کلمات کلیدی: ترويج اباحه‌گري ، تئاتر
انتشار یافته: ۲۲۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
18
91
بگذارید مردم نظر دهند به شما چه که انوط نقد می کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
23
102
يعني عكس ها منحرف بودن رو نشون ميده؟ اگه اينطوريه كه شما هم اشاعه منكر كردين! در غير اينصورت دارين تهمت ميزنين. مگر شما مرجع سياست گذاري فرهنگي يا تصميم گيري و صدور حكم مجرميت هستيد؟
پاسخ ها
بی طرف
| United States |
۰۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
اول باید ببینیم نظر هرکی درباره انحراف چیه!
خوب هرکی یه نظری داره, به نظر من این انحراف نیست, چون بجای اینکه بیایم ببینیم فیلمنامه یا موضوع تاتر چی بوده اومدیم چسبیدیم به این عکسها...

به نظر من هرکی برا خودش باید آزادی داشته باشه, مجازه هر جوری بخواد رفتار کنه , ببینه, بپوشه و ...در کل هر جوری بخواد زندگی کنه.

به نظر من ما تو ایران آزادی نداریم. مثلا نمونه بارزش تو سینما وتاتر وتلوزیون اینه که از استفاده ماهواره جلوگیری میکنن و همه کانالهای تلوزیونیمون دولتیه و از مالیاتی که از جیب ما میره استفاده میکنن و هرچی بخوان پخش میکنن و ما حق انتخاب نداریم که این خودش یه محدودیته و نمونه بارز عدم وجود آزادیه...
هيچ كس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
29
122
دوست عزيز شما اگر ناراحتي نگاه نكن.
خدايا يعني ميشه روزي بياد كه كسي به كار كسي ديگه كاري نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
خدا اون روز رو نیاره
هر چند الان هم تا حدودی دچارش هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
انشاءالله که میاد دوست من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
اين طور پيش بره شاهد سكس زنده هستيم در آينده
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
هر کی بدش میاد و از راه به در میشه نگاه نکنه
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
70
27
ببینید به کجا داریم میریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
شما مراقب خودت باش که یک وقت به جای نرسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
to ke dari be fozolit miresi ...to ra sanana
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
این تعریفه یا تخریب؟
دو پهلو حرف نزن کوروش خان بگو خوبه یا بد؟
البته حرفهات بوی حرفهای کوروش رو نمیده...
محمد شوشتری زاده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
31
24
چون کشور ما در شرایط خاص الخاص است نباید در این موارد صحبت کرد و بگذاریم مملکت در آرامش باشد!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
15
68
وای چقدر این تأتر منحرف می باشد. وای وای وای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
برو دينت رو بشناس بعد انحراف از دين و در باره اش تحقيق كن اگر خواستي بيا كامنت بذار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
آقای ناشناس عزیز من اگه نخوام تحقیق کنم کی رو باید ببینم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
92
29
خدا لعنت کندهر کس رو که دین اسلام
رو به مسخره گرفت
من روی صحبتم با مسلمون هاست نه افراد لائیک!!!!!!!!
به شما هابر نخوره شما که دین نداری خوب نگاه کن حالشو ببر
راستی چرا اینجا هزار تا کانال برات درست کردن !!!!!!!!!!!!!!!!
ولی تازمانیکه زیر پرچم اسلام و مسلمین زندگی می کنی درست رفتار کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
منظور این دوست عزیز چیه ؟من که نفهمیدم
دایی
| - |
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
همون دیگه اگه می فهمیدی جای تعجب داشت !!!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
چشم منتظر دستور شما بودیم، تو که دین داری چه کردی تا به حال؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
تو اگر دين داري برو به دينداري برس با بقيه كاري نداشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
اينجا ، كشور دينداري و ديندارهاست......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
badan mifahmi chi kar karde.shoma befarma hamoon jaie ke hasti mashghoole didane in sahnehaye moshmaez bash.
دین ندار
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
بشین بابا حال نداری ....
صابر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
60
18
توی این چند تا عکس که ما دیدیم چیزی از فرهنگ عمیق ایرانی-اسلامی خودمون ندیدیم.راستی چرا میگید کسی به کار کسی کار نداشته باشه؟!!! یعنی امر به معروف و نهی از منکر کشک!!! به خدا به این چیزا آزادی نمیگن.داریم راه رو عوضی میریم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
آقا صابر فکر توقع فرهنگ ایرانی اسلامی از یک تاتر اروپایی خیلی توقع عجیبیه !
بهرحال این تاتر یک چیزی برای گفتن داشته و مخاطبین خودشو داره حالا این موضع گیری یعنی اینکه کلا بیایم در تاتر خارجی رو تو کشور تخته کنیم!!!! چون قطعا اونا اصلا ایرانی و اسلامی نیستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
هرچیزی مخاطبین خودش رو داره! این که نشد منطق و دلیل! قبح همه چیز که نباید ریخته شه!!
ناشناس
| United States |
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
خوش به حال شماهایی که راهتونو دروست رفتید....
کشک
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
آره آقاجون کشک.
حرفی داری؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
امام حسین (ع) برای امر به معروف ونهی از منکر قیام کرد.اون روزم یزیدیا میگفتند....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
16
32
به توجه ،خوب تو نيگاه نكن !فضول
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
قرار نیست که چون تئاتر خارجیست هر....توش نشون بدن از نیروی محترم انتظامی میخوایم این شیطان پرستان.... رو جمع وتحویل قضا بده تادرس عبرت برا دیگران باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
چرا انقد راحت حکم ارتداد صادر می کنیم آخه... تو از کجا می دونی که شیطون پرستن یا نه...
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
جو گیر شدیا!!! از نظر شما همه دنیا پس شیطان پرستند نه؟؟؟
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
گناه هر کس را به پای خودش مینویسند
امر به معروف هم شرایط داره که فکر میکنم از گردن آقایون ناشناس هم ساقط میباشد
..........
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
فکر می کنم بعضیا کلا با دین مشکل دارن و فکر می کنن دین آزادی آنها را گرفته لطفا شفاف سازی کنید که دین دارید یا نه؟
احسان
| United States |
۲۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
آقای محمد من نظری درباره خوبی و بدی این تئاتر ندارم ولی میخوام بدونم شما که انقدر از دین دم میزنی تو دینتون که مطمئن نیستم اسلام باشه، نگفته به این راحتی تهمت نزنی؟ شما جزو همون دسته ای هستین که به اروپا میگن بلاد کفر؟!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
62
19
حالم از عکسا بهم خورد این مثلا هنرمندا هم چقدر لاقیدنبه اسم هنر همه کار میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
ناراحتی‌ نگاه نکن. برو آب بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
آخه آقا یا خانوم ....
چرا کلی گویی می کنی؟
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
شما در صف آرایی هنرمندان کجا هستید؟ .........
بهزاد اول
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
6
37
اولاً:تنها به قاضی رفتن درست نیست باید منظور از اجرای این نمایش رو به همراه سایر موارد کامل قید میکردین
دوماً : بهتر است دوستان کمی با تامل بیشری با هم سخن بگویند هرچند عکسهای درج شده دون شان یک کار فرهنگی است اما اینچنین پاسخ دادن هم خارج از یک فضای خوب برای تبادل نظر است
پاسخ ها
رجا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
فعلا" که خانم تنهایی به قاضی میره! !(:
هومن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
هومن برات متاسفم این نظر به این جالبی رو که جواب میدی معلومه که طرز فکرت در چه سطحی مونده حتما باید به هم تیکه بندازیم؟ درست نمیشه تبادل نظر داشت ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
7
52
نشون دادن 4 تا عکس نمیتونه خوب یا بد بودن یا... یه نمایش باشه.
پيرزن 70ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
12
33
اي باباماكه ازاين عكس وحشي ها چيزي نفهميديم دوسه تاكچل كه آدم اونا راببينه شب خواب ميترسه نمي دونم چه انحراف جنسي داره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
از پیرزن 70 ساله توقعی نیست!
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
عزیزم آخه آقایون حتی با دیدن حیوانات هم منحرف میشن
وگرنه کسایی که واقعا فرهنگ داشته باشند متوجه این صحنه ها نمیشموند و دنبال پیام نمایش هستند
اصولا کسایی این صحنه هارو میبینند که خودشون جزو بی فرهنگ ترین انسانها هستند
البته فردا نیوز رو نمیگم ها...
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
25
اینجور تئاترها 2جور میشه برداشت کرد
1.خوب/2.بد
این بستگی به دیدگاه عزیزان داره که به نظر من دیدگاه اول بهتره البته جای بحث داره ولی باید مردم درست فکر کنن
h
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
35
16
عجل لوليك الفرج.انشاءالله همه ما هدايت بشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
شما هدایت شدی کافیه
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
خدا کنه همتون هدایت بشید ولی چشمم آب نمیخوره h خان...
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
30
تمام مردم دنیادر ابتذال و انحرافند و فقط ما ایرانیهای داخل ایران هستیم که رستگاریم.خداوند تمام مردم جهان رابه راه راستی که ما پیدا کردیم هدایت کند.یادمان نرود که این دیدگاه و برداشت آزاد هر کس است که ابتذال و انحراف ایجاد میکند.عادت ماست که فرعیات را به بدیهیات ترجیح دهیم.
پاسخ ها
مردی تنها در باران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
مطمئنم توو عمرت هیچ کشوری نرفتی هیج آشنایی با فرهنگ دیگران نداری و اصلا نمیفهمی فرهنگ یعنی چی وگرنه میفهمیدی که مبتذلترین کشور دنیا الن ایرانه . از صاحب نظرا ب/رس بهت میگن . زیاد به وسایل ارتباط جمعی اعتماد نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
آقای مرد تنها فکر کنم منظور اصلی دوستمان مهر را نگرفتی کمی تامل کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
....فقط با اعتقادات مردم بازی میکنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
13
من که فکر می کنم فلسه اصلی هنر نشان دادن عیبهای موجود در جامعه به طریقی به همه انرا مشاهده کنند و با خودشان بسنجند
naser
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
6
16
آدمهاي كه هميشه افكار منفي نسبت به همه چيز دارند خودشون همه كاره هستند ما كي ميتونيم به افكار ديگران احترام بگذاريم و...
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
آقا راست میگه دیگه...
عقب مونده ها چهار تا امتیاز منفی به این نظر دادن
فکر کنم کار آقایون با فرهنگمون باشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
13
5
آقای ناشناس چقدر زیبا فلسفه اصلی هنر را نشان دادی! وقتی این نظرت را کنار مقاله علامه جعفری در باب هنر قراردادم چی میتونم بگم . ترا بخدا خودت قضاوت کن فلسفه هنر نشان دادن عیبهاست ! تجسم کن استاد فرشچیان خدای ناکرده یک مینیاتور پورونو بکشه و اسمش و بگذاره هنر !! دوست من هنر دمیدن روح است به کالبد انسانها . وقتی ما این همه داستانها داریم که با هرکدام میتوان تاترها اجرا کرد چرا نمایشنامه های خارجی بیائیم به اینها فکر کنیم به این ادبیات غنی فارسی که داریم !!
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
19
4
شیما جون موضوع اینه که اولین برداشتش منفیه!!....اینگونه تئاترها هم تو فرهنگ غنی ما جائی نداره!!!
bita
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
2
9
hich kas nega nakone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شروین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
28
دوستان عزیز
به اولین کلمۀ خبر توجه کنید
فارس
همین و بس
تا تهش رو نخونده بخونید !
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
چیه .... حالا اگه از بی بی سی بود که خوب دم تکون میدادی براش !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
اينقدر بي بي سي دروغ به نافت بسته كه حرف راست برات جايي نداره
محمدرضا1
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
ادب مرد به ز دولت اوست


ادب کلید شرف است، علی ابن ابیطالب
داداممد
United Kingdom
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
3
17
مشکلش کجا بود؟ هنر راهيست براي نفي همين چيزا. حالا شما بياييد به جاي اينکه به ماه نگاه کنيد به نوک انگشت خيره شويد. براي جامعه خودم که اين مسائل هنوز براش قابل درک نيست متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
براي خودت متاسف باش
حمید رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
منم خیلی متاسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
0
honar hamishe o hameja ghashnge vali bazi kara ja dare.shoma joloye pedar madaret in kararo mikoni?mashallah mahvareh ke hame daran tashrif bebarin dar khalvate khodetoon nezare konin.tamame esalata zire soal rafte moteasefane .hardambil shode harki harkari doost dare mikone age ehterame khodetoono negah nemidarin aghalan ehterame baghiaro negah darin.ma iraniha janbe nadarim mesle parandeye dar ghafas zendani hastim
مهم نیس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
14
واقعا متاسفم برای شما که انقدر کوته فکرید. چرا فکر میکنید نشون دادن واقعیت باعث ابتذال میشه؟ این مسائل واقعا شما رو منحرف میکنه؟ پس خودتون مشکل دارید نه بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
masale sare enheraf nist.harchizi jaie dare.man khoshke mazhab ham nistam etefaghan bal du moulin rouse ro dar paris 75018 didam,vali fekr kon oon bale ke hame berahnan inja bargozar she mishe?ma aval bayad az koochiko bozorg piro javan motevaseto servatmando....dorost shim bad.shoma be khodet negah nakon bayad farhang sazi beshe bad.khanevadehaye oroopaie ham limit daran baraye hame chiz.ma fekr mikonim nadaran.aval shoma az bachat dorost farhan sazi kon ta inshaalah ta 100 dg javab bede hame ba janbe shan.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
ببینید دوست من
حق با شماست
ولی این نمایش را نمیتوان با آن نمایشی که شما میگویید مقایسه کرد
این نمایش رو هم برای مخاطب مخصوص خودشون بازی کردند نه برای این مردمی دماغشون رو توی کفش همه میکنند........فرهنگ سازی در این کشور با این شرایط و نوع تفکر مثل ......
اینها دارند توی مملکت عزیزمون بی فرهنگ سازی میکنند
...........
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
5
8
به عنوان یه ایرانی هنوز فرهنگ کشور خودتونو نمیدونید واقعا واسه خودم متاسفم که بین این جماعت زندگی میکنم
این موضوع توفرهنگ ما جا نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
اگر فرهنگ غربی در کشور ما جایی نداره و با فرهنگ ما سازگار نیست قبول
پس فرهنگ ... ربطی به ما ایرانیا نداره و کلمات ... را که هر روز داریم بر زبان میآوریم هم نوعی تهاجم فرهنگی است
من نمیدونم اگر شما مخالف تهاجم فرهنگی هستید فقط با کشورهای غربی مشکل دارین
وبا کشورهای... مشکلی ندارین
پس اینقدر فرهنگ ایران فرهنگ ایران نکنید
بگین با فرهنگ ... سازگار نیست
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
این هم نوعی مقابله به مثل است
وقتی پای فرهنگ به وسط می آید آقایون از تعریفی که خودشون از اون دارن به قضیه نگاه میکنند
نه از دید یه بی طرف
و این نشان از فرهنگ سازی های غلط و جهت دهی های فکری توسط رسانه هاست
البته به فردا نیوز بر نخوره ها...
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
من کلا با تهاجم فرهنگی مشکل دارم.اگه مردم یک کشور یک فرهنگی رو قبول نکنن هیچ جوری اون فرهنگ وارد کشورشون نمیشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
6
سلام
کسایی که واستون پیام میزارنو دیدید
اکثراشون حرفتونو قبول ندارن اینا همونایی هستند که کوچکترین انتقاد از دولت صدای کفشون بلند میشه
سامان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
6
10
کسانی که نظرات منفی دارند احتمالا از هنر تئاتر چیزی نمی دونند
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
خوش به حاله شما که حالیته!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
تو كه از هنر چيزي نمفهي لطفأ خاموش باش
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
بله حق با شماست
این آقایون با این نمایش مخالفت میکنند و اگه پای صیغه و این صحبت ها بیا وسط تو صف اول هستند
چون فرهنگشون زیاده و خیلی میفهمند
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
4
7
چه باحاله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
16
4
دوست عزیزی که پرچمی غیر از ایران نشانه توست !!!!!
ما درباره فرهنگ درون ایران حرف می زنیم و این متعلق یه ما ایرانیهاست نه شما که اونور اب نشستی می گی لنگش کن؟
خیلی علاقه به ایران داشتی فرار رو بر قرار ترجیح نمی دادی پس بهتر در مورد مسائل داخل ایران دخالت نکنی و بیشتر به فکر مملکت خودت باشی .
درسته ایرانی هستی اما فعلا حق دخالت در مسائل ایران اولا متعلق به ماست .نه خارج نشینها
این عکسها از نظر عرفی در جامعه ما بسیار زننده و غیر قابل قبول است .
قرار نیست زشتیها را بر روی صحنه بیاورند و اینگونه شخصیت زنان را به تمسخر بگیرند .و بدکارگی را به تصویر بکشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
ایرانی محترم خیلی از اینایی که پرچمشون غیر پرچم ایرانه داخل ایرانن اما چون از فیلتر شکن یا vpn استفاده میکنن پرچمشون اینجور ی میفته اما بهرحال اظهار نظر برای همه آزاده
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
ما ایرانیانی که داخل ایران هستیم داریم از همجواری با افرادی مثل شما خفه میشیم
عده هم که از مملکت به قول شما فرار میکنند از درد کوته نظری اطرافیان است
شما خیلی به فرهنگ کنونی این مملک علاقه داری تشریف ببر در جزیره آدم خور ها زندگی کن
خودم مخارجشو تقبل میکنم شاید درصد فرار مغز ها هم از ایران کاهش یافت
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
3
15
سایت فردا هم شورشو در اورده یه تیتری زدید ما فکر کردیم چه فاجعه ای اتفاق افتاده بجای اینکارا برید پیگیر فاجعه هوایی ارومیه بشید فکر کنم خدا پسندانه تر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
هر چيزي جاي خودش
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
تو بگی خداپسندانه چیه وقتی عظمت نهی از منکر رانمیدانی
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
نهی از منکر شرایط داره...
در ضمن چه منکر از تفکر شما بد تره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
3
1
fekr mikonam kasike reshteye honarhaye ziba dar paris khoonde va foghe lisans dare khaili chizha bayad bedoone.(unniversit catholique de paris.162)
هدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
6
13
مگه این عکسها چشون بود!!!!!!!!!!!!!!!!
میهن دوست
Netherlands
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
2
12
افکار هر کس برای خودش محترمه ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
2
14
گويا دوستان فقط بخش هاي صحنه دار فيلم ها و تئاترها رو دوست دارن! لطفا" به كنه مضمون تئاتر هم فكر كنيد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
تئاتر مضمونش هر چي باشه براي ايران مناسب نيست
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
شما تشخیص دادید که مناسب نیست؟
آدم زنده وکیل وصی نمیخواد
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
2
6
کوروش جون این دیدگاه شماس که کاملا هم مورد احترامه اما یه سوال ایا شما این تئاتر رو دیدید؟ یا اصلا متن اون رو خوندین؟ گاهی اوقات لازمه که یه واقعیت یا یه داستان رو اینجور نشون داد تا بشه عمق تراژدی رو فهمید من هم با این تئاتر موافق نیستم اما ترجیح میدم تا خودم اون رو ندیدم نظر به خصوصی ندم اخه ممکنه خبره 1کلاغ 40 کلاغ بشه
منظورمو که متوجه میشین؟
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
بابا تراژدی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
shoma az koja midoonin ke nadide?shayad dide.in teater too iran baraye mano shoma boode.pas momkene dide bashe.
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
چیکار تئاتر داری . اگه تئاتر اینه مستهجنه اگه تئاتر این نیست این عکسها مال هرجاباشه ممنوعه داداش
ایران دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
3
14
به نظر من که چیز بدی نبود یک نمایشنامه خارجی که تو ایران اجرا شده جنبه آشنا شدن با تفکرات دیگر نداری اصلا نه سینما

در جامعه ای که همه یک طور فکر می کنند ،کسی فکر نمی کند
شما هم اگه نگران فرهنگ ایرانی برو زرتشت بشناس عرب دوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
ایول دمت گرم
حرف دل خیلیا رو زدی
جمله آخرتو خیلی خوب اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
iran doost farhange zartoshtam mige goftare nik pendare nik kerdare nik.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
معلومه هیچی از زرتشت به جز شعار معروفش نمیدونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
9
در همه جوامع به تعداد آدمها افکار و دیدگاه های متفاوت وجود داره. جامعه ای که سعی کنه افکار متفاوت رو سرکوب کنه و همه رو یک کیش دربیاره از نظر فرهنگی یک جامعه مرده محسوب میشه. این نظر من یا رسانه های خارجی نیست. این یک اصل جامعه شناسیه که اتفاقا از بدیهیات عقلی هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
ناشناس عزیز درود بر شما
این انسان های مدعی زمانی میفهمند که 50 سال از وقت مملکت رو به جای قدم برداشتن در علم وفرهنگ و... هدر کرده ودر آخر هم که واقعیت زندگی رو میفهمند با یک جمله خود راخلاص میکنند :ای وای شما راست میگفتید چرا ما به حرف شما گوش ندادیم
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
دنیا داره به سمت یک دین واحد پیش میره انهم اسلام شیعی، پس دراصول غلط جامعه شناسیت که مال خودته تجدید نظر فرما چون اصول جامعه شناسی ما چیز دیگه ای مگه که عرض کردم
توهم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
جناب م شما مثل اینکه خیلی قوه تخیلتون قویه و اوج اون در سطر اول جملتون خودنمایی میکنه
به نظرتون بهتر نیست از این تخیلتون استفاده کرده وفیلمهای تخیلی خوبی به بازار عرضه کنید
eeisa
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
6
سلام ،اين اظهارات و نظريات حضرات بدرد خودشون مي خوره ، لطفا صلوات بفرستيد تا دعوا نشده.
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
9
2
شیما جان سلام.خدمت شما بایدعرض کنم که تمام نظرات بنده و همچنین بقیه دوستان برپایه اطلاعاتی میباشد که در متن خبر موجود هستش!اما در مورد مطلب دوم شما بنده کاملا باشما موافقم اما ایا اجرای این نمایش همان گونه که در غرب بوده باید در کشوری مثل ایران هم به همان صورت باشه؟؟! ایا نمیشد اجرای این نمایش بادر نظر گرفتن فرهنگ وشئونات ایرانی اسلامی صورت میگرفت؟!!..اشنا کردن مردم بافرهنگ دیگر ملل کار درست و بجائیه اما با در نظر گرفتن فرهنگ غنی خودمون.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
احسنت شیرمادرت حلالت . تمام اقایون موافق تیاتر این رو بخونن وبفهمن . البته اگه میفهمن
فرشته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
حرفتون کاملا درست اما متاسفانه بعضیا خودشونو زدن به خواب ما هم هیچ مدلی نمیتونیم بیدارشون کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
1
5
بابا خدا وكيلي نمايش يه تئاتر اينقدر بده بريد توي خيابوناي تهران ببينيد چه خبره بخدا تئاتر هم نيست كه فاصله هايي شرعي رعايت بشه واقعي واقعيه ديگه فقط مونده دوطبقه بسازن
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
6
4
اگر مسولین فرهنگی ما مسلمان بودند هرگز چنین اتفاقاتی نمی افتاد اگر در خیابانهای تهران هم ابتذال است از نامکسلمانی مسوولین ماست نه چیز دیگر.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
چرت وپرت چرامیگی صدتا عامل داره اولش نوع تربیت خانواده هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ می دانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت، هم کلید زندگیست

گفت زین معیار اندر شهرما
یک مسلمان هست آن هم ارمنیست
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
3
12
فقط به تعداد کامنت های خبر توجه کنی می فهمی چرا این تاتر اجرا می شود وچقدر بیننده دارد اکثر ایرانی ها از غریزه ای که منع شده اند طبیعتا حریص تر گشته اند.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
منع نشده
سرکوب شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
13
3
میخوام به اون کسایی که میگن ولش کن گیر نده بگم اگه مسلمون نیستی که هیچ اگه شیعه نیستی که خب اما اگه بچه شیعه هستی واین حرفای دشمن پسند و میگی وای به اون روزی که جلوی امام زمان بایستی واز خجالت نتونی نگاش کنی
شاهین1
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
6
9
ببخشید انحرافات جنسیش کجا بود؟
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
شماخط بریل کارکن
مجید رستمی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
6
3
استاد بزرگ تئاتر حمید لشکری میفرماید اینکه چیزی نیست مااز این بدترشو هم دیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
9
7
وزارت ارشاد چه ... می کرده و این تئاتر با مجوز کدوم ... به صحنه رفته؟
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
11
2
چشممان روشن وای که اگر این تاتر ....
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
بترسید از روز قیامت...
بترسید از امام زمان...
بترسید از شب اول قبر...
بترسید از نکیر و منکر
اخوی اینها رو جا گذاشته بودی من نوشتمشون
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
1
5
کوروش جون من نظر خودمو دادم اما مثل اینکه تو سایت نیومده من گفتم که... ایشاا... تو سایت بذارن چون حال ندارم 2باره بنویسم
اما کوروش جون این از قلم نیفته که همه ملتها حق دارن با فرهنگ هم اشنا باشن حالا شما فکر کن که ما بخواییم فرهنگ اونا رو تغییر بدیم این که نشد فرهنگه اونا شد یه فرهنگ جدید که میکسه ایرانی و غربیه ما انسانها حق داریم خودمون فرهنگامونو انتخاب کنیم پس حق داریم که همه فرهنگا رو بشناسیم تا اینجا با هم موافقیم اما با یه تفاوت کوچولو که من میگم باید عین همونو دید نه مطابق اسلام
شما از دیدگاه منفی نگاه میکنی اما من هم نمیگم غلطه ولی به نظر من از دید مثبت بهتره
شما به این فکر میکنی که این خانم با یه نفر غیر از شوهر خودش رابطه داره اما به این فکر نمیکنی که چرا این اتفاق افتاده ایا تو زندگی زناشوییش خلا داره ؟یا نه این ریشه در کودکیش داره؟ همه ما انسان زاده شدیم وبا یه چارچوب وارد هستی شدیم اما اگر فرق داریم بعلت تربیت خانواده امونه و محیطی که توش بزرگ شدیم منم با کار این خانم مخالفم اما باید به اصل موضوع یعنی رفع مشکل پرداخت ما نمیتونیم چون مسلمونیم از همه چیزا چشم پوشی کنیم به هر حال اگاهی لازمه
سرتو درد اوردم عذر
من
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
3
8
عجب دعواییییییییییییه.فکر میکنم ابتذال در نگاه و در چیزی که ما آدم ها میبینیم نیست در فکر و ذهنه کسیه که تصویر رو مبتذل میدونه.
پاسخ ها
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
ابتذال در نظر هر کس یک تعریفی دارد در نظر بعضی ابتذال کلمه بدی است اما وجود ندارد .
در نظر بعضی ها نه کلمه بدی است و نه وجود دارد برای زشتی و پلشتی و کثیفی یک معنی
خاص تعریف می کنند و آن را زیبا جلوه می دهند ولی در نظر بعضی ها کلمه ابتذال بد و در درجامعه مصداق آن زیاد است و این موضوع گاهی تند می شود و گاهی منطقی در نهایت باید ایدئولوژی شخص مشخص باشد که آیا حد مرز در رفتار وجود دارد یا نه اگر وجود دارد تا چه حد است و اگر وجود ندارد پس باید هر پستی را خوب و قابل دفاع بداند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
2
8
در این کویر بی ستاره چه سخته زندگی کردن. آدم هایی که خود رو فهیم می دونن و دیگران رو نفی می کنن. خیلی سخته باهاشون بحث کردن.
چه اسفناک...این فرهنگ هزاران ساله رو ببین!!! به قول یکی، ما از همون اول هم فرهنگ نداشتیم اینا همش افسانه است مثل افسانه رستم!
زنده باد انسان (بهتره بگم آدم!) که البته مُرده!
سرگرم باشید!! هر وقت بیدار شدین خبرم کنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
2
8
دقیقا با دوستمون موافقم انحراف ریشه در تفکر و نوع نگاه داره. هرکسی برداشتی مطابق ذهنیت خودش از تصاویر و مطالب و دریافتی داره.....چشمها را باید شست جور دیگر باید دید
مريم
Sweden
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
1
10
نميدونم كي به اين عزيزان ارزشي! اجازه ميده هنر رو با معيار ايدئولوژيه كورشون بسنجن! براتون نور ارزو ميكنم شايد ذهن تاريكتون روزي روشن بشه...
مريم
Sweden
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
2
9
نميدونم كي به اين عزيزان ارزشي! اجازه ميده هنر رو با معيار ايدئولوژيه كورشون بسنجن! براتون نور ارزو ميكنم شايد ذهن تاريكتون روزي روشن بشه...
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
5
2
ببین شیما جان با تمام احترامی که برای شما قائلم اما با نظر اخر شما کاملا مخالفم! به نظر من همین که مخاطب عمق مطلب رو بفهمه کافیه! و هدف اصلی هم همینه! وهیچ نیازی نیست که ما همه چیزو به تصویر بکشیم
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
2
3
اقارضا و همچنین مریم خانم! بهتره بجای تمسخر دیگران!شما هم نظر خودتونو بیان کنید تاماهم از نظرات شما عزیزان مطلع شویم.ما که نمیگیم حتما نظر ما درسته!!بهتره برای عقیده و نظر دیگران احترام قائل شیم!.... برای همتون ارزوی موفقیت میکنم.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
چطور به شما که میرسه ننه من غریبم بازی در میاری کوروش خان؟
نظرت اشتباهه ولی نمیخوای قبول کنی
ما هم برای شما آرزوی موفقیت میکنیم و برای نظرتون احترام قائلیم اونم مشروط به اینکه شما هم واقعا اینگونه باشد
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
8
1
بعد میگن چرا ملت نمی رن تاتر خب بس که اراجیفه دیگه! وااقعا تاتر خوب کمه
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
خوب شد این تصاویر رو نشون دادند که شما جوابتون رو برای پاسخ به کسایی که میگن چرا ملت نمی رن تاتر پیدا کنید
بابک
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
6
اینجا اغلب آدما فکر می کنن بیشتر از بقيه می فهمند...!!!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
هر کس را عقل خود به کمال آید و فرزند خود به جمال...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
1
11
واقعا خدا هرچي آدمه مرتجع و بي فرهنگه از روي زمين برداره! به خاطر خبري كه شماها زديد توي سايت نمايش ممنوع شده.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
جدی؟ خدارو شکر. مسبین چی شدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
آمین!..... آقا جان خیلی مومنی؟!! خب نرو نبین , کی می خوام یاد بگیریم توی جامعه افکار مختلف وجود داره؟
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
آمین
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
7
1
گفتن در مورد خبر نظر بدین نه اینکه دختر پسر با هم کلکل کنن شیما خانوم تا حالا به شاهین گیر داده بود حالا به داریوش بندش کرد!!!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
شما هم گوش دادید؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
5
دروغ و تهمت در تریبونهای مقدس خطرش از این موارد خیلی بیشتر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
7
4
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه اینا فرهنگیامونن
AVA
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
1
5
وااااااااااای ! ازین همه هیاهو ! انقدر شوور نزنید ... اینجا هرکی هرکیه ...
بنده خدا از آلمان
Germany
۰۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
3
3
کی گفته امر به معروف و نهی از منکر یعنی فضوای تو کار مردم؟؟؟ نمی شه اول یاد بگیریم و بدانیم و بعد اظهار نظر کنیم تا این نادانی خود را به حساب دین نگذاریم و مردم را بیش از این دین گریز نکنیم؟؟ بخدا با نادانی داریم به اسم دوسبی ضربه به دین میزنیم مانند دوسبی خاله خرسه...
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
تو اول نوشتن بیاموز بعد سخنرانی اقای المانی
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
من شرط میبندم م عربه...
اسمش هم (م) محمد عبدل جباره
.....
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
7
2
یه عده ادم بی فرهنگ دور هم جمع شدن بعدشم اسمشو گذاشتن تئاتر.واقعا که متاسفم
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
جان مادرت فرهنگو تعریف کن؟
بانوی سبز
United Kingdom
۰۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
3
9
من فقط می خوام بدونم این کسانی که نظر دادن،چه موافق و چه مخالف،چند نفرشون این اثر،هدا گابلر ،رو مطالعه کردن؟آخه تنها از روی... قضاوت کردن ،صحیحه؟خود این نمایش نامه هیچ مضمون غیر اخلاقی یا بقول اینان مبتذلی نداره.اما بعضی افراد چون افکارشون به ابتذال کشیده شده،در هر مسئله و موضوعی به دید انحرافی نگاه می کنند.به دوستان چه موافق و چه مخالف پیشنهاد می کنم،این نمایش نامه را از سر بی طرفی یک بار مطالعه کنید،شاید جور دیگری دیدید.
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
اقای بانوی سبز . کی از تونظرخواست .توکه هنوز نمیفهمی مستهجن چیه وبا چه میمی مینویسن یا عقل نداری یا خیلی مستهجنی که این رو مستهجن نمیدونی .توبرو دنبال ......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
2
1
چقدر......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
2
1
شهرستان هم برای نمایش میاد وقتی رفتم و دیدم میام نظر میدم
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
2
0
درود
ادب از که آموختی از بی ادبان
شما به جای ذوم کردن روی حرکات از اشتباهات بازیگر درس بگیر تا کی منفی نگری؟؟؟؟؟
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
2
اقا علیرضا من بی تعارف میگم که از حرف شما خیلی ناراحت شدم من فکر میکردم شما جنبه دارید که باهاتون راحت شد اما مثل اینکه اشتباه میکردم من دیکه از این به بعد با شما کاری ندارم و شما هم لطفا مواظب حرفتون باشید که بد دارید حرف میزنید در ضمن من به اقا شاهین گیر ندادم اگرم اینطوره که شما میگی چیزی جز شوخی نبوده و خود اقا شاهین باید شاکی باشن نه شما
اما
من در مورد خبر نظر دادم نه چیز دیگه کامنتم هست بخونید لطفا دوباره
شاید متوجه نشدید امامن با کسی کل ننداختم فقط دارم نظرمو میدم در ضمن اون کوروشه نه داریوش
اما اقا کوروش من نمیتونم نظر شما رو عوض کنم وشما هم همینطور ولی اگه شما تو عکسا دقت کنین متوجه میشید که بردگی جنسی رو چطور به تصویر کشیده در حالی که میتونست طوری دیگه نشون بده پس زیاد هم منحرف نیس به هر حال نظر شما منطقیه و قابل احترام
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
2
1
عکس به این قشنگی!!!
ناشناس
France
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
0
ايمان و امان بسرعت باد
ميرفت كه مومنين رسيدند!
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
ها...
matt
United States
۰۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
1
chashmhara bayad shost jor digar bayad did.........
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
3
1
در ماه محرم و صفر ؟؟؟
از وزیر ارشاد می خواهیم با مسببین به شدت برخورد کند
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
1
0
من یه بار نظر دادم اما پس فردا نزد
بدون تعارف اقا علیرضا از حرفتون ناراحت شدم من فکر میکردم شما جنبه دارید که باهاتون راحت شدم اما مثل اینکه اشتباه میکردم از طرفی من درباره خبر کامنت دادم و با کسی هم کل ننداختم شما میتونید کامنت منو دوباره بخونید البته اگه وقت دارید در ضمن اون اقا کوروشه نه داریوش واگه من با اقا شاهین گیر دادم چیزی جز شوخی نبوده و اگه قراره کسی شاکی باشه اون اقا شاهینه نه شما
اما اقا کوروش نه شما میتونی نظر منو عوض کنید نه من نظر شما رو اما اگه شما تو عکسا نیگاه کنید میبینید که تو نمایش/ بردگی جنسی چطور به تصویر کشیده میشه در صورتی که میتونست طوری دیکه باشه پس زیاد هم منحرف هم نیس تا یه حدی هم مطابق اسلامه اما من بازم میگم که برای اشنایی با فرهنگا باید خود اون رو دید به هر حال اگرچه نظر شما خلافه اینه اما باز محترمه
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
2
1
چشم منحرفین روشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
3
2
سلام من نمیدونم چرا هیچکس هیچی نمیگه اصلا کی به اینا مجوز اکران این تاتر رو داده ببینید تو جامعه فساد زیاد شده منکر این نمیشه شد ولی چه دلیلی داره با این تاترهای زننده ومبتذل این فساد رو نشون داد اصلا با این جور حرکتها دارن فساد رو ترویج میدن این کار از بن مشکل داره واشتباه است...
amir
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
1
alan age man monharef shodam!masuliyateesh ruye dushe kiye?!!:D
ramin
Greece
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
1
ey aanhaa ke eiman aavardeeid kari be kare aanhaaei ke eiman nayavardeand nadashteh bashid
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
بی صاحاب ایمانشون خیلی قویه تشعشعاتش اطرافیانو سرویس میکنه
ريحانه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
3
2
واقعا متأسفم فقط اين را به همه عزيزان مي گويم بدانيم اگر برهنگي وبردگي جنسي نوعي فرهنگ است پس حيوانات از همه با فرهنگ ترن د
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
من با نظر شما در باره ی تئاتر مخالفم ولی یه جایی نظرمون اشتراک داره
اگر نمیدانید بدانید که حیوانات از خیلی از انسانها باشعور ترند
چون آنها از روی شعور و فکر عمل نمی کنند ولی انسانها از روی بی شعوری حرفهایی میزنند که هیچ الاقی نمیزند
فاکر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
3
0
....قربت الی الله الله اکبر
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
اشهد ان لا الله الا الله
يه نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
3
1
بلاخره تخم مرغ دزد شتر دزد ميشه خطواط شيطان رو هيچوقت دست كم نگيريد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
2
به هنرشون نگاه کنید.از کوته فکری ماست که جلوتر از نوک بینیمون نمیتونیم ببینیم
اله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
1
شما چرا خودتو با هنر ...ميكني مگه هنر هر كاري رو توجيه ميكنه مثه اينكه شما نوك بيني ات رو هم نميتوني ببيني
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
3
واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ می دانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت، هم کلید زندگیست

گفت زین معیار اندر شهرما
یک مسلمان هست آن هم ارمنیست
سوسن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
2
2
بابا انقدر گیر ندین این همه ما انحراف داریم این تاتر هم روش ا.......
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
1
بابا خدا وكيلي خود شما ها كه با اين تاتر موافقيت، آيا حاضرين به جاي اين خانم مو زد باشين و يه آدم ك چ ل دست شمارو بگيره و ...؟
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
شما با اصل قضیه مخالفید یا با کچل بودن آقا؟
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
2
بابا خدا وكيلي خود شما ها كه با اين تاتر موافقيت، آيا حاضرين به جاي اين خانم مو زد باشين و يه آدم ك چ ل دست شمارو بگيره و ...؟
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
2
بابا خدا وكيلي خود شما ها كه با اين تاتر موافقيت، آيا حاضرين به جاي اين خانم مو زد باشين و يه آدم ك چ ل دست شمارو بگيره و ...؟
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
0
با سلام نظرات دوستان رو خوندم خوشم از اینه که تو این تاتر بلاخره من نفهیدم دوستان دارن تایید منکرات میکنند یا مخالفت به واقع میتونم بکم پای چنین تاتر های برنامه هایی خوابیده که تا ........
اصلا معلوم این جا صاحب داره یا نه من نفهمیدم ؟
ما ایرانی هویت خودمون هم گم کردیم نه ایرانی هستیم نه کافریم نه مسلمان نه........
به نظرم اولین چیزیکه میاد اینه که اول باید بفهمیم کی هستیم چه شخصیتی داریم بعد این برنامه مشکلی نخواهد داشت .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
0
باحلوا حلوا کردن دهن آدم که شیرین نمیشه جونم
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
0
آخه مرد نادون مگه می شه برای خوشایند انگشت شمار مردم منحرف ،دین و هنر و هویت را به مسخره گرفت تو کی هستی که داری از این کارها تعریف می کنی ؟یک اقلیت که نمی تواند نظر بدهد البته :متاع کفر و دین بی مشتری نیست گروهی این و عده ی کثیری هم ان پسندند
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
اگه چشماتو باز کنی
به تعریف شما از کافر
در کل جهان اقلیت کسایی هستند که متاسفانه در ایران اکثریت میباشند
و ادب مرد هم به ز دولت اوست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
0
astaghforola
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
3
.....به نظر من مشکل واقعی پایین آمدن سطح فکر و سطح شعور جنسی مسئولینی است که به شدت نگران سلامت دین و دنیای مردم هستند .
پاسخ ها
پارسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
کاملا درست است.با این روش به سمت فرهنگ طالبانی خواهیم رفت و از نظر فساد در دنیا اول می شویم
a-ch
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
6
1
به نظرم :
1- اونائي كه نميتونن از روي اين تصاوير برهنگي و تصوير جنسي رو تحليل كنن پس برن و تئاتر رو ببينن و بعد اعلام نظر كنن .
2- فكر ميكنم ميشه هنر رو بوسيله تئاتر ولي با ابزاري كه متناسب فرهنگ مردم ما هست نشون داد .
3- اگه عوامل دست اندر كار ، دارن سعي ميكنن فرهنگ غني اونا رو به ما نشون بدن ميشه بگين آيا خدا وكيلي تا حالا شده يه خارجي هم بياد و فرهنگ ما رو ببره و به غرب نشون بده .
4- چرا بايد همه چي ما غربي باشه حتي فرهنگمون .
5- چرا نميخواين بفهمين اگه در علم و تلنولوژي و .... شايد از غربيها ضعيفتريم ولي به خدا در فرهنگ از همه غني تر .
6- آيا شمائي كه مدعي فهم و درك هنر در تئاتر فوق هستي آيا شده تا حالا بشيني و 5 تا تئاتر ايراني رو هم ببيني .
پاسخ ها
یاسمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
با نظر شما موافقم صحیح فرمودید
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
برادر من
چرا نمیخوای قبول کنی که عصر ارتباطات باعث یکی شدن فرهنگ های تمام دنیا میشود
که در همه جا شده به جز ایران و افغانستان و پاکستان به دلیل جلوگیری از همگانی شدن وسایل ارتباط مرزی
مريم
| Sweden |
۰۵:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
ان كس كه نداند و نداند كه نداند در جهل مركب ابد الدهر بماند!!!
افسوس
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
4
2
ولعن الله کل قوم الکافرین
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
2
ریحانه جان نظرتون خیلی قشنگه ... /باشه اصلا گیریم اونا هم بی لباسن شما اگه تونستی یه حیوان پیدا کنی که بتونه مثل ما کامپیوتر بسازه من حرفی ندارم
اما این نشانه موافقت من با بی بند و باری نیس خواستم بگم که حرف شما غلطه
اما
دوست عزیز
a-ch
مثل اینکه شما زیاد از هنر تئاتر یا سینما خبر ندارین که اینطوری حرف میزنید من خودم به شخصه فیلم حضرت علی رو که خارجیا درست کرده بودن چند سال پیش دیدم که الان دقیقا جزییات اون یادم نیس اما به جرات میگم که خیلی بهتر از سینمای ایران بود و خیلی تاثیر گذارتر بود اینو واس این گفتم که گفتید فرهنگ ما رو نشون نمیدن اما تو نظر اول شما یه حالت تناقض با دیگه موارد بود نمیدونم شاید به خاطره اینه که من بد خوندم یا شاید شما بد نوشتید راستی در مورد 5 با شما موافقم
اما مورد 6 بله
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
4
خداعاقبت مارابه خيركنه
امين
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
3
1
با اطلاع رساني خوب فردا بود كه جلو اين بي بندوباري گرفته شد(جلوگيري از ادامه اجراي اون)
رامين
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
2
شيما خانوم اونا برهنگي را در اوج آزادي و پيشرفت خودشون ميدونند كه ما در مقابل اونا حيوانات را كامل تر و پيشرفته تر از اونا ميدونيم(غرب)اونا به پيشرفت و تكنولوژيشان بي بندوباري را اضافه كردن و براي ادامه سلطه گري ملل هاي مختلف ، فرهنگ ملتها را ميگيرند ودر عوض بي بندوباري و ترويج فساد را رايج ميكنند . تا الان از خودمون سئوال كرديم چرا اونا نميايند براي ما كلاسها پيشرفت تكنولوژي و... بذارند و به ما هم اين پيشرفت هارا ياد بدهند!!! ولي فرهنگ مبتذلشونو از هر طريقي به ما تزريق ميكنند.كه پسر ودختر دانشجوي ما بجاي اينكه تمام وقت خودشو صرف كسب دانش كنه مثل برنامه هاي مبتذل ماهواره اي بيشتر وقتشو براي پارتي شبانه ومستي صرف ميكنه وچيزي كه اونا دقيقا از ما ميخواهند
پاسخ ها
y
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
کاملا درسته
امیر رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
0
0
شیما خانوم شما چه حوصله ای داری!!!جقدر مینویسی!البته ببخشید که فضولی میکنما!امیدوارم ناراحت نشی از حرفم
کوروش 28ساله
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
1
1
در دین مبین اسلام چیزی به عنوان بردگی جنسی وجود ندارد!...بردگی جنسی=محو انسانیت!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
چی بگم فردا جان؟...
راستش
دیدم آتشم در هیزم تر اثر نمیکند
دریغ آمدم تربیت ستوران
و آینه داری در محلت کوران
reza
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1
2
سلام فقط میگم این موضوعات با هیچ نگرشی سازگار نیست
کوروش 28ساله
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
حامد جان نظر خودت در مورد این موضوع چیه؟...البته دید شما نسبت به اینجور مسائل با توجه به کامنتهایی که برای دوستان گذاشتی کاملا مشخصه!..ولی اگه شفاف بفرمائید ممنون میشم.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
من نه این آقایونی که به هر دلیلی با این نمایش مخالفت میکنند رو میفهمم
نه میخوام بفهمم
آخه برادر من
توی عصر تکنولوژی که دارن دنیای مجازی میسازند ما هنوز سر این مسایل قرون وسطایی داریم مانور میدیم و فکر میکنیم خیلی هم میفهمیم که این مسایل را تایید یا رد میکنیم
هیچی بابا ...
نظر هامو بخون میفهمی نظرم چیه
صفورا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1
0
به نظر من این فقط یک تئاتره و نمایش آن فکر نکنم ایراد داشته باشد در ضمن من تازه به جمع شما اضافه شده ام امیدوارم مرا بپذیرید.
a-ch
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
برادر عزيز جناب آقاي حامد
در اينكه الان عصر ارتباطات است و دنيا به دهكده جهاني داره تعبير ميشه بحثي نيست ولي فرهنگ چيزي نيست كه بشه همه اش رو همگاني كرد چون برگرفته از قرنها آداب ، رسوم و اعتقادات يك كشور است . اگر بنا باشه كه فرهنگ همگاني بشه پس چرا در اين دهكده جهاني ، فرهنگ عاشورا ، فرهنگ انتظار و .... رو جهاني نميكنند ( حتي با اون به مقابله و ستيز برخواسته اند ) ولي ما در كوچكترين مسائلمون داريم از اونا كپي برداري فرهنگي ميكنيم ( مثل ولنتاين و ....)
دوست عزيز سركار خانم شيما
در اينكه آگاهي و اطلاعات شما در مقوله تئاتر از اين بنده حقير خيلي تخصصي تر و بهتره حرفي نيست من كه گفتم كه اونها در علم و ابزار خيلي پيشرفته تر از ما هستند ولي در فرهنگ ضعيف تر . من اين تئاتري رو كه در مورد حضرت علي ساخته اند نديدم ولي بي طرفانه ميگم آيا واقعا" حضرت علي رو به معناي واقعي نشون دادند يا به صورت گزينشي كه بعدا" از اون بهره برداريهاشونو بكنن. شما بهتر از من ميدوني كه غربيها اعتقادي به فرهنگ و اعتقادات هيچ كشوري جزء خودشون ندارن و فقط به دنبال منافع خودشن هستند بلكه فقط با ابزار ، امكانات و سرمايه هايي كه در اختيار دارن سعي در القاء فكر و فرهنگ خودشون به بقيه دنيا هستند . شما يه خانوم هستي و شايد خيلي با مغوله نظامي آشنا نباشي . اگر بهتون بگن تصوير يك سرباز ارتشي آمريكا رو بكش چه جوري ميكشي . جواني زيبا ، دلير ، شجاع ، قد بلند ، قوي هيكل و با كليه امكانات و تجهيزات انفرادي ( كه وزنش به 50 كيلوگرم ميرسه ).
چرا با اينكه شما يك سرباز واقعي رو از نزديك نديدي ولي همچين تفكري داري . آيا اين تصور برگرفته از فيلم ها شون نيست كه طي چندين سال گذشته ساختن و در دنيا به عنوان يك الگو پخش كردن .
سرتون رو درد ندارم كه گفتنم از اين موضوعات بيان يك نكته است و اونم اينكه غربيها همه امكاناتشون رو گذاشتن وسط براي تخطئه فرهنگ بقيه كشورها .و علي الخصوص مسلمونا. حالا به شكلهاو روش هاي مختلف . از يك كالاي ساده مصرفي تا فيلم و هنر و تكنولوژي
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
1
سلام به همه بچه هاي گل
به نظر من دعوا كردن كار درستي نيست، همه ما عاقل و بالغيم اگر بخواهيم به خاطر مسائل اينچنيني به جان هم بيفتيم مي دونيد چه اتفاقي مي افته مي شه دو دستگي و اين ما هستيم كه بايد جلوي اين اتفاق ناگوار رو بگيريم
در ضمن هر انساني اعتقادي داره فطرتي داره ما كه باشيم همديگرو زير سوال ببريم تنها كسي كه عادل بر حق است خداست هيچ كس ديگه اي نمي تونه اين مقام رو داشته باشه چرا چون انسان گناهكار چطور مي تونه عادل باشه هر چقدر هم كه سعي كنه باز مي لغزه پس عزيزان بياييد حداقل كمي از فطرت خودمون استفاده كنيم حالا يكي مسلمونه يكي مسيحيه يكي يهوديه و الا آخر اديان ديگر ، خوب همه اينها خدا رو مي پرستند فقط خدا اگر شريعتي امد فقط به خاطر انسانهايي چون ما بوده تمام من باز هم خواهش مي كنم با هم خوب باشديد
پندار نيك و رفتار نيك و گفتار نيك داشته باشيد
متشكرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1
1
باید بیاییم دست های پشت پرده رو شناسایی کنین........
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1
1
این کچل توی عکس منحرف جنسیش چیه؟ اصلا داستان تئاتر در چه مورده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
2
دقت کردین ما ایرانی ها کلا اعصاب نداریم؟؟ کوچکترین نظر مخالف رو نمیتونیم تحمل نمیکنیم و به راحتی به هم توهین میکنیم!
تمام نظر ها رو از اول تا آخر خوندم
1- به جرات میتونم بگم 90 درصد افرادی که نظر دادن اگر بگی 4 خط در مورد موضوع این تئاتر بنویس، نمیتونن بنویسن و خبر ندارن فقط بر اساس عکس ها قضاوت میکنند
2- خیلیها دوست دارند کلا بحث کنند و موضوع بحث فرق نمیکنه
3- بیشتر دوستان از چیزی که دفاع میکنند اطلاع درستی ندارند و از بعضی مفاهیم برای توجیه طرز تفکر خود استفاده میکنند مثل امر به معروف و نهی از منکر
4- بیشتر ماها نمیفهمیم که نظر هر کس برای خودش محترمه و قرار نیست همه یک جور فکر کنیم
5- خیلی از ماها مطمئنیم که خودمون درست فکر میکنیم و درست میفهمیم و بقیه دارند اشتباه میکنند
6- تقریبا هیچ کدام از ما حاضر نیستیم قبول کنیم که خیلی وقت ها ما هم اشتباه میکنیم
7- دچار خود شیفتگی شدیم . اگه دقت کنیم میبینیم تو همه چیز مشکل داریم ولی اصرار داریم که کار ما درسته و کل دنیا دارن خطا میرن!
8- یک نفر که از بالا تا پائین نظر ها رو بخونه با خودش فکر میکنه تو چه جامعه ملتهبی زندگی میکنیم هیچ کس ، هیچ کس رو قبول نداره ، همه دارن همدیگه رو متهم میکنند و از توهین به همدیگه ابایی نداریم
9- چی بگم ؟ به قول بعضی دوستان مگه فقط امام زمان بیاد!
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
1
1
این ارزو را به گور خواهید برد که هرزگی را ازاد ببینید و کسی به شما کار نداشته باشد! در ضمن فساد دامن همه را خواهد گرفت تو نگاه نکن از کمال جهالت جناب عالی استو........!
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
خوب سلام
رامین جون بحث ما تقریبا داره از موضوع اصلی خارج میشه بحث ما در مورد انحراف این تئاتره که به نظر من هیچ انحرافی نداره نه در موردغرب و حیوانات و ایناو یا تمدن
یه دوست عزیز گفته بود که انحراف این تئاتر به خاطر افکار منحرف خودمونه من کاملا با ایشون موافقم اما در مورد حیوانات من به ریحونه جون هم عرض کردم که منطقشون کاملا غلطه کامنتم هس دوباره بخونید
اما در مورد نظر تزریق فرهنگ نظری ندارم وبا شما موافقم ولی....
اما
سلام جون
چه خوب بود شما این سلامو تو کامنت میزدید ودر عوض اسمتونو میگفتید که ما با شما بهتر اشنا شیم شما مثل اینکه نمیدونی بحث چیه کی خواست بی بند وباری رو بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
تو رو خدا فکرتونو باز کنید منطقی باشید اینقدر به خاطر دین دونستن چیزایی که حقتونه رو از خودتون نگیرید
محمد مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
من بعيد ميدونم خيلي از مدعيان و متوليان فرهنگ كه فعلا مجوز صادر ميكنند و حتي بعضي از كساني كه اشاعه فرهنگ!!! ميكنند معني كلمه كار فرهنگي را بلد باشند !يه بنده خدايي ميگفت كار فرهنگي يعني اشاعه و رواج استفاده از عقل انساني در همه ي امور. هر انچه عقل به آن حكم كند شرع هم به ان حكم ميكند. البته نا گفته نماند كه آنجا كه عقل از در ك و تصميم باز ماند خداوند حكم ميكند.حال شما جماعت انسانها به عقل خود رجوع كنيد خوب يا بد را درك ميكنيد.
a-ch
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
0
0
شيما خانوم
اگه جسارتا" پاراگراف سوم آخرين پاسختون در مورد موضوعات مطرح شده از طرف منه خواهش ميكنم كه ولي ... رو برام معني كنيد .
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
0
0
این واقعیت جدیدی تو جامعه مونه چرا نباید بیان شه؟ ......! باید واقع بین بود و تلاش کرد که حل شن نه اینکه چشم ببیندیم چون ....ازشون حرف نزنیم.نمی دونم چه اصراریه که هنوز بگیم تو جامعه ما ازین خبرا نیست!!!!!!
سردار
United States
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
1
0
به نظر من همتون مسخرید
Mosafer
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
0
0
سلام این همه پاسخ کذایی رو از کجا آوردین؟ شایدم .واقعی باشه خدا میدونه فقط اما یه نکته من در مورد این تئاتر توی اینترنت گشتم بینم چه خبر شده بوده و به چند سایت رفتم که اکثرشون ادعای پر مخاطب بودن و معتبر بودن دارن اما دقیقا همه همین مطلب رو بی کم و کاست و همین تصاویر رو آورده بودن .من تئاتر رو ندیدم و محتوی اون رو نمیدونم اصلا چی بوده و هست اما به نظرم صرف اینکه چنین چیزی نمایش داده شده نمیتونه ترویج گر چنین اندیشه ای باشه شما کتاب مادام بواری رو میخونید در جای جایش رنگ و بوی خیانت و رد پای نفر سوم به
چشم میخوره و حتی گوستاو فلوبر رو میارن محاکمه میکنن توی دادگاه ..اما به نظر من نتیجه ای که آدم آخر داستان میگیره چیز دیگه ای هست . اندیشمند باشیم و با جار و جنجال دیگران ما هم صدای طبلمون رو بلند نکنیم.
وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
0
0
ما راه را عوضي نميريم بلكه راه عوضي ميره چرا مردم نمي فهميد
Daniel Cullen
United States
۲۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
0
2
I love God For ever !
mexico
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
1
به امید ظهور آقا که همه اینارو پایین بیاره
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
0
به نظرمن یه اتفاق واقعیه که داره توجامعمون میفته پس یا جلوی این اتفاقات روبگیرت یا به هیچ کس کاری نداشته باشن.
ایرانی
France
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
به نام
اهورا
مزدا خدای
پاکیها
.واقعا به کوروش
چه خواهیم گفت.
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
0
0
سلام.به نظر من نباید به همه جا و همه کس با دید زن و مرد یا بهتر بگم نر و ماده نگاه کنیم.ما به غیر از نر و ماده بودن و سکس و تحریک و ... جنبه های دیگر هم داریم.اول از همه انسانیم
mm
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۹
0
0
سلام.
بنظر من اینجا مسئله تئاتر و .. نیست بحث شما عزیزان به دین و چارچوب فکری هر کدام برمیگرده و هرکدام میخواهید جامعه تان همرنگ دنیای درونتان باشه.آن فردی که مذهبی است میخواد جامعه اش همه بوی مذهب بده و دیگری آزادی و...وبحث این است و تئاتر و..بهانه!
هردو هم حق دارند چون اگر آزادی باشد همه جور فکر و نظر هست و مخالف هر نظر،نظری دیگر!و آنکه همه چیز را در قالب دینش میپسندد تحمل نظر دیگر ندارد و همه را خارج از راه درست میبیند.این مخالفت او شبیه رفتار مذهبیون در قرون وسطی است!من خواهش میکنم یک کم دیدرا گسترش دهیم.همه انسان برای رسیدن به راه درست فقط یک منطق ندارد فکرو وعقل و پرسش و ..بسیار است وهمه نمیتوانند چون خدا پیامبر فرستاده راه او را بروند هنوز انسان برای یافتن خود و خدا مشکل دارد و هر کس بطریقی و در زمانی متفاوت به راه خدا میاد گاهی هم نمیاد پس بخاطریک امر به معروف و نهی از منکر اینهمه مسئله ایجاد نشه شما بیشتر نهی از منکر میکنید و این به دید دیگران نسبت به مسلمانان هم لطمه میزند...خطاب به ناشناس مذهبی باید بگم که :" دوست عزیز شما از پیامبر که بیشتر نیستی او با آن عظمت اش برای جامعه اسلامی اینگونه با دیگران رفتار و بحث نکرد.امام علی (ع) سالهاسکوت برگزیدند وباز همه جامعه مسلمان نشدمن و شما که کسی نیستیم پس دست از این نماینده خدا بودن بردار وبه مسائل جامعه عمیق تر فکر کن "
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه های سایت