بهترین روش های مهاجرت به آمریکا در سال 2022 با پارس رادین + آفر ویژه

کد خبر: 1155873
بهترین روش های مهاجرت به آمریکا در سال 2022 با پارس رادین + آفر ویژه
 

چند روش مهاجرت به آمریکا

همه ی کسانی که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند ،دنبال مناسب ترین روش مهاجرت هستند. کشور پیشرفته آمریکا برای مهاجران روش های بسیاری را در نظر گرفته است تا با هر شرایطی ، امکان مهاجرت به قطب صنعتی جهان را داشته باشند. این کشور سالانه به مهاجران زیادی فرصت استفاده از امکانات فوق العاده رفاهی ، اجتماعی و شهروندی را می دهد. همه ی افراد در کشور ایران مهاجرت به آمریکا را غیرممکن تلقی می کنند در صورتی که با بررسی شرایط شما بدون شک راهی برای مهاجرت، به مدرن ترین کشور جهان وجود دارد. فقط کافی است که از افراد باتجربه در این مسیر کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را به هدف خود برسانند. در ادامه چند روش رایج مهاجرت به کشور آمریکا را شرح می دهیم.

مقاله ویژه : برای آگاهی بیشتر حتما مقاله ویزای توریستی پارس رادین را مشاهده نمایید.

شرایط عمومی مهاجرت به کشور آمریکا

برای هر روش مهاجرت به آمریکا به طور جداگانه شرایطی تعریف می شود. این شرایط شامل سن، میزان تحصیلات ، نمره زبان، رزومه کاری و ... است.اما به صورت کلی از هر طریقی که برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنید به مدرک زبان نیاز دارید. مدرک زبان آیلتس ، تافل ، دولینگو و ... همه مورد تایید سفارت آمریکا است.شرایط سنی با توجه به هر روش مهاجرت به آمریکا متغیر است. اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی با هر روش مهاجرتی بسیار حائز اهمیت می باشد.دیگر موارد باید به صورت جداگانه در هر روش مهاجرتی بررسی شوند .

پیشنها می شود برای درک بهتر مطالب حتما مقاله مهاجرت به آمریکا را مشاهده کنید .

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

5

کشور آمریکا دارای استانداردهای علمی بالایی است. دانشگاه های کشور آمریکا بالاترین رتبه های جهانی را به خود اختصاص داده اند. یکی از روش های مهاجرت به کشور آمریکا ویزای تحصیلی این کشور است. می توان گفت برای ایرانیان راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. دانشجویان برای مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های معتبر این کشور پذیرش دریافت می کنند و برای آنها ویزای تحصیلی در سه نوع F ، Mو Jصادر می شود. برای دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا به نمره زبان آیلتس حداقل 6 تا 6.5 و تافل 80 نیاز دارید. برای دریافت پذیرش تحصیلی ارائه درست مدارک شناسایی ، مدارک تحصیلی ، ریزنمرات و هرکدام از مدارکی که دانشگاه مورد نظر برای پذیرش شما تعیین کرده است، نیاز دارید. پس از دریافت پذیرش از دانشگاه ،. نامه پذیرش و دیگر مدارک مربوط به ویزا را به سفارت آمریکا تحویل می دهید و بسته به هدف تحصیلی شما ویزا صادر می شود. در صورتی که بخواهید در دوره های فنی و حرفه ای شرکت کنید ویزای M به شما تعلق می گیرد. در صورتی که متقاضی تحصیل در دانشگاه ها و کالج های آمریکا هستید ویزای F به شما تعلق می گیرد. ویزای نوع j هم مخصوص دوره های آموزشی کوتاه مدت است. با توجه به شرایط هریک از مهاجران متقاضی تحصیل یکی از انواع ویزا صادر می شود و از طریق تحصیل به آمریکا مهاجرت می کنند.

مهاجرت به آمریکا از طریق کار

کشور آمریکا همواره در جهان یکی از قطب های صنعتی قوی به شمار می رود. وجود کمپانی ها و سازمان های معروف کشور آمریکا هر متقاضی کار را ترغیب به مهاجرت و کار در این کشور می کند . دریافت ویزای کاری کشور آمریکا روند سخت تری نسبت به ویزاهای دیگر دارد اما دریافت این نوع از ویزا غیرممکن نیست. یکی از شروط لازم جهت دریافت این نوع از ویزا جاب آفر است که باید از یک کارفرما در کشور آمریکا دریافت کنید. قانون جاب آفر در کشور آمریکا به این صورت است که هر کارفرمایی که می خواهد برای یک پوزیشن کاری از افراد خارج از کشور آمریکا نیرو بگیرد می بایست آگهی نیروی کار بزند و در صورتی که هیچ نیرویی در آمریکا استخدام نشد از خارج از آمریکا نیرو استخدام کند.

مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور آمریکا از راه های مختلفی امکان پذیر است. کشور آمریکا برای توسعه چرخ اقتصاد خود به سرمایه گزاران خارجی نیاز دارد، از طرف دیگر با سرمایه گذاری در پیشرفته ترین کشور دنیا سرمایه گذار، علاوه بر افزایش روز به روز سرمایه، جایگاه اجتماعی بسیار خوبی در این کشور بدست می آورد. ویزای مخصوص مهاجرت به کشور آمریکا از طریق سرمایه گزاری EB5 می باشد . یکی از شرایط مهم مهاجرت از این طریق ، کسب و کاری است که به واسطه آن 10 نفر آمریکایی استخدام شوند. سرمایه گذاری در این کشور نباید به صورت منفعل باشد و شما باید به واسطه سرمایه گذاری کار آفرینی کنید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

برای اینکه شخص از طریق ازدواج بتواند به آمریکا مهاجرت کند باید با فردی که تابعیت این کشور را دارد ازدواج کند. قانون دریافت این نوع از ویزا به اینصورت است که، برای دریافت اقامت دائم کشور آمریکا باید سه سال از ازدواج و زندگی کردن شخص در آمریکا بگذرد.در صورتی که در طول این سه سال ازدواج به جدایی ختم شود. شخص باید به کشور خود بازگردد.در غیر اینصورت اقامت دائم کشور آمریکا را دریافت می کند.

مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری

6

کشور آمریکا سالانه مسابقه ای تحت عنوان لاتاری برگزار می کند. در این مسابقه مردم تعدادی از کشورهای جهان می توانند شرکت کنند و در صورت برنده شدن اقامت دائم آمریکا را دریافت کنند. متقاضیان از آبان ماه تا بهمن ماه فرصت دارند در مسابقه لاتاری شرکت کنند. کشور آمریکا برای این مسابقه از شرکت کننده ها هیچ پولی دریافت نمی کند. برای مهاجرت به کشور آمریکا لاتاری راحت ترین راه ممکن است، اما این روش تنها به شانس فرد بستگی دارد. کسانی که در قرعه کشی لاتاری قبول می شوند گرین کارت آمریکا را دریافت می کنند.

کلام آخر

در امر مهاجرت تعریف بهترین گزینه ، دقیقا به شرایط شما بستگی دارد. هر کشور برای پذیرش مهاجر المان هایی در نظر می گیرد ، برای انتخاب بهترین گزینه ، باید از افراد باتجربه کمک بگیرید. مجموعه پارس رادین در سال های اخیر مهاجران بسیاری را از روش های مختلف به هدفشان رسانده است. تجربه کاری بدست آمده در سال های اخیر موجب شده است که با شرایط جزء به جزء هر روش مهاجرت آشنایی داشته باشیم و بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنیم. تا علاوه بر انتخاب کشور مطابق با سلیقه شما ،کمترین ریسک ریجکتی را داشته باشید و با خیال راحت مهاجرت کنید. همراهی هموطنان عزیزمان در مسیر پرفراز و نشیب مهاجرت برای مجموعه پارس رادین افتخار بزرگی است.پس در صورتی که می خواهید در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید با مجموعه پارس رادین تماس بگیرید.را به افرادی بسپارید که با تمام شرایط دانشگاه ها و کشورها برای مهاجرت آشنایی دارند.

منبع : https://parsradin.co/ - وب سایت مهاجرتی پارس رادین 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها