حرکت اتومبیل می شود آنرا رها می کند و دست به فرار میگذارد اما در مسیری اشتباه!!این تنها به آن دلیل است که وی جای آنکه به سمت مخالف اتومبیل پلیس ها فرار کند،دقیقا به عقب و مسیری که اتومبیل های پلیس در حال تعقیب وی بودند بازگشت که در نهایت دستگیر شد.

این اتفاق یکی از بدترین و بدشانس ترین اتفاق های ممکن بود که برای این سارق پیش آمد و تنها به دلیل طرز تفکر اشتباه وی بود که دچار این اتفاق شد.با این وجود RTL بیان کرد که این تعقیب و گریز در ساعت 10:30 دقیقه صبح در بزرگراه A46 آغاز شد و خوشبختانه هیچ آسیب جانی به بار نیامد و تنها این ویدیو هزاران بار در صفحات مجازی منتشر شد.

با این وجود علت تعقیب و گریز هنوزتوسط پلیس این منطقه ذکر نشده و مشخص نمی باشد./ منیبان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها