اژه‌ای: آموزه‌های دفاع مقدس راه برون رفت از مشکلات است

کد خبر: 1121191

رییس قوه قضاییه گفت:دوران دفاع مقدس مشکلات بیشتر از امروز بود، مردم با صبر، مجاهدت همه‌جانبه و تلاش توانستند از مشکلات عبور کنند.

اژه‌ای: آموزه‌های دفاع مقدس راه برون رفت از مشکلات است

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با حضور در جمع مردم تشییع کننده پیکر ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به پیام شهدا گفت: شهدا هستی خود را برای اسلام، برای جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی مردم گذاشتند، جانشان را فدا کردند که دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی باقی بماند مردم هم إن‌شاءالله بتوانند در راه سعادت گام‌های بلندتری بردارند.

وی افزود: راه برون رفت از مشکلات  بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس است. دوران دفاع مقدس مشکلات بیشتر از امروز بود، مردم با صبر، مجاهدت همه‌جانبه و تلاش توانستند از مشکلات عبور کنند. با همان روحیه جهاد، ایمان، استعانت از خداوند و همکاری و وحدت می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رییس عدلیه ادامه داد: ما که زنده هستیم و هر مسئولیتی برعهده داریم، وظیفه سنگینی در حفظ و حراست خون شهدا و ایثارگران داریم، باید برای عزت، سربلندی، رفاه، امنیت و آرامش مردم تلاش کنیم و اگر بتوانیم کاری کنیم که مردم در دنیا و آخرت، عزیز، مقتدر و سربلند باشند و در رفاه و امنیت باشند توانستیم حق شهدا را ادا کنیم./ایسنا

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها