چگونه گوشی میان رده شیک و باکیفتی بخریم؟

کد خبر: 1102206
چگونه گوشی میان رده شیک و باکیفتی بخریم؟

وضعیت نا به سامان اقتصادی و بالارفتن قیمت ارز، روز به روز زندگی را برای مردم سخت تر کرده است در نتیجه برای بعضی از مردم، خرید گوشی مناسب دست نیافتنی شده است. اما آیا خرید گوشی باکیفیت و قیمت مناسب امکان پذیر است؟ بله خوشبختانه بسیاری از شرکت های تولید کننده موبایل، گوشی هایی با نام گوشی های میان رده تولید کردند تا مردم بتوانند گوشی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. اما قبل از خرید گوشی های میان رده باید به قابلیت هایی مثل عمر باتری، صفحه نمایشگر، حافظه گوشی، پردازنده و دوربین نیز توجه کرده تا متناسب با نیازتان خرید کنید. اگر دنبال گوشی میان رده مناسب هستید، خرید از فروشگاه لیپک را به شما توصیه می کنم، زیرا خرید امن و راحت را می توانید با لیپک تجربه کنید.

نمایشگر گوشی میان رده

کیفیت نمایشگر به دو عامل رزولوشن و تراکم وابسته است، البته حین خرید گوشی مناسب به نکات دیگری مثل دقت رنگ و روشنایی نیز توجه داشته باشید. اگر به بازی با گوشی علاقه دارید، به نرخ نوسازی گوشی تاثیر زیادی در سرعت آن دارد. البته تاحدودی کیفیت صفحه نمایشگر در گوشی های میان رده یکسان است و نباید از گوشی میان رده انتظار بیشتری داشته باشیم. یکی از گوشی های فوق العاده میان رده سامسونگ از سری A، سامسونگ گلکسی a11 است که در سال 2020 به بازار عرضه شد، گلکسی a11 ادامه مسیر a10 با قابلیت ها و امکانات بیشتری است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a11 را می توانید از فروشگاه لیپک جستجو کنید. قیمت محصولات لیپک، کاملا رقابتی است برای اطمینان می توانید یک نمونه را با فروشگاه های مشابه مقایسه و بررسی کنید.

باتری گوشی میان رده

باتری نکته ضروری در انتخاب هر گوشی است، زیرا باتری ضعیف به مرور از بین می رود و مجبور خواهید شد تا آن را با هزینه گزافی تعویض کنید. این موضوع به خصوص برای افرادی که با گوشی کار می کنند، اهمیت بیشتری دارد. خوشبختانه گوشی های میان رده با قیمت مناسبی در بازار است که دوام شارژ زیادی دارد و  کار شما را تا یک روز راه می اندازند.  حین خرید باتری به اندازه آن توجه کنید، بزرگی باتری رابطه مستقیمی با طول عمر آن دارد.  گلکسی ام 31 جزو بهترین میان رده با ظرفیت باتری 6000 میلی آمپرساعتی است و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. شما یک روز کامل می توانید با آن کار کنید. پوکو اف 2 پرو و شیائومی ردمی نوت 9 نیز جزو میان رده هایی هستند که باتری باکیفیتی دارند.

1079

پردازنده در گوشی میان رده

پردازنده مغز متفکر گوشی است و سرعت گوشی به آن بستگی دارد، بنابراین انتخاب پردازنده درگوشی بسیار مهم است. حین انتخاب پردازنده مناسب به تعداد هسته و سرعت کلاک توجه داشته باشید. هرچه تعداد هسته بیشتر باشد، گوشی عملکرد سریع تر و قوی تری خواهد داشت به این معنی که برنامه هایی با گرافیک سنگین را اجرا می کند. سرعت کلاک نیز به عملکرد بالای پردازنده اشاره دارد. امروزه گوشی های میان رده به پردازنده های قدرتمندی مثل اسنپدراگون نیز مجهز هستند، با وجودی که بیشترین عدد پردازنده در میان رده ها 400 است اما گوشی pocof4 میان رده شیائومی با اسنپدراگون  870 و 5 جی کار می کند. این گوشی فوق العاده 8 هسته ای عملکرد سریعی دارد و به راحتی می توانید فیلم مورد علاقه تان را با آن ببینید و از بازی با آن لذت ببرید.

1080

دوربین در گوشی های میان رده

اگر عادت به عکاسی دارید و عکس گرفتن جزو اصلی مهمانی ها و سفرهای جمعی با دوستانتان است،  انتخاب دوربین مناسب  برای شما ضروری تر است. اما خوشبختانه شرکت های تولید کننده موبایل مثل سامسونگ، شیائومی، هوآوی، گوشی هایی با دوربین های با کیفیت و مقرون به صرفه عرضه کرده اند. نکات مهمی که در انتخاب دوربین گوشی باید مد نظر داشته باشید، نوع و تعداد لنز، اندازه دیافراگم و تعداد پیکسل ها، فوکوس اتوماتیک و پردازشگر گوشی است. اگر می خواهید کیفیت دوربین گوشی را بسنجید آن را در نور کم آزمایش کنید. دوربین  ردمی نوت 10 پرو  به سنسور 16 مگاپیکسلی، لنز 20 میلی متری و دیافراگم f/2.4 مجهز است، این گوشی دقت رنگ بالایی دارد و عکس های باکیفیتی را ثبت می کند.

آیا گوشی های میان رده ارزش خرید دارند؟

خوشبختانه روز به روز شرکت های تولید کننده موبایل،  به کیفیت گوشی های میان رده توجه بیشتری می کنند. زیرا تعداد متقاضیان گوشی های میان رده نسبت به قبل بیشتر شده است. این شرکت ها با ایجاد توازن بین کیفیت خوب و قیمت مقرون توانستند نظر کاربران را جلب کنند. اگر محصل هستید، تبلت مناسب دانش آموزی نسبت به گوشی میان رده گزینه بهتری است. زیرا نمایشگر بزرگتری دارد و خواندن و نوشتن مطالب با آن راحت تر است. در این مقاله تلاشم را کردم، تمام اطلاعات ضروری برای خرید گوشی میان رده را به شما توضیح دهم تا براساس آن خرید مطمئن تری داشته باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها