رکوردهای جدید در بازار طلا و ارز امروز ۹۹/۰۴/۲۸

کد خبر: 1007511

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۶۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

رکوردهای جدید در بازار طلا و ارز امروز ۹۹/۰۴/۲۸

خبرگزاری تسنیم: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۶۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک‌میلیون و ۶۳ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۸۱۰ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۲۰۵ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۲۴ هزار و ۶۱۹ تومان و ۸ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۲۷ هزار و ۱۰۵ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۶ هزار و ۵۶۱ تومان و ۳ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

بروز رسانی: ‌‌شنبه 28 تیر 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

23 هزار و 100

قیمت دلار (بازار آزاد)

24 هزار و 500

قیمت یورو (صرافی بانکی)

25 هزار و 400

قیمت یورو (بازار آزاد)

27 هزار و 500

قیمت درهم

6 هزار و 700

قیمت پوند

30 هزار

بروز رسانی: ‌شنبه 28 تیر ساعت 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 400

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 100 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 550 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 250 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: ‌شنبه 28 تیر ساعت 12:40

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 63 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 412 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 607 هزار

انس طلا(دلار)

1810

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها