خروج مهمان ناخوانده خطرناک از توالت عمومی مردم را به وحشت انداخت +فیلم

کد خبر: 1101322

پرسه شیر در داخل توالت عمومی موجب وحشت و نگرانی مردم شهر شد.

خروج مهمان ناخوانده خطرناک از توالت عمومی مردم را به وحشت انداخت +فیلم

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه پرسه شیر در داخل یک توالت عمومی را به تصویر می‌کشد.

ورود این شیر به داخل این توالت عمومی موجب وحشت افراد محلی و گردشگران شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه‌ای را که افراد محلی متوجه حضور این حیوان در داخل توالت عمومی می‌شوند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که شیر در داخل توالت عمومی حضور دارد از درب آن خارج شده و گردشگران را غرق در وحشت می‌کند. احتمال می‌رود این افراد در داخل خودرو‌های این پارک سافاری حضور داشتند که متوجه حضور شیر جنگل در داخل توالت عمومی شدند. این حادثه در یکی از پارک‌های حفاظت از حیوانات رخ داد.

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: "توالت‌های عمومی همیشه مکانی امن و ایمن برای انسان به شمار نمی‌روند."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: "جایی که این توالت ساخته شده زمانی محل حمام این شیر بوده است. انسان آن را اشغال کرده و این شیر به آنجا سر زده تا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کند."/ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها