مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت

کد خبر: 995881

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون در شرق تهران توضیح داد که طبقه سوم این مجتمع کاملا در آتش سوخته، اما کسی آسیب ندیده است، آتش نشانان نیز آتش را خاموش کرده اند.

مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی در مجتمع تجاری زیتون در شرق تهران توضیح داد که طبقه سوم این مجتمع کاملا در آتش سوخته، اما کسی آسیب ندیده است، آتش نشانان نیز آتش را خاموش کرده اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۲:۱۶ دقیقه امروز، آتش نشانان به محل یک مورد آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت قبل از سه راه افسریه مراجعه کردند.

مرکز بزرگ تجاری در بزرگراه بعثت تهران در آتش سوخت

وی افزود: آتش سوزی در طبقه سوم مرکز تجاری زیتون رخ داده است و در طبقه سوم این مجتمع تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرار دارد.

ملکی گفت: ایستگاه اول آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل رسید و در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴ دستگاه نردبان و بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و خودروی تجهیزات تنفسی به همراه عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: زمانی که نیرو‌های ما به محل رسیدند تمام ۵۰۰-۶۰۰ متر فوقانی کاملاً شعله ور بوده است و از همه اضلاع شعله‌های آتش به ارتفاع چندین متر بالا می‌زد و صدای انفجار‌هایی شنیده می‌شد که احتمالاً به دلیل وجود سیلندر‌های گاز بوده است. سقف روی طبقه که یک سقف شیشه‌ای و غیرمقاوم بود در دقایق اولیه تخریب شد.

ملکی در پایان گفت: در حال حاضر آتش کاملاً خاموش شده است، نیرو‌های ما مدت زیادی است که به داخل نفوذ پیدا کرده‌اند، خوشبختانه آتش کاملاً خاموش شده، احتمال سرایت به اطراف وجود ندارد و نیرو‌های ما در حال لکه گیری هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها