تصویر هولناک از تصادف در بزرگراه مدرس/سرنشینان خودرو زنده زنده سوختند

کد خبر: 1099088

بامداد امروز، برخورد خودروی بی ام و با گاردریل و پست برق زمینی در بزرگراه مدرس تهران خودرو دچار آتش‌سوزی شد و ۲ سرنشین آن جان باختند./چند ثانیه

تصویر هولناک از تصادف در  بزرگراه مدرس/سرنشینان خودرو زنده زنده سوختند

ملکی جزئیات حادثه تصادف و آتش سوزی خودرو شاسی بلند در بزرگراه شهید مدرس را تشریح کرد و از مرگ دو نفر در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد:ساعت ۰۱:۵۳ امروز یک مورد حادثه تصادف منجر به حریق خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس کمی بعد از خروجی بیهقی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو تیم عملیاتی شامل یک تیم حریق و یک تیم نجات در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند.

وی ادامه داد:مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو BMW شاسی بلند به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی به گاردریل برخورد کرده، منحرف شده و در سمت راست بزرگراه به یک پست برق و یک اصله درخت تنومند که بر اثر تصادف شکسته بود، برخورد کرده و در نهایت با برخورد به یک تابلو متوقف شد.

آتش سوزی خودرو

فوت ۲ نفر در تصادف بزرگراه شهید مدرس

ملکی گفت:زمانیکه آتش نشانان به محل رسیدند خودرو کاملا شعله ور بود، خیلی سریع آتش خاموش شد و قطعات خودرو برش داده شد و افراد به خارج انتقال داده شدند. اما به دلیل سوختگی شدید این دو نفر در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود:خودرو با جرثقیل به محل امنی انتقال داده شد و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. در ساعت ۰۴:۲۹ دقیقه عملیات به پایان رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها