تصاویر: اولین حضور ترامپ بین هوادارانش بعد از کرونایی شدن

کد خبر: 1025772

رئیس جمهور آمریکا، در اولین حضورش در برابر هواداران در پس از ابتلای به کرونا، اعلام کرد، دستاورد دموکرات‌ها در مناطقی که قدرت در دست آنهاست چیزی جز فقر و بدبختی نیست.

تصاویر: اولین حضور ترامپ بین هوادارانش بعد از کرونایی شدن

فرارو: رئیس جمهوری آمریکا در نخستین نطق عمومی خود پس از ابتلا به کرونا، علیه رقیب دموکرات خود صحبت کرد و گفت هرگز اجازه نمی‌دهیم آمریکا به یک کشور سوسیالیستی تبدیل شود.

به گزارش فرارو، دونالد ترامپ بعدازظهر شنبه بدون داشتن ماسک در بالکن باغ جنوبی کاخ سفید حاضر شد و سخنرانی تبلیغاتی خود را از یک محل عمومی برای آنچه که 500 نفر رنگین پوست نامیده شدند، ارائه داد.

وی در این سخنرانی حدود 17 دقیقه‌ای خود، بار دیگر ویروس کرونا را یک ویروس چینی نامید و گفت واکسن این بیماری بسیار بسیار زودتر به بازار خواهد آمد.

رئیس جمهور آمریکا جو بایدن رقیب دموکرات خود را خواب آلود خطاب کرد که سیاست وی باعث شده است میلیاردها دلار به چین سرازیر شود.

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به دیوار مرزی آمریکا با مکزیک گفت: اکنون 380 مایل از دیوار ساخته شده و به زودی به پایان می رسد.

وی کامالا هریس معاون انتخاباتی جو بایدن را یک سیاستمدار چپگرا دانست و با اشاره به مناظره وی با مایک پنس معاون اول خود، اضافه کرد: او واقعا خوب عمل نکردند، با این حال، معاون ما عملکرد خوبی داشت. این برای او آسان بود؟ نه؛ او کار بزرگی انجام داد، زیرا ما در جناح حق هستیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها