انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۹
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
5
15
Bavar nakardani
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
14
33
متاسفانه در سال های اخیر دائما شاهد این هستیم که روحانیون از یک فرهنگ و سبک زندگی کارشناسی نشده که با فرهنگ و سبک زندگی اسلامی همخوانی ندارد و نمیتواند پاسخگوی نیازها و علایق و استعدادها و تفاوت های فردی افراد جامعه باشد صحبت میکنند و میخواهند آن فرهنگ و سبک زندگی را جامعه پذیر کنند بدون توجه به اینکه اولا برای آموزش همه افراد جامعه (به ویژه کودکان) جز در حوزه موضوعات عمومی و اجتماعی مانند اصول دین و بهداشت فردی و قوانین اجتماعی نمیتوان از یک نسخه آموزشی یکسان و نتیجتا امکانات مالی یکسان استفاده کرد و ثانیا بدون داشتن یک برنامه کارشناسی شده شده و یک سیستم کارآمد که بتواند فرهنگ و سبک مورد نظر را در جامعه گفتمان سازی و جریان سازی کند امکان پایه گذاری و پیشرفت هیچ فرهنگی در قالب سبک زندگی در جامعه وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
شما بر چه اساسی خودتونو کارشناس میدونید؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
16
37
بعد همین آقایان سالها تو مخ ملت کردند 2 بچه کافیست؟؟؟ فرزند کمتر زندگی بهتر
بعد ملت برج نمی خوان برج ها و ویلاها همه متعلق به شماها و آقازاده هست ملت حال به عصر کانکس نشینی و چادر نشینی رساندید شماها!!!
چی می زنی تووووووووو؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
اینا این حرف رو نزدن. جناب خاتمی اصلاح طلب با کسب دستور از سازمان بهداشت جهانی این کار رو کرد و حالا رشد جمعیت منفی شده و دو دهه دیگه میشیم پیرترین کشور دنیا. ضمنا خودت چی میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
vahid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
borjنه داداشbarjیعنی هزینه هی اضافه مثل هزینه خرید کالاهای دکوری و ماشین لوکسو...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
23
32
ماشالله به همت و توکلشون، انشالله خدا بهشون سلامتی و شادکامی همیشگی هدیه کنه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
24
27
ماشالله به همت و توکلشون، انشالله خدا بهشون سلامتی و شادکامی همیشگی هدیه کنه. درد و بلاشون بخوره تو سر اونایی که بجای بچه، پدر و مادر سگ و گربه شدن و افتخار میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
18
32
که چی؟!!! این هنر هست؟ البته معلومه حتی یکروز بی غذابب نکشیده، حتی بک شب بی غذا نخوابیده و احتمالا هزینه بهداشت و پزشکی یک بچه را نداده که حقوق یکسال کارمند مبشه، خدا حفظ کنه بچه ها رو ولی تبلیغ نکنید چون بد آموزی دارد پدران زبادی داریم که یه چهار بچه دارن و بریدن و بیخیال خانواده شدن. بدآموزی داره برای خانواده های فقیر، البته آبنده بچه های ایشان تقرببا تصمین و تامبن هست چون یزدی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
24
40
خدایی چقد دروغ میگه برا ثبت نام ۱۲ تا بچه تو مدرسه حداقل باید ۱۲ میلیون تو ی سال ادنم تو مدارس دولتی پول بدی اونوقت چطور این روحانی با ماهی ۷۰۰ تومن ۱۲تا بچه رو اداره میکنه معلوم کسی که زحمت نمیکشه نبایدم سختش باشه الحمدالله کل خدمات کشور دست خودشونه ۳۰ تا بچه هم میتونه داشته باشه من که یکیشو نمیتونم اداره کنم دروغ هم حدی داره حقوقش فکر کنم ی ۲۰ میلیونی در ماه هستش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
10
12
کارشناس محترم اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟ مگه پدر و مادرای ما که سواد امروزیا رو هم نداشتن خیلی هم خوب با مشکلات پنجه در پنجه میشدن و نسلهای پاک و خودساخته ای تربیت میکردن دوره کارشناسی دیده بودن ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
20
واله ما یه خانواده ۷ نفره بودیم بابای بیچاره من تو خرج کتاب و مدرسه مون مونده بود ،در دهه ۷۰ بودیم بعد پدرم اونقدر کار کرد که مریض شد و متاسفانه فوت شد ،خدایی اینا وضعشون خیلی خوبه که دارن ازدیاد نسل میکنن!
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
27
13
در جواب دوستانی که از این روحانی عزیز انتقاد کردن باید بگم که این همون توکل و ایمان واقعی به خداونده که متاسفانه شماها ندارین. ایشون با تمام وجود به خداوند ایمان دارن و تمام گفته های خداوند رو در زندگیشون دارن پیاده میکنن. من کاملا حرفشون و قبول دارم. اگه تو زندگیت قانع باشی و به آنچه که داری راضی باشی واقعا میتونی اینجوری زندگی کنی. احسنت به این روحانی عزیز و امثال ایشون.
فدایی رهبر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
17
13
در جواب دوستانی که از این روحانی عزیز انتقاد کردن باید بگم که این همون توکل و ایمان واقعی به خداونده که متاسفانه شماها ندارین. ایشون با تمام وجود به خداوند ایمان دارن و تمام گفته های خداوند رو در زندگیشون دارن پیاده میکنن. من کاملا حرفشون و قبول دارم. اگه تو زندگیت قانع باشی و به آنچه که داری راضی باشی واقعا میتونی اینجوری زندگی کنی. احسنت به این روحانی عزیز و امثال ایشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
ولی خودمونیم خوا ستی یه چیزی گفته باشی ; پیشنهاد میکنم هر کس با حاج آقا نظر موافق داره درامد ماهیانشم با صداقت و شرافت اعلام کنه تا ما به درستی تجزیه تحلیل کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
12
24
دلم به حال بچه هاش سوخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
منم دلم برای تو میسوزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ببخشید اشتباهی مثبت دادم. دلسوزی نداره قطعا از خیلی بچه پولدارها شادترن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
6
15
باورش واقعاسخته بااوضاع اقتصادی فعلی...ماک واقعا دنبال برج نیستیم ولی بایدخیلی چیزاحذف کنیم،چجور بچه هاشون کلاسای ورزشی و...میرن نمیدونم...اگه منظورایشون بخور نمیری که اکثرا اینطورین...بایددید اعضای خانواده چقدازاین وضع راضین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
منظورش برج نیست منظورش خرج اضافیه با فتحه بخوانید درست میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
19
13
درد و بلاش بخوره توسر اونایی که به جای بچه ها سگ و گربه پرورش میدن هزینه نگهداری یه سگ از هزینه 5 بجه بیشتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
19
هزینه بیمه این خانواده در ماه بیش از یک و نیم میلیون و هزینه نان خالی حدود سیصد هزار تومان.مشروط به اینکه در چادر زندگی کنند و از اب برق و گاز هم استفاده نکنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
شماها خدا را باور ندارید وگرنه این حرفو نمیزدی
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
15
14
آفرین
خدا رزاق است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
اونایی که منفی دادن یعنی خدا را رزاق نمیدانن
کارشناس ارشد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
14
6
بسیار هم عالی
یقینا با تمام صحبت های شما روحانی شریف باغیرت و کمیاب در این عرصه از زندگی های بدون توکل به خدا موافقم
انشاالله خدا بچه های شما رو ببخشد براتون و افتخار این مملکت باشید
از اوت وقتی که تک فرزندی رو باب مردمدار دادند که بچه کن باشه تا تربیتش بهتر باشه همه چیز بد از بدتر شده چه مسائل اجتماعی و چه فرهنگی و چه اقتصادی اگر یه نگاهی به دور اطرافتان بیندازید مشخص که با تک فرزندی همه جا گلستان نشد که هیچ ،ضعف فرهنگی بی داد میکنه ،لطفا اینقدر هم تنبلی و نداشتن مدیریت زندگی و کسب وکار خودتون رو با تهمت زدن به روحانیت و قشر طلبه توجیه نکنید
هر چند حرف زدن با جماعت همیشه گله گذار و منتقد فاقد منطق راه به جایی نمیبره
خواهشا اگر دین ندارید آزاده باشید...
یاعلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
10
5
بسیار هم عالی
یقینا با تمام صحبت های شما روحانی شریف باغیرت و کمیاب در این عرصه از زندگی های بدون توکل به خدا موافقم
انشاالله خدا بچه های شما رو ببخشد براتون و افتخار این مملکت باشند
جناب کارشناس از اونجایی که نسل پر جمعیت چند دهه‌ی پیش که خودتون یا خانواده شما هم از همین نسل هستند قطعا ،باید اذعان داشته باشید که امکان پایه گذاری وپیشرفت فرهنگ در قالب سبک زندگی در جامعه ،هیچ ربطی به تعداد فرزند و کمیت نداره به کیفیت
از اون وقتی که تک فرزندی رو باب کردند و شعار دادند که بچه کم باشه تا تربیتش بهتر باشه همه چیز بد از بدتر شده چه مسائل اجتماعی و چه فرهنگی و چه اقتصادی اگر یه نگاهی به دور اطرافتان بیندازید مشخص که با تک فرزندی همه جا گلستان نشد که هیچ ،ضعف فرهنگی بی داد میکنه ،لطفا اینقدر هم فقدان مدیریت فرهنگی و نداشتن مدیریت زندگی و کسب وکار خودتون رو با تهمت زدن به روحانیت و قشر طلبه توجیه نکنید
هر چند حرف زدن با جماعت همیشه گله گذار و منتقد فاقد منطق راه به جایی نمیبره
خواهشا اگر دین ندارید آزاده باشید...
یاعلی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
6
بسیار هم عالی
یقینا با تمام صحبت های شما روحانی شریف باغیرت و کمیاب در این عرصه از زندگی های بدون توکل به خدا موافقم
انشاالله خدا بچه های شما رو ببخشد براتون و افتخار این مملکت باشند
جناب کارشناس از اونجایی که نسل پر جمعیت چند دهه‌ی پیش که خودتون یا خانواده شما هم از همین نسل هستند قطعا ،باید اذعان داشته باشید که امکان پایه گذاری وپیشرفت فرهنگ در قالب سبک زندگی در جامعه ،هیچ ربطی به تعداد فرزند و کمیت نداره به کیفیت
از اون وقتی که تک فرزندی رو باب کردند و شعار دادند که بچه کم باشه تا تربیتش بهتر باشه همه چیز بد از بدتر شده چه مسائل اجتماعی و چه فرهنگی و چه اقتصادی اگر یه نگاهی به دور اطرافتان بیندازید مشخص که با تک فرزندی همه جا گلستان نشد که هیچ ،ضعف فرهنگی بی داد میکنه ،لطفا اینقدر هم فقدان مدیریت فرهنگی و نداشتن مدیریت زندگی و کسب وکار خودتون رو با تهمت زدن به روحانیت و قشر طلبه توجیه نکنید
هر چند حرف زدن با جماعت همیشه گله گذار و منتقد فاقد منطق راه به جایی نمیبره
خواهشا اگر دین ندارید آزاده باشید...
یاعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
برادر گرامی همین فقدان مدیریت فرهنگی و نداشتن مدیریت زندگی و کسب و کار و از این دست کلمات قلمبه و سلمبه که فرمودید با روی کار آمدن روحانیت و قشر طلبه که تریبون به بزرگی یک کشور و امکانات مالی سرشار کشور در اختیارشون بود توسط ایشان بدین جا رسیده ایم اگر از ایشان گله نکنیم پس از که گله کنیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
12
18
مهد کودکه نه خانواده. گذشت اون زمان ها که تو هر خونه ای ده تا بچه بود الان نصف بچه هم درد سره و همه هم می دونند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
7
13
ول کن بابا بذار خوشش باشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
7
19
ببخشید شماها باور میکنید ؟ این اقا چطور و چگونه لباس برای بچه هاش فراهم میکنه چی به بچه هاش میده بخورن ؟ پسته مرغ گوشت زعفران چی ؟ یکسی ازش بپرسه و برامون محاسبه کنه لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
من باور می کنم. چون سه تا فرزند دارم و با حقوق کارمندی همه چیز هم الحمدلله دارم(وجوهات شرعی رو هم پرداخت میکنم) اما همکارای خودم که همسراشون هم شاغل هستند و دو برابر من درآمد دارند و یک بچه هم بیشتر ندارن وضع مالیشون از من ضعیفتره. میدونین چطوری؟؟؟؟ با توکل به خدا معجزات در زندگی رو میبینین. مثلا وقتی میخوای آپارتمانت رو بفروشی تا یه واحد بزرگتر بخری خداوند بهترین مشتری رو برات می فرسته و وقتی هم میخوای وااحد بزرگتر بخری خداوند یه فروشنده سر راهت قرار میده تا با کمترین قیمت بتونی بهترین واحد رو بخری. این اتفاق دوبار برای من افتاده و فهمیدم که اینا روزی بچه هام بوده نه بخاطر تلاش یا زرنگی خودم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
4
11
زندگي هاي روستايي قديم اين سبك بودند
پرویز
Switzerland
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
4
18
درآمد و شغل این طلبه را هم مینوشتید. آیا با ماهی یک ملیون پانصد رندگی میکند ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
5
16
حتما اونم با حقوق حوزوی
نون خالی بخای بدی به اینها بخورند میدونی چقدر درمیاد پات؟
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
12
10
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
10
6
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
10
6
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
9
6
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
5
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
4
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
روانشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
11
4
سلام
من بک دانشجوی روانشناسی هستم و با اطمینان میتونم بگم که جامعه ی روانشناسی داره به همین سمت پیش میره... حقیقت زندگی خانواده است و الان تمام جوامع غربی و شرقی در تلاش برای حفظ این نهاد گرانبها هستند، خانواده های کانادایی به طور معمول 4 فرزند دارند در حالی که تو ایران اگه کسی 4 تا بچه داشته باشه همه یه نگاه سطح پایین بهش دارن، نمیدونم چه قدر طول میکشه ولی مطمئنم ایرانی ها هم یه روز به این باور میرسن...
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
برادرجان سوزنت گیرکرده اینقدرپیامتو تکرار میکنی؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
بله ایرانیها به این باور مرسن البته اگر درامد وسطح رفاه و آسایششون به کانادایی ها برسه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
8
20
اسلام هیچ کار خارج عرفی رو قبول نداره،بچه های شما وقتی بزرگ بشن متوجه کار عجیب شما میشن ومطمئناً به خاطر ظلمی که در حقشون کردیدمؤاخذه خواهید شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
9
24
۱۲تا بچه آوردن افتخار نیست...افتخار این هست که یک بچه بیاری ولی درست بزرگش کنی...دهه ۶۰ هم بچه زیاد آوردن ولی شد یک عالمه جوون بیکار و معتاد و بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
تو الان بیکار و معتادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
منم یه دهه شصتی هستم و اتفاقا 4 تا خواهر بادر دهه شصتی دیگه هم دارم .خدا را شکر نه بی کاریم نه معتادیم نه حس بدبختی دارم .. در جواب کسایی که الان میان می گن یا بابات پولداره یا به جایی وصله بگم خیر پدرم یه بنای ساده بودند که 6 تا بچه موفق دارند
نبراس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
13
8
زندگی این طلبه عزیز الگوی صحیح گرفته شده از مکتب اولیا؛۶ است ،آنچه این زندگی را زیبا می کند اوج توکل به خداوند و رعایت آموزه های دینی است که برای خیلی ها قابل هضم نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
5
6
باشه....تو خوبی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
8
15
اگر چیزی در باورتون نمی گنجه انکارش نکنید من سه فرزند کوچک دارم و گاهی درمانده میشم ولی علت درماندگی ها خودم هستم
کاش منم توکل داشتم و میپذیرفتم دنیا جای اسایش و رفاه نیست
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
5
11
با سلام
خوشبحالت چقدی یارانه میگیری
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
4
12
زن این حاج اقاچه حوصله ای داشته
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
14
8
اونایی که نظر مخالف میدن لااقل متن مصاحبه را کامل بخونن
احسنت به این روحانی مدیر، تنها عامل موفقیت این عزیز توکل به خداست و بس
شما که خدا را فراموش کردید باور ندارید
به قول فرمایش قرآن که می فرماید بچه اگر بازوی پدر باشه 100 تاش هم کمه اما اگر مفت خور باشه یکی شم زیاده
بچه های این روحانی بازویند براش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
4
9
با پول طلبگی اینا رو بزرگ کرده. مثل اینکه شغل خوبیه.
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
2
12
اگر بحمدالله مشکل خرج و برج نداری،چرا سمند را فروختی پس؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
3
14
حداقل از چهار تا زن این تعداد بچه پذیرفته است یک زن چقدر باید دوران سخت حاملگی را تحمل کند چقدر از عمرش را به دوران سخت شیر دهی بگذراند چقدر باید برای هر درد ومرض بچه غصه بخورد همه فقط پول را وخرج را دیدید هیچکدامتان به یک مادر وسختی هایی که باید بکشد فکر نکردید از خداوند ارزوی سلامتی برای افراد این خانواده دارم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
4
6
این ججت الاسلام که خودش رو برای اسلام داره اذیت میکنه چرا به حدیث نبوی عمل نمی کنه که میفرماید هر کسی چهار پسر داشته باشد و یکی را به نام من نگذارد در حق من جفا کرده است
پاسخ ها
ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
من فکر کنم چون اسم خودشون محمد هستش...
دینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
1
7
سلام . واله اگه من بودم یه چهار پنج تا بچه کمتر می آوردم به جاش به بچه های بی سرپرستی که کم هم نیستند تو جامعه ما کمک میکردم .مثل اقا یوسف مسئول بهشت امام رضا که خودش یه بچه داره ولی سرپرستی بیشتر از صد تا بچه رو داره .به نظرم ثوابش بیشتره به خدا .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
4
رمز و راز این مصاحبه فقط یک پیام داره : ببینم دوستان چی متوجه شدن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
1
7
سلام من نمیخواهم داشتن تعداد اولاد ایشان را تأئید یا نهی کنم اما سئوال من این است که طبق روایاتی که خود روحانیون برای مردم بیان داشتند می گویند که جای خوابیدن بچه ها از سن 5 سالگی جدا باشد . آیا رعایت این موضوع برای همه افراد جامعه امکان دارد ؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
1
8
با سلام اینکه پدر 12تا بچه هست درست اینکه دوتاشون رفتن خانه بخت درست این که یکیش توراه نادرست اینکه الان توخونه با خانم وبچه ها 11نفرن درست اما اینکه با ماهی 700000تومان مخارج خانه درست می شود برای 11نفر هرقرص نان هزار تومان حداقل خودتان قضاوت کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
1
7
من اگر وضع ماليم خوب بود يقيناً 10 فرزند مي اوردم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
2
4
من هم اگه خاطر جمع بودم بابت اشتغال و آینده خودم و فرزندانم بجای یک فرزند ده تا داشتم .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
3
5
اگر یک روانپزشک نظر بدهد قبول ولی دانشجوی روانشناسی دیپلم علوم انسانی دانشگاهای بی در وپیکر دارقوز ابادی نوارهم که روی دور گیر چه می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
لطفا با ادب با دوستانتان صحبت کنید. چه بسا همین دانشچو فردا یک نظریه پرداز
گردد. همه اساتید قبلا دانشجو بودند . مگر اینکه مثل بعضی ها یک شبه دکترا گرفته باشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
5
محمد مسلم

خدا انشاالله در 3 مرحله دو قولو بهت بده
یعنی 6 تا دیگه اضافه کنی میری برای فینال
منصرف نشو عملیش کن
تو میتونی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
4
3
خدا از خاتمی و دولت اصلاحات نگذره اگر دونسته با سیاست های ضد جمعیتی خودشون عملا سرباز انگلیس و آمریکا شدند. ببینید این عروس های خانواده سلطنتی انگلیس رو پشت سر هم زایمان می کنند. اونوقت سالها از طریق سیاستهای جمعیتی سازمان های بین المللی به ما تلقین کردن که دو تابچه کافیه و یک مشت سیاسیون غافل یا خائن هم مجری سیستهای خبیثانه اونها شدند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
2
نظریه پردازی کرد دیگر کتابهایشان همه ترجمه شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
1
3
کاش ماهم توکل شما رو داشتیم
مادرومعلم فقیرامروزی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
1
8
ببخشید، ایشان درشبانه رو چنددقیقه وقت برای هرکودک خود می گذارند؟؟؟؟ ؟؟؟؟اینهادرمنزل چندمتری هستندکه بالاخره دختروپسرمعذوراتی دارند، طبق قواعدمذهبی شیعه، مسائل مادی ونیازهای روحي بچه هارا چجوری تامین می‌کنند؟!!!!!! درکودکی ما6بچه بودیم پدرمان درتصادف مرده بودومادرزحمتکشم یک تنه باخیاطی کردن حداقل هایی راتامین می‌کردند، خدامراببخشدبارهابه خاطرفقر ونداری آرزوی چیزهایی رانداشتم که دوستانم داشتندوبه مادرمظلومم اعتراض میکردم، کاش مرابه دنیانیاورده بودیدکه آرزوبه دل نشوم، بچه درست کردن هنریست، تعداد زیادبچه ها درخانواده های فقیر مساوی است با زیادشدن عقده ای های جامعه.... چیزها دیده ونخواسته ام..... دل من هم دل است آهن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
الان که تمام عقده ئی های مملکت بچه های ثروتمندان و مدیران اشرافی هستند که هزار جور گند میزنن
سهرابی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
1
5
راحتی درکم عیالیست، امام علی علیه السلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اما حضرت نفرموده اند که دنبال راحتی باشید. حضرت علی (ع) خودشان تعداد زیادی فرزند داشتند. ایشان فرموده اند که اگر کسی دنبال راحتی در دنیاست نباید عیال زیاد داشته باشد. تازه عیال هم صرفا به معنای فرزند نیست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
2
0
سلام من کاری به این روحانی عزیز ندارم شاید این تعداد بچه برای همه فراهم نباشه ولی من مخالف شدید تک فرزندی هستم چون بچه ها واقعا احساس تنهایی میکنن ما همه چی رو با حساب دودوتا چهارتای خودمون میسنجیم وخدا رو در متن زندگیمون باور نداریم وگرنه این همه مشکلات نداشتیم.من یه بچه دارم وآرزومه دوباره بچهدارشم ولی شوهرم با داشتن شرایط مالی حاضر نمیشه چون اعتقادش اینه که وقتی باماشین شاسی بلند نمیرم مدرسه دنبال بچه،خجالت میکشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
2
0
هرکس به خدا اعتقاد و اعتماد وایمان داشته باشد به رزاق بودن خود ایمان داشته باشد ، خدا برای او کافیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
2
2
هرکس به خدا اعتقاد و اعتماد وایمان داشته باشد به رزاق بودن خود ایمان داشته باشد ، خدا برای او کافیست.
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
3
بنده با خیلی از گفته های این هم وطن عزیز موافقم ولی فقط ایکاش در مورد درآمد و حقوقش، یا صحبت نمی کرد یا دقیق تر و واضحتر توضیح می داد که اینهمه شک و شبهه ایجاد نمی شد که البته مردم هم حق دارند باور نکنند چون با یک حساب سر انگشتی فقط صبحانه این خانواده در ماه حدود چهارصدهزار تومان می شود . پس لطفا اینگونه مصاحبه ها رو شفافتر انجام دهید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
صنایع شیر ایران
صنایع شیر ایران
صنایع شیر ایران
تازه های سایت