روحانی: فیلتر کردن تلگرام صد هزار نفر را بیکار کرد

کد خبر: 769436

صد هزار نفر شغل‌شان را در این یک هفته از دست داده‌اند؛ تو شغلت بهتر شده! باید به خواست و زندگی مردم توجه کنیم. در این چند روزی که یکی از شبکه‌ها بسته بود و گفتم بازش کنند، دیدم چند تا از این‌ها نامه نوشتند که‌ای کاش بسته می‌ماند. شما چرا عجله کردید و فلان. نمی‌گویند چند نفر در این شبکه‌ها اجناس‌شان را به نمایش می‌گذارند و به فروش می‌رسانند.

روحانی: فیلتر کردن تلگرام صد هزار نفر را بیکار کرد
سرویس سیاسی فردا: روحانی در دیداری با مسئولان اقتصادی در مورد تجمعات اخیر صحبت کرده است او در بخشی از این جلسه به فیلترینگ تلگرام پرداخته است.
روحانی: فیلتر کردن تلگرام صد هزار نفر را بیکار کرد رئیس جمهور در مورد فیلترینگ تلگرام گفت «شبکه‌ای به خاطر شرایط امنیتی کشور چند روزی بسته بود، بعد حالا می‌خواهید سوءاستفاده کنید؟ بگویید حالا که بسته بود، خیلی خوب بود؛ شب راحت خوابیدیم؛ برای ابد بسته باشد؟ تو راحت خوابیدی؛ ٤٠ میلیون نفر گرفتار بودند؛ فکر کردی تو هستی فقط؟ صد هزار نفر شغل‌شان را در این یک هفته از دست داده‌اند؛ تو شغلت بهتر شده! باید به خواست و زندگی مردم توجه کنیم. در این چند روزی که یکی از شبکه‌ها بسته بود و گفتم بازش کنند، دیدم چند تا از این‌ها نامه نوشتند که‌ای کاش بسته می‌ماند. شما چرا عجله کردید و فلان. نمی‌گویند چند نفر در این شبکه‌ها اجناس‌شان را به نمایش می‌گذارند و به فروش می‌رسانند. آن طلبه گوشه حجره مدرسه فیضیه هم کتابی را که نمی‌خواهد، از طریق یکی از همین شبکه‌ها به فروش می‌رساند؛ می‌گوید من این کتاب‌ها را دارم و قیمت‌شان فلان مقدار است و هرکسی می‌خواهد، آدرس من این است. آن فردی هم که بخواهد از خانه با تاکسی برود، ترجیح می‌دهد از این فضا استفاده کند». رئیس‌جمهوری با بیان اینکه با استفاده از فضای مجازی امور زندگی مردم تسهیل شده است، گفت: «البته هر چیز خوبی در کنار خود بدی‌هایی هم دارد؛ اما نمی‌توان گفت که به‌طور مثال به خاطر خطراتی که اتومبیل و موتورسیکلت دارد، کارخانه تولید این محصولات به طور کامل تعطیل شود یا نمی‌توان گفت که اگر در کتابی یک خط علیه من نوشته اند، به طور کل چاپ کتاب در کشور ممنوع شود».
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها