واکنش ایران به اقدام آلمان علیه حزب‌‎الله لبنان

کد خبر: 991371

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت آلمان علیه حزب الله لبنان را در راستای اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا خواند و آن را محکوم کرد.

واکنش ایران به اقدام آلمان علیه حزب‌‎الله لبنان

خبرآنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام دولت آلمان در اتهام به حزب الله لبنان با عنوان «ترویج مبارزه مسلحانه با ابزارهای تروریستی» را محکوم کرد و گفت: ظاهرا برخی کشورها در اروپا مواضع خود را بدون در نظر گرفتن واقعیات منطقه غرب آسیا و تنها با در نظر گرفتن اهداف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و رژیم سردرگم آمریکا اتخاذ می کنند.

سید عباس موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان در بی احترامی کامل آن کشور به دولت و ملت لبنان اتخاذ شده؛ زیرا حزب الله بخشی رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور و همواره یک حزب سیاسی تاثیرگذار در عرصه ثبات سازی سیاسی این کشور بوده که از پشتوانه وسیع مردمی در لبنان و منطقه برخوردار است.

موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان همچنین در بی تدبیری کامل علیه نیرویی اتخاذ شده است که جایگاه کلیدی در مبارزه با تروریسم خشن داعش در منطقه داشته و دارد. از این جهت دولت آلمان باید پاسخگوی تبعات منفی تصمیم خود بر مبارزه با گروه های واقعی تروریستی در منطقه باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها