کتک خوردن وحشتناک الهه حصاری از حامد بهداد! + عکس الهه حصاری در لباس عروس

کد خبر: 1070471

الهه حصاری این روزها مشغول بازی در سریال ممنوعه است و نقش و بازی زیبایی را در این سریال دارد. این بازیگر سبک زندگی بسیار جالبی دارد از تغذیه خاص تا مربیگری در آموزشگاه هومن سیدی و عطربازی!

کتک خوردن وحشتناک الهه حصاری از حامد بهداد! + عکس الهه حصاری در لباس عروس

الهه حصاری بازیگر زن جوان متولد ۱۸ مرداد ماه ۱۳۶۹ در تهران می باشد.الهه حصاری بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان است که این روز ها یکی از نقش های جذاب سریال پرستاره ممنوعه را بازی می کند! الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى می باشد الهه حصاری ،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است.اولین حضور الهه حصاری در سینما سال ۸۶ در فیلم نطفه شوم بود.

الهه حصاری

وی تاکنون در چندین اثر سینمایی حضور داشته است. وی همچنین در مجموعه شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری هم به ایفای نقش پرداخته است .

وی در سریال هشت و نیم دقیقه که ایام پاییز ۹۵ از شبکه دو پخش میگردد در نقش یلدا حضور دارد و می توان گفت این اولین مجموعه تلویزیونی وی می باشد که در آن به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی داستان حضور دارد.


عکس عجیب مهراوه شریفی نیا قبل از خودکشی رابی


تدریس در آموزشگاه هومن سیدی

وقتب الهه حصاری در یکی از جشن های حافظ  هومن سیدی را دید، هومن سیدی وقتی متوجه شد که او یوگا آموزش می دهد. به الهه حصاری هم پیشنهاد داد تا در این آموزشگاه هم تدریس کن

الهه حصاری

الهه حصاری عطر باز حرفه ای است

الهه حصاری در این مورد می گوید :من خیلی عطر دوست دارم. برند مورد علاقه من هم لانکوم و جی وان چی هست. دیور را هم  دوست دارم و هر محصول جدیدی  که تولید می شود را دوست دارم که داشته باشم. علاقه ام به عطر آن قدر است که شاید حتی بشود گفت عطرباز هستم

ماجرای کتک خوردن الهه حصاری

الهه حصاری

تغذیه الهه حصاری

الهه حصاری حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده‌.

تنها از نان جو و نان‌ های سبوس‌ دار استفاده می‌ کند که برای پوست و مو بسیار خوب است و از سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری می‌ کند همچنین در وعده‌های غذایی‌ ام از میوه استفاده می‌ کند و به‌ جای استفاده از میان‌ وعده‌ هایی با خاصیت کم، میوه و آبمیوه می‌ نوشد.

الهه حصاری

ازدواج الهه حصاری

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

الهه حصاری

الهه حصاری

گفتگو با الهه حصاری

یلدا در«هشت و نیم دقیقه» به خوبی دیده شد، زمانی که فیلمنامه را می خواندید چه پیش بینی از کار و استقبال مخاطبان داشتید و چه بازخوردهایی دریافت کردید؟

اول همه چیز مثل یک هندوانه در بسته بود؛ چون باید موسیقی و تدوین کنار هم قرار می گرفت تا بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد و ۷۰ درصد موافق این نظر بودم. قبل از شروع کار دیدگاه مثبتی داشتم و حتی در بخش هایی مطمئن بودم که کار خوبی است؛ چون میزانسن و دکوپاژ و کل گروه خیلی خوب بود. جدا از بازی ام، باقی بازی ها خیلی خوب بود و روابط خانوادگی در این سریال پررنگ است و کلمه گرم را در مورد آن به کار می برند.

خودم نقش یلدا را دوست داشتم و امیدوارم مخاطب هم دوست داشته باشد که به نظر می رسد بازخورد مثبتی دریافت کردیم. بازخوردهای بیرونی خیلی جذاب بود و در نظرات به یکدیگر پاسخ می دهند. در حال حاضر نظرات مختلفی دریافت می کنم که می گویند خانواده ما همین برخورد را داشتند و ما سکوت کردیم یا رفتیم یا ازدواج دیگری داشتیم.

شما یلدا را یک دختر باهوش دیدید یا یک دختر شهرستانی تصور کردید که به اولین پسر زندگیش دل می دهد و او را حامی خود می بیند؟

نه، هر فردی عقبه ای دارد و دیالوگی هم فروغ به او می گوید که: «تو در شهرتون خواستگار زیاد داشتی». به طور مطمئن افرادی بودند که به او ابراز علاقه کردند و نمی تواند به اولین ابراز احساسات پاسخ دهد. شخصیت فرزین برای دختران این سن و سال به گونه ای است که احساس می کنند می توانند به یک کوه محکم تکیه کنند.

تفاوت سنی بین یلدا و فرزین خیلی جذاب است؛ چون این تفاوت سنی را خیلی در جامعه می بینیم که دختران به آقایان با سن بالاتر گرایش دارند؛ چون تجربه بیشتری دارند و تفریحات خود را داشتند و می خواهند یک زندگی داشته باشند. خود یلدا به گونه ای عاشق است که اگر فرزین از رستوران، پول و ماشین جدا شود، باز هم به سمت او می رود.

بیشتر به سینمایی بودن علاقه مندید یا قاب تلویزیون را ترجیح می دهید؟

۱۰۰ درصد پرده نقره ای سینما برایم همیشه جذاب بوده است، اما هر دو برایم مقدس و قابل احترام است؛ کما اینکه قاب تلویزیون مخاطبانی عجیب دارد و ممکن است طوری دیده شوید که در یک فیلم سینمایی دیده نشوید. اولویتم با سینماست، چون با سینما شروع کردم. در آن دوره که کلاس های بازیگری می رفتم، پیشنهاد تلویزیونی هم داشتم، اما صبر کردم و اولین کارم سینمایی بود. در حال حاضر هم نمی توانم به طور مطلق معتقد به کار با سینما یا تلویزیون باشم؛ چون در درجه اول فیلمنامه و نقش خیلی اهمیت دارد

خیلی از بازیگران سینمایی با یک یا دو تجربه تلویزیونی دنبال بیشتر دیده شدن هستند و شما چه برداشتی دارید؟

بازیگری مسأله ای است که نمی شود آن از دیده شدن جدا کنیم. وقتی ما را نبینند حالمان خوب نیست و به همین دلیل دنبال بازخورد تأثیر دیدن این سریال ها و فیلم ها هستیم. دیده شدن جزوی از بازیگری است و این برایم جذاب است، اما از خدا خواسته ام این جنبه و ظرفیت را به من بدهد که بتوانم این احساس را مدیریت کنم و همیشه حال خوبی داشته باشم

الهه حصاری

خانم حصاری بعد از این سریال چه طور انتخاب می کند و چه برنامه ای برای خود دارد؟

به طور مطمئن باید صحیح انتخاب کنم. به دلیل اینکه پله پله بالا آمدم، نمی‌خواهم از این مسیر خارج شوم و همان راهی که احساس می کنم درست است را با مشورت بزرگان و کمک خداوند ادامه می دهم. دو پیشنهاد دارم که هنوز قطعی نشده است. منتظر اکران فیلم«نگران نباش سارا» از علیرضا امینی هستم و فیلم دیگر به نام «دویدن در شب» دارم که نمی دانم کی اکران می شود. در پایان باید بگویم خیلی خوشحالم که با نقش یلدا در قاب تلویزیون ظاهر شدم

– کودکی شما چه رنگی بود؟ من کودکی بسیار شیرین و خوبی داشتم و به نظرم انتخاب رنگ سفید خوب باشد.

– این همان رنگ است که دوست داشتید باشد؟ اگر نه رنگ دلخواهتان چه بود؟ بله

– ناکامی بزرگ دوره کودکی شما چه بود؟ ناکامی نداشتم

– بهترین دوست کودکی شما؟ چون تفاوت سنم با مادرم خیلی زیاد نیست برای همین مادرم بهترین دوست کودکی ام بود من با مادرم بیشتر از هر فرد دیگری بازی میکردم.

– کوچه ای که بهترین اتفاقات زندگی شما در آن رقم خورد؟ کوچه شادی چون خانه مادر بزرگم در آن جا قرار گرفته بود.

در وسایل شخصی شما چه چیزی از کودکی باقی مانده؟ بله جالب این جا است که خواهر هایم بعد از من از بیشتر آن ها استفاده کردند.

– باارزش ترین اسباب بازی شما چه بود؟ یک ظرف غذا خوری کودک که ست هم بود.

– کدام معلم دوران کودکی را هرگز از خاطر نمی برید؛ چرا؟ معلم کلاس اولم را چون خیلی مهربان بود.

– در کاراکترهایی که از کودکی تا امروز دیده اید دوست داشتید جای کدام شخصیت باشید؟ سوال سختی است نمی توانم انتخاب کنم.

– چه اتفاقی در دوران کودکی حرص شما را بیشتر در می آورد؟ رفتار نا مناسب بعضی از آدم ها بخصوص وقتی تو را کودک می پندارند.

اگر قرار باشد یکی از عکس های کودکی تان را انتخاب کنید آن عکس کدام است؟ عکسی که در کنار والدینم در مراسم جشن تولدم هستم.

الهه حصاری

– اگر به دوران کودکی برگردید انجام یا تکرار چه کاری برایتان حسرت شده؟ بازی با مادرم.

– اگر به دوران کودکی برگردید کدام غذای مادرتان را هوس می کنید؟ همیشه از خوردن غذاهای مادرم لذت می برم و برای همین فرق چندانی برایم ندارد.

– خوب عیدی می گرفتید یا نه؟ بله بد نبودند.

چه کسی از همه بیشتر به شما عیدی می‌داد؟ پدر و مادر بزرگم.

عیدها، منتظر بودید اول خانه چه کسی بروید و چرا؟ خانه مادر بزرگم چون آن جا حسابی شلوغ می شد.

دوست داشتید کودک امروز باشید یا همان روزگار؟ چرا؟ کودک دیروز چون خیلی اتفاقات خوب برایمان افتاد.

در بازی های کودکی بیشتر زورگو بودید یا مظلوم واقع می شدید؟ مظلوم بودم.

وقتی بچه بودید دوست داشتید در آینده چه کاره شوید؟ بازیگر

داستان یا نویسنده ای سراغ دارید که در کودکی شما را متحول کرده باشد؟ نه

بچه خوش قولی بودید یا زیر قولتان می زدید؟ خوش قول بودم به قول امروزی ها جر نمی زدم.

کدام کار خرابی دوران کودکیتان یادتان مانده؟ من کارخرابی نکردم فقط چون خیلی ظریف و کوچولو بودم در مدرسه بیشتر زیر دست و پا می ماندم.

مسافرت مورد علاقه تان در کودکی چه بود؟ چرا آنجا را دوست داشتید؟ مسافرت نیست اما دوست داشتم بیشتر اوقاتم را در آن جا بگذرانم و آن هم خانه مادر بزرگم بود.

تصویری که در اتاق کودکی شما روی دیوار نصب بود؟ عکسی از مراسم جشن تولدم

الهه حصاری

– بچگی آدم آرامی بودید یا همه را سرگرم می کردید؟ خیلی آرام بودم

الهه حصاری

اگر بچه ای شمارا اذیت می کرد خودتان با او طرف می شدید یا به مادر و پدرتان می گفتید؟ نه خودم وارد مذاکره می شدم.

حس مادر شدن چقدر از کودکی در بازی های شما معلوم بود؟ بهر حال همه دختر ها یک عروسک دارند که نسبت به آن یک حس مادرانه پیدا می کنند من هم از این مسئله مستثنی نیستم اما فکر می کنم مادر با مسئولیتی نبودم.

دوست خیالی هم داشتید؟ اسمش چی بود؟ دوست خیالی من خدا است هنوز بیشتر اوقات با او حرف می زنم.

دوست داشتید کدام روز طولانی ترین روز زندگی تان باشد؟ روز هایی که به خانه مادر بزرگم می رفتیم.

از آب می ترسیدید یا آب بازی را دوست داشتید؟ بسیار آب بازی کردن را دوست داشتم.

– قایق درست کردن را بیشتر دوست داشتید یا موشک درست کردن؟ قایق درست کردن

اگر همبازی شما گناهی نکرده را مثل شکستن ظرفی یا… گردن شما می انداخت عکس العمل شما چی بود؟ گریه می کردم.

الهه حصاری

– کدام مدرسه همیشه در خاطر شما حک شد؟ به نظرم همه دوران تحصیل خوبند برای همین نمی توانم تنها از یک مدرسه نام ببرم.

الان اگر به کودکی برگردید دوست دارید با موبایل بازی کنید؟ بله

شبها برایتان قصه می خواندند یا خودتان به خواب می رفتید؟ مادرم برایم قصه می گفت البته بعضی شب ها هم خودم می خوابیدم.

– کلا کودکی لذت بخش تر بود یا بزرگسالی؟ هر دو مقطع را دوست دارم چون هر کدام جذابیت خودش را دارد.

نظر شما درباره تک فرزندی؟ خوب است.

نظر شما درباره بی حوصلگی پدرومادرهای مدرن؟ مطمئن باشند که آینده بدی در انتظار فرزندشان خواهد بود.

– نظر شما درباره بچه های طلاق؟ بستگی دارد در چه سنی این اتفاق یعنی جدایی از مادر یا پدر برایشان اتفاق افتاده باشد اما اگر پدر یا مادری آن قدر بد و غیر نرمال باشد که کودک نزد او احساس آرامش نداشته باشد بهتر است در آن محیط قرار نگیرد ضمن این که همیشه بچه های طلاق نا موفق نخواهند بود.

فیلم های سینمایی الهه حصاری

الهه حصارینقش نگار علی عطشانی،(۱۳۹۴) داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳) پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳) نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲) قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱) انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰) آزاد راه (عباس رافعی، ۱۳۹۰) بیتا بی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰) زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹) زن‌ها شگفت انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹) عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸) تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷) نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

الهه حصاریالهه حصاریالهه حصاریالهه حصاری

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها