فرهاد مجیدی و پسرش در ویلای لاکچری

کد خبر: 1083674

عکس فرهاد مجیدی با پسرش را مشاهده می کنید.

فرهاد مجیدی و پسرش در ویلای لاکچری

به گزارش سایت خبر روز، فرهاد مجیدی در سوم ژوئن 1977 (13 خرداد سال 1355 )در یک شب بهاری چشم به جهان گشود.

فرهاد مجیدی

قبل از او یک دختر و بعد او نیز دختری دیگر و فرزاد هم آخرین فرزند این خانواده بود .

دو خواهرزاده به نام های نگین و فرشته دارد و به خواهرانش بسیار وابسته است ؛ و در مورد فرزاد نیز خود فرزاد میگوید (اگر یک روز حداقل تلفنی با هم حرف نزنیم ، شبمان روز نمیشود)

اولین قرارداد رسمی اش با تیم نوجوانان کشاورز 300هزار تومان و ماهی 5 هزار تومان و آخری هم با استقلال که سفید امضا کرد.

او و فرزاد برعکس دیگران اهل صغرسنی نبوده بلکه پدرشان شناسنامه ی آنها را یکسال بزرگتر گرفت تا زودتر به مدرسه بروند ولی چه مدرسه ای ! پدر و مادرش راضی نبودند که او فوتبال را حرفه ای دنبال کند و پدرش همیشه میگفت: ( این فوتبال به درد تو نمیخورد بچسب به درست تا برادرت هم از تو یاد بگیرد! ) اما او با اثرار آنها را راضی کرد و پس از مدتی اجازه فرزاد را هم گرفت تا یکی دیگر از برادران فوتبال ما را تشکیل دهند .

حدودا سه سال پیش زمانیکه پروین سرمربی پرسپولیس بود پروین علنا اعلام کرد : ( تنها کسی که حق پوشیدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس را دارد او است)

و اوهم برای بستن قرار داد به باشگاه پرسپولیس رفت و ناصر خان حجازی هم اعلام کرد : ( اگر او طلا هم باشد دیگر نمی خواهمش ) اما او هرگز راضی نشد با خودش کنار بیاید چه برسد با میلیون ها هوادار .

نرفتن به پرسپولیس و ماندن در استقلال را بزرگترین تصمیم درس زندگی ورزشی اش میداند و هیچ علاقه ای به یاقی شدن ندارد و اکنون هم به خاطر استقلال و هوادارانش به ایران برگشته و کلی شرایط مالی خوب را از دست داده و هیچگونه شرط مالی برای باشگاه نذاشته !

الگوی خارج از فوتبالش دایی بوده و همیشه خواسته پشتکار او را داشته باشد در فوتبال هم مجید نامجو مطلق الگوی او است البته حمید استیلی نیز در رشت فوتبال او بسیار تاثیر گذار بود.

و اما همسرش ؛ او با همسرش در یک شرکت هواپیمایی هنگامیکه برای تهیه بلیط رفته بود آشنا و این سرآغاز یک زندگی شیرین بود ( همسر او یکی از کارمندان اصلی آن شرکت بود )

زنگی شیرینی که با تولد دختری زیبا شیرین تر شد؛ دختری که پدرش نام او را تیام گذاشت.

تیام در ( 30 - 07 - 1383)به دنیا آمد تا عزیزدردانه بابا شود و قسم اول او (به جان تیامم )

و اما تولدی کاکل پسری این زندگی را شیرین تر کرد. پسری به نام امیر بردیا

امیر بردیا در ( 3 - 9 - 1387 ) به دنیا آمد تا هم ماه پدر شود و شاید ادامه دهنده راه او !

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها