خاطره بازیگر معروف از رد کردن یک پیشنهاد کاری به خاطر سیگار

کد خبر: 1135792

داریوش سلیمی خاطراتی را درباره گریم سنگینش در یک سریال و رد کردن یک پیشنهاد کاری در دوران کرونا به خاطر سیگار، بازگو کرد.

خاطره بازیگر معروف از رد کردن یک پیشنهاد کاری به خاطر سیگار

داریوش سلیمی درباره ورودش به عرصه بازیگری گفت: من با سریال "آینه عبرت" وارد این رشته شدم و زمانی که بازیگری را آغاز کردم متوجه جدیت آن شدم. بعد از بازی در دو الی سه نقش متفاوت متوجه شدم نیاز به آموزش دارم و در نتیجه به کلاس‌های استاد سمندریان رفتم. اکنون با سابقه حدود  ۲۰۰ سریال، تله فیلم و فیلم سینمایی اینجا حضور دارم. 

او ادامه داد: نوروز سال گذشته سریال "نوروز رنگی" را داشتیم و فکر می‌کنم جزو کارهای خوب من بود. جایگاه حرفه‌ای اکنون من هدف ۱۰ سال پیش من است اما بر این باورم اتفاقی که باید بیفتد همچنان رخ نداده و منتظر آن هستم.

وی درباره دشواری‌های بازیگری گفت: سخت‌ترین تجربه کاری من سریال "عقیق" آقای توفیقی در محرم بود که در آن به مدت ۸۰ روز گریم سنگین داشتم. به من پیشنهاد دادند که موهایم را از ته بزنم یا آن را به رنگ مسی در بیاورم. من در آن لحظه رنگ مسی را با نقره‌ای اشتباه کردم و نهایتا پیشنهاد را پذیرفتم. 

سلیمی گفت: زمانی که اولین بار گریم خود را در این سریال دیدم بسیار متعجب شدم. آن شب زمانی که به خانه رفتم و سعی کردم به کاسکوی خانگی خود سلام کنم من را نشناخت و به من حمله کرد. به طور خلاصه این کار از تمامی تجربیات دیگر برای من دشوارتر بود چرا که در محیط‌های دشواری هم فیلم‌برداری می‌شد.

وی درباره ترک سیگار اظهار کرد: من عادت داشتم علی‌رغم ورزش کردن بسیار، سیگار می‌کشیدم؛ خوشبختانه توانستم سه سال پیش این عادت را ترک کنم و بسیار برای من کار آسانی بود. من تاکنون ۴۲ نفر را از کشیدن سیگار ترک دادم و این افراد نیز اشخاص دیگری را ترک دادند.

سلیمی افزود: من در اوج دوران کرونا که وضع مادی مناسبی نداشتم با پیشنهاد کاری مواجه شدم که در یک سکانس آن نیاز به کشیدن سیگار بود و آن را رد کردم چرا که معتقد بودم کشیدن یک پک سیگار می‌تواند من را به خانه اول بازگرداند.

او ادامه داد: زمانی که با دوستان طنزپردازم یکجا جمع می‌شویم من بیشتر از دیگران صحبت می‌کنم اما در بازیگری انتخاب اولم طنز نیست. به‌طور کلی من نقش‌های منفی را دوست دارم و در طنز نیز موارد موقعیتی را به طنزهای لودگی ترجیح می‌دهم. برای مثال سریال "چهاردیواری" را به دلیل موقعیت‌های آن بسیار دوست دارم.

گفتنی است؛ برنامه «شب‌نشینی» هرشب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام‌جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است. اطلاعات بیشتر درباره «شب نشینی» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @shabneshini. irani بارگذاری می‌شود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها