آخرین خبر از اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر: 1002516

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورا‌ها دارای اشکالات متعددی است که مجلس اصلاح این قوانین را در اولویت خود می‌گذارد.

آخرین خبر از اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورا‌ها دارای اشکالات متعددی است که مجلس اصلاح این قوانین را در اولویت خود می‌گذارد.

محمدصالح جوکار درباره اصلاح قانون انتخابات، اظهار داشت: قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورا‌ها دارای اشکالات متعددی است و بر این اساس، اصلاح قانون انتخابات از اولویت‌های اصلی ما جهت پیگیری در کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست چرا که زمان زیادی تا انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شورا‌ها باقی نمانده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تصریح کرد: بر این اساس، امسال کمیسیون با همکاری وزرات کشور و شورای نگهبان اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

جوکار اظهار داشت: اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هم برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است که قطعا پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، این قانون را هم اصلاح خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها