نجات پیرمرد ۸۷ ساله از دست دختر شرورش! +عکس

کد خبر: 1019038

پلیس مکزیک پیرمرد سالخورده‌ای را که توسط دخترش مورد آزار و شکنجه قرار می‌گرفت نجات داد.

نجات پیرمرد ۸۷ ساله از دست دختر شرورش! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: پیرمرد ۸۷ ساله‌ای که توسط دخترش مورد شکنجه و آزار قرار می‌گرفت توسط پلیس نجات پیدا کرد. پلیس مکزیک این مرد سالخورده را که بر خلاف میل خود در خانه‌اش توسط دخترش نگهداری می‌شد پیدا کردند.

نجات این مرد بیچاره روز پنجشنبه و هنگامی که ماموران در حال اجرای حکم بازپس گیری کالا‌های پرداخت نشده در محل زندگی دختر این مرد با نام «لِتیسیا» بودند رقم خورد. در حالی که ماموران سرگرم انتقال این کالا‌ها به بیرون از منزل بودند ناگهان از یکی از اتاق‌ها صدای ناله این مرد را شنیدند.

نجات پیرمرد ۸۷ ساله از دست دختر شرور!

ماموران پس از بازکردن درب اتاق با شرایطی اسفباری که این مرد در آن بسر می‌برد روبه رو شدند. تصاویری که ماموران پلیس تهیه و منتشر کردند نشان می‌داد این مرد تمام مدت در یک اتاق با شرایط کاملا غیربهداشتی و با لباس‌های کثیفی که بر تن داشت بسر می‌برد. این در حالی بود که در این اتاق که مملو از آشغال بود او مجبور به خوابیدن روی یک تخت چوبی بدون تشک بود. هر دو پای این مرد قدرت خود را از دست داده بود و او به سختی می‌توانست روی پا‌های خود بایستد. با وجود این شرایط، او توسط دختر ۵۴ ساله در این خانه حبس شده بود.

این مرد ابتدا توسط ماموران پلیس به یک کلینیک محلی منتقل و سپس به یک مرکز نگهداری از سالمندان انتقال داده شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مکزیک دختر این مرد نیز بازداشت و تحقیقات از او ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که این زن میانسال با چه نیتی پدر بیمار و سالخورده اش را در شرایط سخت و دشوار در خانه نگهداری می‌کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها