شکایت مادر علی انصاریان جنجالی شد/بدهی ۸۰ میلیونی خانواده انصاریان به بیمارستان!

کد خبر: 1082108

روز گذشته مشخص شد با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت مادر علی انصاریان جنجالی شد/بدهی ۸۰ میلیونی خانواده انصاریان به بیمارستان!

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. علی انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. علی انصاریان در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد. علی  انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان در تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

روز گذشته مشخص شد با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم علی انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

علی انصاریان

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود.

طی ماه‌های اخیر با درگذشت چهره فراموش نشدنی ورزش و سینما شایعاتی مبنی بر قصور پزشکی در پرونده درمان او وجود داشت اما مورد توجه قرار نگرفت و اینطور به نظر می‌رسید که در این رابطه خانواده انصاریان شکایتی نداشته باشند که با اقدام اخیر آنها مجددا درگذشت این چهره خوش اخلاق فوتبال ایران به سوژه اول رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

شکایت از پزشک معالج مرحوم انصاریان با واکنش این پزشک و همچنین مسئولان بیمارستان فرهیختگان رو به رو شده است. از طرف مسئولان بیمارستان این ادعا مطرح شده که خانواده انصاریان به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های معالجه آن مرحوم به بیمارستان بدهکار هستند. این رقم نزدیک به ۸۰ میلیون تومان اعلام شده که با گذشت چند ماه از سوی خانواده مرحوم تاکنون تسویه حسابی صورت نگرفته است و از زمان ترک بیمارستان آنها این مبلغ را نپرداخته‌اند.

از سمت پزشک که در پرونده شکایت از او به عنوان عامل درگذشت مرحوم انصاریان نامبرده شده، او در وهله اول از این اقدام شوکه و ناراحت است و در وهله دوم او هم مدعی است که اسناد و مدارک معتبری وجود دارد که هیچگونه کم‌کاری در زمان معالجه مرحوم انصاریان از سوی او و همکارانش صورت نگرفته است و همچنین مدارکی را در صورت نیاز ارائه خواهد کرد که به تعلل خانواده انصاریان در روند درمان آن مرحوم ارتباط دارد.

شکایت خانواده انصاریان از پزشک معالج مرحوم علی انصاریان به زودی با واکنش مسئولان بیمارستان و این پزشک مواجه می‌شود.

علی انصاریان و زندگی نامه اش

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیکن قبل و بازیگر اکنون است. او هر سه حرفه پرطرفداران در ایران را تجربه کرده، ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و هم اکنون وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شده است و سابقه بازی در پرسپولیس و همینطور استقلال را دارد ! انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

علی انصاریان

علی انصاریان فوتبال را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز ‌نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس پیوست. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران پیوست و تنها یک فصل دراین تیم‌بازی کرد. او سابقه بازی در تیم‌های دیگر مانند باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین‌ بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را هم دارد. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

خانواده علی انصاریان

وی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است و خیلی پدر و مادرش را دوست دارد و در خانه بر خلاف بیرون خیلی مطیع و سر به زیر است او پسری مطیع و آرام برای مادرش و برادری مهربان و دلسوز برای خواهر و برادرش است.

آغاز بازیگری علی انصاریان

او به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادی قرار گرفت رسما وارد بازیگری شد و اکنون از چهره های موفق در این زمینه می باشد.

علی انصاریان

علی انصاریان مجرد بود و ازدواج نکرد و دقایقی قبل بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها