هم ازدواج کنید هم مهاجرت!/ همسر یابی از لس آنجلس+تصاویر

کد خبر: 208791

موضوع قابل تامل در این کلاهبرداری، اعلام شماره تماس در کشور و داشتن سایت قابل دسترسی برای همگان است. برای واریز وجوه حاصل از مشاوره و آشنایی، شماره ای برای پرداخت به حساب"ج.ز.م" درج شده است که البته مسئولان باید دراین باره پاسخ دهند که چگونه است این فرد بدون هیچ واهمه ای به همکاری با شبکه های ضد انقلاب پرداخته و با کمک آنها هم جوانان کشور را به ورطه نابودی کشانده و هم منابع مالی را از کشور خارج می کند؟

هم ازدواج کنید هم مهاجرت!/ همسر یابی از لس آنجلس+تصاویر
سرویس اجتماعی «فردا»؛ گشایش مراکز همسریابی چندی است که به عنوان یکی از شیوه های درآمدزایی از سوی برخی سودجویان دنبال و آخرالامر نیز پس از به تاراج بردن اموال ساده دلان و شکایت های فراوان جوانان از آنها، مراکز مورد اشاره تعطیل و در آخر هم چیزی جز هدر رفتن عمر و یا بازی با سرنوشت جوانان باقی نمی ماند. انتشار مجله، تاسیس مراکزی با تابلوی مشاوره ازدواج و یا راه اندازی های سایت های تخصصی شیوه های گوناگونی از نحوه همسریابی برای دیگران است که البته مورد آخر این روزها از رونق بیشتری نسبت به سایر گزینه ها برخوردار است. از آنجایی که امروزه بیشتر جوانان به اینترنت دسترسی داشته و بالطبع در حال برنامه ریزی برای آینده خود نیز هستند، با مراجعه اتفاقی به این سایت ها به دام شیادان افتاده و با صرف هزینه های بسیار، آینده خود را به تباهی می کشانند.
نکته جالب اینکه مسئولان برخی از این سایت ها خارج از کشور به سر می برند و دورادور اقدام به همسریابی برای جوانان ایرانی می کنند! در تازه ترین نمونه "پ.ز" یکی از سودجویانی است که با حضور در لس آنجلس و اجرا در شبکه سلطنت طلب اندیشه برای انتخاب همسر دلخواه دختران و پسران در ایران تصمیم گیری می کند. شبکه اندیشه که پشت پرده آن عناصری از بهائیت حضور دارند همواره در برنامه های جهت دار خود در جهت ترویج این فرقه ظاله بر می دارد و در عین حال می کوشد دستی بر آتش همسریابی هم داشته باشد! موضوع قابل تامل در این کلاه برداری، اعلام شماره تماس در کشور و داشتن سایت قابل دسترسی برای همگان است. برای واریز وجوه حاصل از مشاوره و آشنایی، شماره ای برای پرداخت به حساب"ج.ز.م" درج شده است که البته مسئولان باید دراینباره پاسخ دهند که چگونه است این فرد بدون هیچ واهمه ای به همکاری با شبکه های ضد انقلاب پرداخته و با کمک آنها هم جوانان کشور را به ورطه نابودی کشانده و هم منابع مالی را از کشور خارج می کند؟
"از خودتان بپرسيد: داشتن همدم و يا همسري شايسته، برازنده، با کلاس، و "همتراز و مانند" خودتان، برايتان چه ارزشي دارد، بدون اينکه وقت شما با بازيگران و دروغگويان گرفته شود؟" این سخنان، شعار این گروه است تا از این طریق بابی برای اخذ مبالغ کلان از جوانان باز شود. هزينه ي نامن ويسي 259 هزار تومان، هزینه مشاوره 199 هزار تومان و هزینه آشنایی 269 هزار تومان است که مي تواند با افت و خيز نرخ دلار پايين و بالا برود. به گونه ای دیگر برای معرفی فردی باید 727 هزار تومان پرداخت شود. شاید در وهله نخست ارائه چنین مبلغی برای انتخاب نیمه گمشده فرد چندان به نظر نیاید اما به راستی چگونه فردی با فاصله های این چنینی از آداب و رسوم و فرهنگ و خواسته های ایرانیان می تواند بیشتر از خود فرد و یا خانواده او به انتخاب همسر آینده کمک کند؟ و مهم تر ازآن اینکه چگونه اجازه فعالیت های اینچنینی به دشمنان نظام و انقلاب داده می شود تا با وعده های مهاجرت به سبب این انتخاب ها، جوانان را ترغیب به ترک کشور کرده و هیالوی نبود امکانات در ایران را به جان جوانان اندازند؟
در این خصوص به جاست که نهادهای مربوطه با مقابله در برابر سودجویی از نیاز طیف گسترده ای از جوانان، هم هدایت زوج های جوان به دفترخانه های طلاق را اندکی کاهش دهند و هم با برخوردهای لازم امنیتی با رابطان این شبکه در ایران، این امر را که به نظر پوششی برای نفوذ جاسوسی و شناسایی نیرو است از بین ببرند. تجارب گذشته نشان داده است که دشمن با سرمایه گذاری بر آسیب های اجتماعی می کوشد منویات ضد انسانی خود برای فریب دادن عناصر ساده دل اجرایی کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها