انتشار یافته: ۱۲۶
در انتظار بررسی: ۳۴
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
313
83
یعنی اینها هلوکاست را قبول دارند؟!!
بابا نقطه ضعف غرب و اسراییل و اصلا موجودیت اسراییل به واسطه افسانه دروغین هلوکاست بود و اگر به این خدشه وارد می شد تمام بافته های غرب و اسراییل از بین می رفت. همچنان که غرب بر روی ضعف های ما دست می گذارد.
شما چرا موضوع را نگرفتیه اید هنوز؟!
در ضمن در زمان جنگ جهانی دوم کلا 5 میلیون و نیم یهودی در کل اروپا بوده اند هم جبهه متفقین و هم متحدین... حال چطور از این تعداد شش میلیون نفرشان کشته می شوند. اصلا امکان داد چنین چیزی؟و هنور هم تقریبا همین تعداد در اروپا زندگی می کنند
آقای وزیر کشور انقلابی ایران شما بروید و پرونده قتل ده میلیون ایرانی را در زمان جنگ جهانی اول بدست انگلیس پلید پیگیری کنید که ایران هیچ نقشی در آن جنگ هم نداشته و بیطرف بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
هلوکاست کشتار یهودیان است، در اصل ماجرا تردیدی نیست، صحبت سر آن است که این ماجرا به آن ابعادی که اسرائیلی ها ادعا دارند نیست.
اشتباه احمدی نژاد همین جا بود، او نه دنیا و نوع دیگاه جهانیان به آن ماجرا را می شناخت و نه دیپلماسی بلد بود.
عبدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ببخشید میشه بفرمایید این سرشماری پنج ونیم ملیون نفر و شش ملیون نفری که میفرمایید چطوری انجام شد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
سیاستش درباره هولوکاست هرچی هست فعلا مهم نیست ، مهم اینه که جوری رفتار میکنه که ما با رئیس جمهور قبلی 180درجه تفاوت دیدگاه داریم درصورتیکه ما همه توی یک قایق هستیم. اگر هم دیپلماسیمون فرق دارد ولی خط مشی کلیمون که فرق نداره. فرق داره آقای ظریف؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
محمود!!!! تو اينجايي؟؟؟؟ تو كه قرار بود دانشگاه بزني.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
واقعا متاسفم براي اونايي كه منفي دادند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
" پرونده قتل ده میلیون ایرانی را در زمان جنگ جهانی اول بدست انگلیس....."
واقعا" جمعيت كل ايران در جنگ جهاني اول چند نفر بوده كه ده ميليونشان بقتل رسيده باشند؟
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
چرا فکر می کنید هولوکاست نقطه ضعف آنهاست؟ آنها سالها روی هولوکاست تبلیغ کرده اند و هولوکاست بین مردمان اکثریت جهان به یک واقعیت تبدیل شده است، حتی اگر دروغ باشد. حالا چه اصراری است که روی نقطه قوت آنها بازی کنیم ؟ در این یک نقطه امکان پیروزی آنها 100% است، باید بازی را به نقطه ای دیگر منتقل کنیم. آقای احمدی نژاد می خواستند برای تئوری خود طرفدار پیدا کنند ولی همانطور که مشاهده شد حتی نزدیکترین دوستان ایشان علاقه ای به تئوریهای ضد هولوکاست ایشان نشان ندادند پی سیاست خارجی ما در این 8 سال و هزینه کردن روی تبلیغات ضد هولوکاست اشتباه بود چون رژیم صیهونیستی از آن بهره زیادی برد.
عبد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
وقتی یکی از افرادی که در سال ۲۰۰۶ به جرم انکار هولوکاست به سه سال زندان محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی بود، روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد، یورگن گراف مورخ و پژوهشگر سوئیسی هم به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم اکنون در روسیه زندگی می کند، شخصی که وزیر است اینگونه صحبت کند دو حالت متصور می شود: الف-عدم اطلاع جناب وزیر که در این حالت باید گفت که این بی اطلاعی به قیمت بی آبرویی جهان اسلام تمام می شود. ب- اطلاع داشتن و ساده لوحی که باید گفت در چنین حالتی باید عذر ایشان را خواست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
در زمان جنگ اول جهانی جمعیت ایران حدودا ده ملیون نفر بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اینا رو از سخنرانی رائفی در آوردی!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
با انکار هلوکاست نقطه ضعف های اسرائیل پوشانده میشه و این ما هستیم که روز به روز ضعیف تر میشیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
قتل ده میلیون ایرانی در زمان جنگ جهانی اول؟؟؟؟!!!!!
بابا یه چی بگو که بگنجه
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
270
67
فعلا که با این خم شدن ها غرب حتی حاضر نشد 6 ماه به دیپلماسی دولت روحانی وقت بدهد و درجا جنگ را آغاز کرده اند.
این بود دیپلماسی و بلدم بلدم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
چه ربطی به دولت روحانی داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
مهم نیت آنها چه کار می کنند، مهم این است که ما از فرصت ها استفاده کنیم.
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
خب اون گندی که آقای احمدی نژاد زده رو که نمیشه توی شش ماه و یک سال جمع کرد قربونت برم.
ا-مرادی-ا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
هیچ ربطی به روحانی نداره!!
تا دو ماه پیش که هر جشن و پیروزی اتفاق می افتاد به روحانی ربط می دادید!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
اگه جنگی هم بشه از دیپلماسی رئیس جمهور قبلی هستش برادر!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
احمد؟ به نظرم میرسه بیشتر محمود باشی تا احمد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
احمد جان، یکی نوشته تو بخونه فکر می کنه امریکا به ایران اعلام جنگ کرده و جنگ رو شروع هم کرده. خوبی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
مطمئنا ناتوانی این دولت منصوب به قبلی ها میشه
راحت ترین کار
هیچ کس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
50
292
آفرین به هوشمندی آقای ظریف.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
در قران بارها امده از یهودیان دوری کنید و دوست نگیرید جز اندکی
به خدا قسم این حرف ظریف بزرگترین اشتباه و عامل کنارگذاشته شدنش میشه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
پسر، اون یهودی های اطراف مدینه بودند که بعد از عهد شکنی هاشان، خداوند دستور کناره گیری آن ها را داد.
و پیامبر گفت با آنها دوستی نکند. هر آیه ای شان نزولی دارد و تفسیری!
توجه کن.
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
در پاسخ به دوست عزیزی که نوشتند در قرآن آمده است که با یهودیان دوستی نگیرید.

دوست عزیز، شما فقط همین یک آیه قرآن کریم رو فهمیدی. نفهمیدی که خداوند در آیه 108 سوره مبارکه انعام می فرماید:

وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَيَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ

و آنهايى را كه جز خدا مى‏خوانند دشنام مدهيد كه آنان از روى دشمنى [و] به نادانى خدا را دشنام خواهند داد

خوب دوست عزیز، آیا وقت آن نرسیده دست از مقطع مقطع خواندن و فهمیدن قرآن بردارید.
کاری که آقای طریف انجام داد عمل به همین آیه قران بود و قطعا باعث سرافرازی و سربلندیش می شود
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
ميشه بگي كجاي قران گفته با يهوديها دوست نشويد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
آره تروخدا بگو کدوم سوره بوده ما هم بریم بخونیم که خدا گفته باید از یهودیا دوری کرد؟!!!!!
پرنده
| - |
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
سلام ایه 82 سوره مائده یهودیان و کافران رو دشمن مومنان میگه
حالا با دشمن دوست شیم؟در جواب دوستان نظر گذاشتم

فک کنم خدای بزرگ خیلی رک و صریح فرمودند این مطلبو


لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَکْبِرُونَ


مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند ، یهود و مشرکان خواهی یافت و نزدیکترین آنها را در دوستی با مؤمنان کسانی می یابی که گفتند: ما نصاراییم. این بدان سبب است که گروهی از آنان کشیشان و راهبان اند و آنها تکبر و بزرگ منشی نمی ورزند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
27
175
عاقلانه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
27
170
احسنت
معینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
26
157
آقای ظریف با کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی دیگر لازم نیست در مورد شخصیت خود بکسی دیگر جواب دهند.
ضمناً، اطمینان دارم آنکه ابتدا موضوع هولوکاست را در رسانه های ایران مطرح کرد
تا چند روز قبلش کلمه هولوکاست را نشنیده بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
14
135
چرا این شبکه های اجتماعی فقط برای این مقامات حلال است؟ این توهین به شعور ما نیست؟ یعنی ما نمی تونیم مدافع ارزش ها باشیم.
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بمیرم ،،، نیست که شما اصلا به این شبکه ها دسترسی ندارید!!!!!!
ایشون از همون راهی وارد شبکه های اجتماعی فیلتر شده میشه که جنابعالی میشین.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
احسنت، چرا برای عموم فیلتر میشه؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
27
144
وقتي يك ديوانه سنگي را به چاه بيندازد، هزار تا آدم عاقل و ظريف بايد مدت‌ها حرف بزنند و تقلا كنند تا شايد آن را در بياورند.
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
177
27
مثلا اگه اقایه ظریف تبریک نمیگفتن چی میشد بعد اقایه ظریف شما انقدر بیکارین که تو این سایتا دنبال تبریک گفتن هستین و با این جملات هم نمیتونین عمل خودتونو توجیح کنین
پاسخ ها
عبدالله
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
آقا مجتبی، آقای ظریف مثل شما نیستن که چندین و چند ساعت توی این شبکه های اجتماعی بدنبال ..... بچرخند. برای ایشون ده دقیقه حضور هم کافیه.
علی
| UNITED STATES |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بیکارید؟!
اینا همش سیاست هست! شما بهتره دیدتون رو بازتر کنید!
ضمنا یک تبریک نه تنها که بد نیست که خیلی هم خوبه!
سمپاشی نکنید!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
واقعا براتون متاسفم که هنوز نفهمیدید دیپلماسی فقط دیدارهای رسمی با مقامات نیست همین فعالیت هاست که میتونن تعیین کننده باشند اثر همین تبریک ها از صد تا مذاکره بهتره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
عافرین اغا موجتابا کح اینغدر فارثی را دوروثط مینویصی و" توجیح" میکنی..بخدا هیفی . برو تو کیحان ملاقه بنویس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این کار آقای ظریف کمر دو تا کردنه پیش غرب...
مینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نخیر کار ایشون دست از تحجر برداشتن است.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم برات که هنوز معنی کمر دوتا کردن رو نمی دونی... این آدم خیلی مودبانه و با منطق مواضع اصلی مردم ایران رو روشن کرده ... ما مردم ایران ، با دنیا جنگ نداریم... اینو بفهمید وگرنه خیلی از ملت ایران فاصله خواهید گرفت
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
18
149
واقعا این حرکت و این صحبت ها قابل ستایشه! من آخرش نفهمیدم سودی که انکار هولوکاست توسط احمدی نژاد واسه ما داشت چی بود!؟
پاسخ ها
Ali
| UNITED STATES |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
سودش رو داریم میبینیم دیگه ... کشور در تحریم مطلق هست! بخاطر بی کفایتی یک عده ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
نه تنها سودی برای ما نداشت بلکه سودی که اسراییل از این جریانی که احمدی نژاد راه انداخت برد از حمایت های 60 سال اخیر آمریکا نبرده بود
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
دقيقاً . هولوكاست بود ولي ابعادشو آقاي احمدي نژاد بيشتر نشون داد و بيشتر روش حساسيت ايجاد كرد. همين
ثابتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
15
89
طرح موضوع هولوکاست در افکار عمومی دنیا بخصوص در سازمان ملل متحد و جراید غربی با فیگور تشکیک ! و زیر سئوال بردن ان فاجعه انسانی که توسط نازیسم المان صورت پذیرفت از زبان و کلام مقام اسبق اجرائی کشور ...در واقع خدمت بزرگ و بدون هزینه ای بود برای احیا مضللومیت صهیونیزم و تبلیغات به نفع انان... به اینصورت که کارشناسان زبده سیاسی و رسانه ای غرب از این ضد تبلیغ به اصطلاح !!!موضوع را تبلیغاتی کردند و چون غولهای رسانه ای دنیا در اختیار صهیو نیستها قرار دارد طبیعی است نقش مهمی در مجاب کردن افکار عمومی و تجدید مظلومیت خود در بین الملل موفق شدند... اینهم عاقبت تفکرات سطحی نگری و احساسی برخورد کردن با یک موضوع تاریخی که سالهای سال میبایست هزینه های سیاسی انرا ملت ایران پرداخت کنند.... متاسفانه.... جبران میلیاردی تصمیمات ناپخته در دستورهای مدیریتی قابل جبران تر از این هزینه های حیثیتی تحمیل شده به ملت شریف و متین ملت ایران است....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
22
139
احمدی نژاد نه دنیا را می شناخت، نه نوع نگاه مردم جهان نسبت به هلوکاست آشنا بود، نه قادر به پیش بینی تاثیر صحبت هایش بود.
نه سخنرانی بلد بود، نه مذاکره و دیپلماسی بلد بود.
حضور احمدی نژاد در مسند ریاست جمهوری ایران یک اشتباه بزرگ بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
ناشناس جان میشه بگی این اشتباه بزرگ از جانب کی بود؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
واقعا؛
الان باید چقدر تلاش کنیم تا کشور به جایگاهی که در سال 84 داشت برسیم.
به رشد اقتصادی 6 درصد،
تورم 10 درصد.
و...
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
اين اشتباه كي بود؟؟؟؟؟؟
م ی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
43
19
حداقل سودی که هلوکاست داشت این بود که یه تابویی و در جهان شکست و آزاد اندیشان فرصت و جرای پیدا کردن که درباره ی هلوکاست هم تحقیق کنن و از دل تاریخ بکشنش بیرون. چیزی که تا قبل از اون اصلا معنا نداشت و خط قرمز همه‌ی کشورها بود. عکس‌العمل صهیونیست به صحبت‌های احمدی نژاد، نشان از تاثیرگذار بودن حرف‌های اوست!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
18
64
آفرین به ظریف که این تابوی بزرگ را شکست.ا اوخوب میداند غربیها به چه چیزهایی حساس هستند و دقیقا کاری را کرد که باید میکرد.

ما باید به منافع ملی خود فکر کنیم و اصلا هولوکاست به ما ربطی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
افرین
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احسنت .. بهترین نظری بود که خوندم. سیاست یعنی حفظ منافع ملی با تدبیر و زیرکی
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
17
48
اقایی که میگی هولوکاست دروغه.مثل این که هنوز چیزی درباره اردوگاه اشوویتس نمیدونی.برو یه دیگه فیلم مدار صفر درجه
و صحنه های مربوط به فرستادن اجباری یهودیان فرانسه به اردوگاههای کار اجباری رو ببین بعد بیا افاضات بکن. مشکل ما توایران اینه که همه خودشونو کارشناس همه مسائل میدونن.شما لازم نکرده به دکتر ظریف فن دیپلماسی بدی.
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
مدار صفر درجه !!! ساخته ی کیه ؟؟

چقدر مستند صحبت می کنید ...

هولوکاست دروغ نیست افسانه است ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
مدار صفردرجه ساخت همین جمهوری اسلامیه جناب پیرو!!
محض اطلاع !!
مری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
برای اثبات صهیونیست ها گردن اقایان گرفته است.
لطف کنید مشکلات مردم را حل کنید شما که قرار شد ارامش به مردم بدید نه به صهیونیستها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
13
47
به اين ميگن سياست، چيزي كه نفر قبلي بلد نبود، چيزي كه تندرو ها از آن هراسانند.

و سياست بازي پيچيده اي است كه بايد توسط نخبگان باتجربه اجرا شود.
حركات ديروز رئيس جمهور و آقاي ظريف در اينترنت بسيار به جا و عاقلانه بوده و نفي هولوكاست فقط و فقط بهانه به دست صهيونيسم براي مظلوم نمايي و ضربه زدن به كشورمون ميكنه و كرده.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
بله دیگه! به این میگن سیاست ترسوها و دیپلماسی بزدلی...مارو باش که دلمون رو خوش کردیم به این لوس بازیا و پیام یکی به یه دختری تو فیسبوک!!! عده ای هم که ماشالا فقط بلدن به به و چه چه راه بندازن و بدون اینکه یه خورده فکر کنن بگن هر کاری که دولت روحانی میکنه حتما درسته و هر کاری که دولت آقای احمدی نژاد کرد اشتباه!!! واقعا متاسفم براتون...برید دلتون رو خوش کنید به این چیزا و هرجور که بلدید کارهای این آقایون رو توجیه کنید!وزیرامونم که همه ماموریتشون در فیسبوک میگذره...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
خوب جناب شجاع میشه بگید با شجاعت امثال شما چی عاید ما شد. غیر از اینکه اسرائیل از آن برای مظلوم نمایی سواستفاده کرد؟
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
3
35
داستان کوسه و ریش پهنه! اگه استفاده از فیس بوک منع قانونی نداره خب رفع فیلترش کنن تا کسایی مثل من که تعدادشون هم زیادن و دوست ندارن فیلترو دور بزنن و به آب و خاک و باورای پاک سرزمینشون وفادارن هم بتونن افکار و ایده هاشون رو با دیگران به اشتراک بذارن!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
دمت گرم. من والا فیس بوک و توئیتر نمیخوام ولی دلم میخواد بشینم کلاس های درسی که روی یووتیوبه ببینم ولی چه کنم که نه سرعت داریم نه اجازه دسترسی. کاش اوضاع اینطوری نبود اینترنت فیلترنت نبود چه حیف فیلمای دیسکاوری و نوا
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
انگار این ممنوعیتها فقط شامل حال ما مردم می شود چون همه دولتمردان قبلی و فعلی با کل فامیل و دوروبریها میتوانند از این امکانات استفاده کنند فقط برای ما جرم است
علی
UNITED STATES
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
39
وجود یک دیپلماسی اعتدالی برای کشور ما در این برهه کاملا ضروریه!
باید از هرگونه جملات تحریک آمیز که در دولت قبل به وفور ازشون استفاده میشد خودداری بشه که کشور رو بیش از این ضعیف نکنه...
امیدوارم دولت جدید در امور خارجه موفق عمل کنه و حق مردم که زندگی بهتر بدور از دغدغه هست رو بهشون بده

ما مردم از این همه هجمه فکری , گرانی , بی ثباتی خسته شدیم نیاز به کمی آرامش داریم ...
عجل لولیک الفرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
85
21
سلام
اولا جای تاسف داره واسه اونایی ک ساده اندیشانه به این مطلب نگاه میکنند و این رو تایید میکنند
دوما
جمعیت در حال حاضر یهودیان 10 میلیون نمیشه
سوما
جمعیت یهودیان در ان سال در کل جهان 7 میلیون نبوده
اونوقت چطور میشه 6 میلیون کشته شدن؟؟؟
یکی هست جواب بده؟؟
اقای احمدی نژاد کاره درستی کرد
اما ادمهای کوته فکر این عمل رو عملی نادرست میپندارند.
واسه اقای ظریف هم متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
شما اگه یه ذره به این آمارت نگاه کنی، و بهش شک کنی، حقیقت را در خواهی یافت.
نیت احمدی نژاد شاید انقلابی و خوب بود اما فکر و تدبیر نداشت.
پوریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بحث سر اینه که نفی یا تایید این مسئله چه سودی در عرصه بین الملل داره.با نفی هولوکاست (که به نظر منم یه دروغه هلوکاست) چه بهره ای برای ایران داشت؟
جز جناح گیری دنیا در مورد ایران چه بهره ای داشت؟
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
كسي به اعداد و ارقام كار نداره . اصل موضوع رو نبايد انكار ميكرد كه كرد.
دیروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
4
38
ژیشنهاد میکنم در مورد هلوکاست سخنرانی های دکتر رائفی ژور رو گوش بدید.به نظر ایشون هلوکاستی اتفاق افتاده ولی با ابعادی بسیار کمتر از اونی که غربی ها معتقداند و اونو دستاویز تجاوز به فلسطین کرده اند.
در ضمن ما با صهیونیست ها مشکل داریم نه با یهودیان.قران کریم رو هم باید با تفسیرش خوند.
عمل اقای ظریف هم بسیار قابل ستایشه.ایشون واقعا سیاسه
پیرو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
53
14
کجاش هوشمندیه این !!!

متشکرم، سال جدید اگر با پایان انکار هلوکاست از سوی ایران همراه بود شیرین تر می‌شد.

ظریف : «ایران هیچ گاه هلوکاست را انکار نکرده است، فردی که هلوکاست را انکار کرد، رفت. سال جدید مبارک».

ایران هولوکاست رو انکار نکرده !!! پس رهبری چی رو افسانه خوند !!

موضع رسمی ایران نفی هولوکاسته ... شک دارید ؟؟؟

نمردیم و معنای هوشمندی هم فهمیدیم !!
پاسخ ها
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
دوست عزیز، پیرو محترم،

شما کجا دیدی با فحش دادن، با ناسزا گفتن و با توهین کردن بشود حرف حق را به طرف مخالف قبولاند.

کدام منطق الهی چنین روش استدلالی را توصیه کرده است، یا کدام نبی گرامی با این روش دین حق را تبلیغ نموده است.

ای کاش، شما اندکی به سیره و رفتار پیامبران و ائمه توجه می نمودی. توصیه می کنم مروری بر آیه 108 سوره مبارکه انعام داشته باشید.در کدام سند تاریخی آمده است که پیامبران یا ائمه برای هدایت مشرکین و حتی کافرین با فحش دادن، با لعن و نفرین کردن شروع به تبلیغ کرده باشند.

منطق اسلام و قرآن کاملا مشخص و روشن است. برای مشخص کردن حقانیت حق و بطلان باطل بایستی با احترام، با جدال احسن، با منطق، با برهان، با استدلال با طرف مقابل بحث و مذاکره کرد نه با توهین و نفرین و غیره...

کاری که دولت پیش در مورد هولوکاست انجام داد دقیقا روش دوم بود یعنی با فحاشی و لعن و نفرین. برادر عزیز، من و شما در خانواده مسلمان به دنیا آمده ایم. افرادی که یهودی هستند یا مسیحی هستند و در خانواده ای یهودی یا مسیحی پرورش یافته اند موضوع هولوکاست را مثل یک باور دینی و مثل ناموس خود می دانند. بعد شما میخواهید برای اینکه اینها متوجه اشتباهشان بشوند با فحش و توهین و لعن و نفرین و انکار به چنین مطلبی برسند. این کار قطعا باعث لجبازی و عدم پذیرش حق می شود. شما بایستی با احترام و منطق و بحث مبسوط این موارد رو مورد واکاوی قرار بدی. با این کار فقط افرادی که در وجودشان مرض است حرف حق را قبول نخواهند کرد و اکثر افراد دیگر به حقانیت گفتار شما پی می برند و در دل به منطق شما باور خواهند یافت

کاری که آقای ظریف انجام داده است فقط همین است و کاملا هوشمندانه است و صد در صد طبق روش و سلوک اسلامی است و قطعا با نصرت الهی به اهداف خود خواهند رسید
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
اقاي پيرو ... رهبري اعداد و ارقام در هولوكاست رو افسانه خوندند نه اصل هولوكاست رو. با عقل پيروي كن.
نازلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
آفا رضا! آخه کی فحش و ناسزا و توهین کرد؟ شمایی که دم از قرآن و مسلمونی میزنی نباید که اطلاعات غلط بدی! حرفی که احمدی نژاد زد این بود که باید در مورد هولوکاست تحقیق بشه و اگر هم واقعیت داشت چرا مردم فلسطین باید تاوانش رو بپردازند... واقعا این حرف از نظر عده ای فحش و ناسزا محسوب میشه؟؟!! یا اینکه غیر منطقیه؟؟ میشه منطقتون رو بگید عزیزان...
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
رضا جان ...

ما اصولی داریم اصولی مشخص. چه کسی گفته است که ما با دین یهود مشکلی داریم و یا کجا در دولت قبل با دین یهود مخالفت شد. آنچه رهبری و همین طور دولت قبل با آن مخالف بود صهیونیست ها هستند. گروهی افراطی و نژادپرست به نام یهود. حال شما می فرمایید یهود با صهیونیست فرق می کند بله ما هم قبول داریم ولی بیاییم یک تحریف تاریخ صورت بدهیم و افسانه ای را بر مبنای تقیه قبول کنیم!!
شما را به سخنرانی اخیر رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان ارجاع می دم:

"امام بزرگوار همان كسى است كه در مورد مسئله رژيم صهيونيستى از هيچ كس تقيّه نكرد؛ اينكه رژيم صهيونيستى يك غدّه‌ى سرطانى است و بايد از بين برود، اين حرف امام است. در قبال شرارتهاى قدرت مستكبر و مداخله‌گر آمريكا هيچ تقيّه‌اى و ملاحظه‌اى نكرد؛"

راه مشخص است آقا رضا. اصول مشخص است.

اما در خصوص عملکرد دولت قبلی در این باره : تعجب می کنم از شما به خاطر این صحبت !! راه دولت قبلی راه لعن و نفرین بود !!

پس چه کسی بود که با منطق دو سوال اساسی پرسید که کسی نتوانست پاسخ ان ها را بدهد ؟؟

دوست عزیز آقای ظریف تاکید کرده ایران هیچ گاه هولوکاست را انکار نکرده !! اصلا مگر هولوکاستی وجود دارد که بخواهد انکار شود یا نشود !! افسانه ای خیالی ساختند و با آن هر آن چه خواستند کردند ...
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اما جناب پارسی :

از این که بنده رو به عقل دعوت می کنید از شما سپاس گزارم. امیدوارم در انتها نیز با استفاده از همین عقل خود قضاوت کنید نه حب و بغض های سیاسی ! در خصوص رهبری فرمودید . به نظرم دو مورد رو براتون بگذارم کافی باشه.

امروز در بسیارى از کشورهاى غربى کسى جرأت ندارد که واقعه‌ى مجهول‌الحال هولوکاست را زیر سؤال ببرد. آن طورى که اطّلاع دادند به ما، در آمریکا اگر کسانى با تکیه به مبانى روانشناسى و جامعه‌شناسى بخواهند بر علیه همجنس‌بازى چیزى بنویسند و منتشر کنند، قادر نخواهند بود، جلویشان گرفته میشود! اینها چطور ملتزم به آزادى بیانند؟ آن جایى که پاى سیاستهاى خبیث صهیونیستى در میان است که باید اخلاق ملّتها و نسلهاى جوان به فساد کشیده بشود، در آنجا آزادى بیان معنا ندارد و کسى جرأت نمیکند و حق ندارد در مقابل این سیاست خباثت‌آلود و رذیلانه چیزى منتشر کند - یا در قبال مسئله‌اى مثل هولوکاست - امّا براى اهانت به مقدّسات اسلامى و به خیال خودشان براى سبک کردن این مقدّسات در چشم جوانان کشورهاى اسلامى چرا! کسى از اینها باور نمیکند.»

مراسم تحلیف، دانش‌آموختگى و اعطاى سردوشى دانشجویان دانشگاه‌هاى افسرى 27/06/91
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نظر رهبری در خصوص هولوکاست :

در یک کشورى کسى به افسانه‌ى هولوکاست اعتراض میکند، میگوید من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محکومش میکنند که چرا یک حادثه‌ى پندارىِ تاریخى را انکار میکنى! حالا گیرم پندارى هم نباشد - واقعى باشد - خیلى خوب، انکار یک حادثه‌ى واقعىِ تاریخى مگر جرم است؟ اگر براى کسى روشن نشد، ثابت نشد و او انکار کرد یا حتّى در آن تردید کرد، او را بیندازند زندان! الان در کشورهاى مدعى تمدن در اروپا قضیه این است: اگر کسى اعتراض کند، تردید کند، قبول نداشته باشد، دادگاه‌ها محکومش میکنند»

دیدار اعضاى مجلس خبرگان رهبرى‌ 18/12/90


دیگر قضاوت با شما ...
پارسي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگر باور داريم افسانه است چرا ميخواهيم ثابت كنيم وجود نداشته . همين موضع اثبات باعت پررنگ تر شدن اين افسانه شد. يعني نتيجه عكس داد. يعني كساني كه نميدانستند هولوكاست چي بوده حالا بهش شديدا معتقد شدند. اين هم بازخورد طرح اثبات هولوكاست.
فریماه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
11
59
طرح مساله هولوکاست از سوی احمدی نژاد فقط و فقط به سود اسراییل بود
امینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
63
16
ظریف این کارت غلط اندر غلط بود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دقیقا...درست یا نادرست بودن کار احمدی نژاد و هولوکاست به کنار
کار آقای ظریف برای از بین بردن اتحاد کشورمون غلطه...موضع گیری همچین مقامی در صفحه اجتماعی بهانه دادن دست دشمن هاست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
13
39
باید به ظریف احست گفت و نباید گزک دست این صهیونیستها و دشمنان ایران داد از این گفته ها (نفی هولوکاست)چه بدست می آید.
پارمیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
3
10
هدف احمدی نژاد از طرح این موضوع وبسیاری مسائل دیگر که در رسانه ها فقط ابراز یه نظریه عجیب و غریب از سوی یکی از سران کشورها تلقی میشه صرفاً به هدف معروفیت و اشتهار (ولو منفی) بوده مثل حرفهایی که در سازمان ملل زد و... اما اینکه برای نیل به این هدف چه برسر ایران و ایرانی بیاید، البته هدف وسیله را توجیه می کند...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
5
10
موضوع هالوکاست ربطی به ما عجمها ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
عجم چیه داداش بگو ایرانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
11
ظریف خاطرنشان کرد: جنایت هولوکاست به ابزاری تبدیل شد که صهیونیستها 60 سال پیش از آن استفاده کردند تا با ایجاد همدردی در دنیا مظلوم نمایی کنند و از این طریق حقوق مردم فلسطین را تاراج کنند...
این همان حرف احمد نِژاد هست ولی به زبان دیپلماسی ....
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
12
حضور دوستان عزیزم سلام
نظراتون خوندم، بسیار خوبه که چنین بحثی اتفاق افتاده است. یه عده ای از شما میگید هلوکاست اتفاق افتاده و عده ای میگن نه...
آقای احمدی نژاد یه سوال از جهانیان پرسیدند و آن هم اینکه اگر هلوکاست اتفاق افتاده است چرا باید فلسطینیان پاسخ آنرا بدهند؟ چرا این منطقه؟ یقینا صهیونیست ها خود به آن اعتقادی ندارند و سنگ یهودیان را بر سینه می زنند و اگر قرار بر این بود حقی را طلب کنند، انرا از طریق مراجع بین المللی دریافت می کردند.
بحث اینجاست آیا یورش و حمله به سرزمینی دیگر که در آن جریان نقشی نداشته است به بهانه هلوکاست درست است؟
آقای ظریف هلوکاست را انکار نمی کند و منظور ایشان نیز در ادامه خبر مشخص شده است ولی عزیزان بزرگترین هلوکاست در جهان در همین سرزمین ایران اتفاق افتاده است. ماجرایی مربوط به اشغال ایران توسط دولت بریتانیا در سال های 1298و از بین رفتن 10 میلیون ایرانی پاک و مومن بدنبال قحطی و نداشتن نان و جیره غذایی... که همه اش توسط دولت بریتانیا خریداری میشد و بدست مردم ایران نمی رسید و برای همیشه از تاریخ سرزمینمان توسط دولت آمریکا و انگلیس حذف شد تا شما الان بدفاع از هلوکاست یهودی بپردازید...
تاریخ ما پر از جنایات اینگونه است که شاید برای همیشه حذف شده باشد...
باشد که همه ما راه حقی را پیدا کنیم و از آن حمایت کنیم...
دوستان آینده از آن ماست و شما سربلندید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
5
هنوز زوداست تصمیم گیری درباره وی کردن قدیمی هاگفتند جوجه اخر فصل میشمارند از این حرفهازیاد خواهند گفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
16
با اقلیت های ایرانی مهربان باشیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
16
11
خداییش آقای احمدی نژاد واقعیتها را میگفت . اما نفرین به شرایطی که توی این دنیا نمیشه واقعیتها را گفت . چه بسیار انسانهایی که جونشون را قربانی گفتن واقعیتها کرده اند. هلوکاست یه سراب صهیونیستی برای مظلوم نمایی و باجگیری است.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
20
9
شما هر كاري بكنيد نميتوانيد احمدي نژاد رو از دل مردم ايران بيرون بكنيد ، جلو اسرائيل و امريكا ايستادن و از خون شهدا دفاع كردن م_________________رد ميخاد
زنده با احمدي نژاد مرده باد مخالفان احمدي نژاد....
پاسخ ها
k
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تو خوبی!تا تعریف شما از ایستادگی چی باشه!
تبريزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
9
15
جناب آقاي ظريف ازنكته سنجي تان متشكريم.
opi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
9
به نظر من كه ميتونه نظر خيلي از مردم ايران هم باشه تمام سياست مدارهاي ما به جاي هولوكاست بايد به فكر معيشت مردم باشن.مردم ما به رفاه نياز دارن نه به مقصر اين داستان ها.اقايظرف بياييد براي يك بار هم شده به فكر مردم خودمان باشيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
17
سال جدید شیرین تر می شود اگر دست از حمله به کشورهای اسلامی و قتل عام مسلمانان برداشته شود. صلح برای همه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
لایک
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
4
13
به چه فلاکتی افتاده این کشور! برای عادی ترین رفتار سیاستمدارهامون باید خوشحال باشیم ازبس مسئولین این مملکت رفتار درستی نداشتند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
9
6
متاسفانه ما مردم افراط و تفريط هستيم. شک نکنيد اگر از افراط احمدي نژاد طرفي نبستيم از تفريط جناب ظريف هم چيزي عايد نمي شه. بايد منصفانه حرف نزد منطبق با واقعيات نه براي خوشايند فلان . اين پدر سوخته صهيونيستها به اين راحتي راضي نمي شن. به قول قران مگر به دين و ائين اونها در بياين تا راضي بشن. از کنار همين علم کردن هلوکاست ببين چند تا هلوکاست توي دنياي اسلام به راه انداخته اند؟ چرا نبايد ما از اونها طلب کار باشيم که حالا خودمون رو خوار و ذليل کنيم در پاسخ به ادعاي يک ادم پر توقع بگيم اوني که اينجوري بود اونجوري شد و رفت؟ مگه اون آقا رئيس جمهور اين مملکت نبود؟ به نظر من عبارت اقاي ظريف اصلا هم نشانه هوشمندي نيست. برگشتن به اول خطه. ممکنه گفته احمدي نژاد تمام و کمال درست نباشه ولي مطمئنا درصد زيادي از اون در نورد هلوکاست درسته. ضمن اينکه نهايت بي غيرتيه که خود ما ايرانيها جمله رئيس جمهور مون رو نفهميم بعد بخوايم جواب ديگران رو بديم. احمدي نژاد هيچ وقت هلوکاست رو نفي نکرد. فقط سوالش اين بود اگر هلوکاست که شما مي گين درسته کجا اتفاق افتاده و کي انجام داده؟ چرا تاوان اون رو از مسلمونها مي خواين؟ مگه واقعيت غير از اينه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
ناشناس عزیز،

واقعیت دقیقا همین چیزی هست که شما گفتی

ولی....

این واقعیت رو با فحش و ناسزا نمیشه به جهانیان فهماند

نتیجه حرفهای آقای احمدی نژاد هم میشه این که اول با آب و آتیش می تازه به هولوکاست بعد میگه ما با مردم اسرائیل دوست هستیم. نتیجه اون افراط میشه این تفریط. آیا واقعا شما با راهی که اقای احمدی نژاد رفت میخواستی آخرش بشی دوست مردم اسرائیل؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
6
آن مرد با میلیاردها میلیاردها میلیاردها میلیاردها دلار هزینه که روی دست ما گذاشت ... رفت !
مريم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
5
چقدر خوب . آن مرد رفته است...‌ان مرد رفته است ... چه حس خوبي ...مردي كه هولوكاست را انكار مي كرد رفته است .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
6
در نظر گرفتن منافع ملی برهرچیزی اولویت داره واین چیزی است که دیپلماسی باید به دنبالش باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احسنت
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
7
5
خجالت دارد آقای ظریف . آن مرد هرگز نرفته است . دکتر محمود احمدی نژاد برای همیشه در قلب همه ایرانیان جا دارد . او بر عکس شما خود باختگان در برابر صهیونیستها مردانه و قهرمانانه ایستاد و با طرح دو سؤال ، در جهان رسوایشان ساخت : 1 - چرا در برخی کشورها مثل فرانسه در حالیکه انکار و تشکیک در وجود خدا آزاد است ، با تکیه بر قانون صهیونیستی "سیرات"، تشکیک و تحقیق در باب هولوکاست غیر قانونی و مستوجب حریمه و زندان است 2 - اگر هولوکاست واقعیت دارد ، چرا بجای اروپایی ها و بویژه آلمان ، فلسطینی ها باید تاوان آنرا پس بدهند ؟!!!!
محمد
UNITED KINGDOM
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
3
اگر تویتر غیره مجازه فیلتره استفاده از اون حرامه استفاده از وی پی ان و غیره جرمه چرا پس ...
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
5
با ناشناس موافقم ایا میدانید چرا میگویند عدد سیزده شومه چون در 13 بهار ایرانی ها توسط یهودی های مجوس کشتار شدند این هلوکاست نه اون . 200کلاهک هسته ای که اسراییل داره هلوکاسته نه اون .
ناشناس
FRANCE
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
3
4
ولی واقعا نظره جالبه..قشنگ می شه فهمید چه جماعت دگم بی فکری 8 سال ابروی ایران را بردند..هولوکاست یه واقعیت تلخه که هر کی رد کنه یه بیسواد و دگمه..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
6
2
دوست محترم،

می دانی برگشتن به اول خط یعنی چی؟ یعنی کارهایی که آقای احمدی نژاد انجام داد. دو نمونش رو برایت یادآوری می کنم:

1- اینکه اول بگوییم قطعنامه ها کاغد پاره هستند و آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود، بعد گران شدن لیف حمام رو هم به تحریم ها ربط بدهیم!!!!

2- اینکه اول بگوییم هولوکاست چنین است و چنان و یک عده مثل شما کف و سوت و هورا بکشند بعد بگوئیم ما با مردم اسرائیل دوست هستیم!!!

حالا متوجه شدی به اول خط برگشتن یعنی چی؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
6
اقای پیرو مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی کارگردان مشهور فیلم های تاریخی هستش .من بالیسانس علوم سیاسی و
فوق لیسانس روابط بین الملل به شما اقای توهم افسانه میگم هلوکاست واقعیت داره .شما مثل اینکه هنوز چیزی درباره اداره اصلاح نژادی دولت المان نازی نمیدونی.
پاسخ ها
پیرو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بسیار خوب هر چی شما می فرمایید صحیح است ! اگر فرصت کردید به پاسخ های احتمالی دو سوالی که آقای احمدی نژاد پرسیدند فکر کنید ...
علی علی
UNITED STATES
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
4
4
این خیلی بده که آقای ظریف با اون جمله شون به رییس جمهور قبلی کشورش توهین کنه،،، واقعا آیا ایشون قبل از نوشتن جواب فکر کرده یا نه؟
ایشون با این سطح سواد و آگاهی منظور و حرف احمدی نژاد رو نفهمیده!
احمدی نژاد فقط چند سوال طرح کرد، که به خاطر اینکه با سوالاش تونست تمام اون همه تلاش صهیونیستارو زیر سوال ببره عصبانیت اونارو در پی داشت و فشار رو بر کشورمون بیشتر کردن،
بازم میگم نوع بیان ایشون بسیار اشتباه بود چون وقتی به رییس سابق توهین میکنه یعنی داره به رای مردم توهین میکنه و......
کامران شیخی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
5
این قرار بود بره مذاکره کنه تحریم هارو بردارن .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
6
ناشناس جان، اصلا احمدی نژاد زورو بود. ول میکنی ?
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
2
با اين حرف آقاي ظريق خيلي نگران شدم. واقعا متاسفم هر چي احمدي‌نژاد ريشته بود اين اقا پنبه كرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
3
منافقین بدتر از کفارند
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
2
سلام دوستای عزیز من نظر اکثر دوستان رو خوندم . چندتا مسئله : یک چرا باید آقای ظریف اون جمله توهین آمیز رو درباره رئیس جمهور قبلی بزنه ( حتی اگر رئیس جمهور قبلی ایران کار بدی کرده باشه )
دو : اینکه آقای ظریف فیس بو کمیرن خوبه اما برا بقیه مردم هم راه حلی داشته باشن که اونایی که علاقه دارن هم بتونن برن
سه : هولوکاست ابزاری ست برای سوئ استفاده رژیم صیونیستی و باج خواهی از دنیا . پس این اصل اساسی رو اول یادمون باشه
4- هولوکاست اگر هم بوده به این شدت که اونا میگن نبوده اما به هر حال نابودی هر انسانی به دست هر کسی ناپسنده
5- الان ایران نیاز به تلاش و جدیت در کار نیاز داره
همین که آقای ظریف بشینه و این همه کامنت رو بخونه کلی وقت میخواد و باید از کارای اساسی خودش بزنه و اینهمه رو بخونه
پس بیاید با هم بودن رو یادبگیریم
زنده باد ایران مرگ بر اسرائیل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
2
ما تو مثالهامون یهودی داریم چه رسد به وجود حتمی یهودی در کشور آقای ظریف اشتباه بزرگی کرده به رییس جمهور سابق توهین کرده پس ایشونم تشریفشو بردن هرچی تونستیم به او توهین کنیم دستش دیگه بجایی بند نیست که اینطور نیست یادمون باشه ما ایرانی و مسلمان هستیم حزب باد بودن درست نیست اسلام و سایه اسلام سایه ایی کریمانه است
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
4
حضراتی که هنوز سنگ دکتر محمود توهم محور رو به سینه میزنید روزنامه یدیعوت احارونوت اسرائیل در سال 2006 در مقاله ای نوشت در 60 سال گذشته هیچ دولتی به اندازه دولت احمدی نژاد به دلیل تشکیک در مساله هلوکاست به اسرائیل کمک نکرده است.
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
1
نظرات خوندم. خب فك ميكنم سياست كمي پيچيده تر از نظر شخصي يكنفر و يا حتي يه جمع بزرگ باشد. وقتي كسي به نمايندگي از يك كشور و يك دين حرف ميزنه بايد خيلي مسائل در نظر بگيره.
ميدونم كه الان ديگه بزاي همه ما اين خيلي از مسائل كاملا ملموس. اين رفتار(احمي نژاد) در سطح بين الملل بسيار غيرحرفه اي و سادگي محض سياسي بود. بهتر حساب شده تر حرف زد گاهي.
حالا كشور ما انقد گرفتار مسائل خودش هست كه ديگه شايد....
به اين فك كردين كسايي ميشينن پاي اين سايت و با هم حرف ميزنن كه همه سطوح بالاي اجتماعي هستن. ايا كسي به نمايندگي از يه كارگر حرف زده؟ پدر من يك گارگر ساختمان. هيچ وقت نماز شبش ترك نشده و هرگز به سياست كاري نداشته اما حالا ميگه احمدي نژاد ميخواست پول نفت تو سفره ما بزاره،‌حالا نون رو هم از سفره هامون برده.
طبيعتا انتظار نداريد اين مسائل رو فقط بندازيم گردن تحريم و دشمن وقتي خودمون يه عده اي رو سيخ ميزنيم كه....!!!
البته جا داشت آقاي ظريف به نظر مسئول دولت قبل با سياست بيشتري مي پرداخت تا اينكه اينطور بره تو دل قضيه،‌يكم تابلو بود نه؟!
اين بود نظر من...
هموطن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
3
2
صهیونیسم به فکر خاورمیانه بزرگه وخوش خدمتی ماهم فایده ای نداره یادمون باشه هرقت عقب نشستیم دشمن جسورتر شد
بنظرتون ممکنه نزدیکی به دشمن باعث بهترشدن وضعیت مادی کشوربشه ؟
هموطنا یادمون باشه دشمن دشمنه
دشمنه هرجور ترقی برای کشور
مگه دانشمندامون رو ترور نکردن میشه اونا رفاه من وشما رو بخوان؟
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
3
احمدی نژاد اگه دیپلماسی سرش میشد اوضاع فعلی ما این نبود.رئیس جمهوری که سیاست داره تمام تلاشش رو میکنه تا منافع ملی مردمش رو حفظ کنه نه مثل این آقا بیاد کمبودها و ناتوانایی های دولتش رو پشت مسائل تاریخی پنهان کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
2
هولوکاست به ما چه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
4
وقتی نظرات را میخونیم. مثل اینکه اگر یک حرفی هزار بار هم تکرار بشه فهمیده نمیشه و بعضی ها فقط دوست دارند مثل بت پرستا فقط بت فکری خودشون را بپرستند.
اونایی که مخالف هستند اولا مطالب را با دقت بخونند و اظهار نظرها را هم بخونند بعد نتیجه گیری کنند.
همیشه برای اینکه حرفتون خریدار داشته باشید باید حرف دیگران را نیز با احترام بخریم
حتما باید با بی تربیتی و افترا و توهین با دیگران حرف بزنیم تا وظیفه مان را انجام داده باشیم.
هولوکاست یک واقعیته، اگرچه تمام اونایی که در کوره های آدمسوزی نازی ها سوختند یهودی نبودند ولی اصل ماجرا اتفاق افتاده
صهیونیستها تمام کشتار اون اردوگاهها را به یهودیها نسبت دادند
حالا ما به خاطر اینکه میخوایم شجاعتمون را به همه دنیا نشون بدیم بیایم اصل ماجرا را تکذیب کنیم.
در این مطلب احترام به یهود بوده نه صهیونیسم و قوم یهود به عنوان یکی از ادیان الهی، محترمه پس تبریک به یهود اشکال نداره
سعی کنیم همیشه از کسی که داره به نفع این کشور کار اساسی و ظریف انجام میده حمایت کنیم مطمئن باشید این کارها هرچند کوچک هم باشه ولی اثرات بزرگی داره و نگرش منفی جهان را نسبت به ما کم میکنه و هرچه نگرش منفی کمتر بشه محدودیتها هم کمتر میشه. اینکار نه تنها از طرف آقای ظریف بلکه حتی از طرف خود ما هم باید انجام بشه که جلوی موج منفی دنیا بر علیه ما رو بگیره. ما باید ایران را به عنوان سرزمین فرصتهای طلایی مشترک معرفی کنیم نه سرزمین تهدیدات منافع .
اگر ادبیات سیاسی قبلی واقعا درست بود پس چرا ما را به لبه پرتگاههای بی مورد کشاند؟ فکر کنیم، واقعا فکر کنیم ولی در افکارمان تقلید نکنیم
مر مرا تقلید چون بر باد داد
ای دوصد لعنت بر آن تقلید باد
نام:
ایمیل:
* نظر:
بانک ملی
قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار
بانک ملی
قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار
بانک ملی
قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار
تازه های سایت