تینا آخوند تبار تغییر جنسیت داده؟!

کد خبر: 1079008

رکنا: تینا آخون تبار با انتشار عکسی خشن از خود متنی انگیزشی نوشت.

به گزارش رکنا، تینا آخوند تبار بازیگر سابق سینما و تلوزیون که دیگر به یک بوکسور قهار تبدیل شده با انتشار عکسی خشن که بیشتر شبیه به مرد ها است متنی انگیزشی نوشت و منتشر کرد.

آخوند تبار در ادامه پستش نوشت:

وقتى روى مسأله اى گیر کردى،به جاى این که بشینى فکر کنى،روش کار کن.حتى اگه

نمى دونى چیکار دارى مى کنى،همین که روش کار کنى در نهایت باعث میشه ایده ها و راهکارها بیان سراغت.

براى این که یک تغییر مهم در زندگیت ایجاد کنى ،انگیزه ندارى؟ یه کارى بکن.واقعا هر چى،و بعد،تأثیرى که اون عمل روى زندگى مى ذاره رو یه جورى استفاده کن که بشه انگیزه ت.

به این قضیه میگن اصلِ"یه کارى بکن

تینا آخوند تبار متولد 5 خرداد سال 1366 فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است، بجز عرصه هنر او یک ورزشکار حرفه ای بوکس می باشد.

خانواده تینا آخوندتبار

تینا آخوند تبار در خانواده ای مرفه متولد شد. نام شناسنامه ای وی پونه است و خانواده او را با این نام صدا میزنند. تینا اسمی بود که خودش به آن علاقه داشت و در فضای بازیگری با نام تینا شناخته شده است. خانواده تینا اصالتاً اهل روستای سراسب استان مازندران شهرستان نور می باشند.

در مورد مجرد و یا متاهل بودن تینا آخوندتبار منبع موثقی وجود ندارد اما اینطور به نظر می رسد که وی در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. البته مدتی با انتشار عکسی از تینا آخوندتبار و حامد کمیلی خبر ازدواجشان بر سر زبان ها بود . این عکس توسط عکاس منتشر شد و حامد کمیلی در توضیح آن گفت : ما قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این عکس به هم محرم بودیم. در هر صورت ازدواج تینا آخوند تبار و حامد کمیلی انجام نشد و با گذشت زمان ماجرای ازدواجشان فراموش شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها