چرا یارانه نقدی تیر ماه این افراد واریز نشد؟/ علت واریز نشدن یارانه برخی از افراد

کد خبر: 1078480

براساس زمان‌بندی اعلام شده یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار ۷۸ میلیون نفر واریز شد.

چرا یارانه نقدی تیر ماه این افراد واریز نشد؟/ علت واریز نشدن یارانه برخی از افراد

یارانه نقدی اولین بار در سال 89 به حساب مردم واریز شد. یارانه نقدی به هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بود.   با توجه به افزایش تورم هر ازگاهی بحث افزایش یارانه نقدی نیز مطرح می شود. یارانه نقدی به این صورت بود که بخشی از یارانه ها از مواد سوختی و خوراکی و... حذف شد و به صورت نقدی پرداخت شد. برای اطلاع از جزئیات اخبار مربوط به یارانه نقدی  با این خبر همراه باشید.

یارانه نقدی تیر واریز شد

براساس زمان‌بندی اعلام شده یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار ۷۸ میلیون نفر واریز شد، در این ماه سیزدهمین قسط وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه ۲۱ میلیون خانوار کسر شد.

یارانه نقدی

صد و بیست و پنجمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

تعداد کسانی که این یارانه را دریافت می‌کنند ۷۸ میلیون نفر هستند که احتمالا بیش از ۲۲ میلیون خانوار است. همچنین در بهار پارسال بیش از ۲۱ میلیون خانوار مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که اقساط آن از یارانه هر ماه کسر می‌شود.

شروع اقساط این وام از تیر پارسال شروع شد و در این ماه سیزدهمین مرحله آن از یارانه خانوار کسر شد. تعداد اقساط این وام ۳۰ ماهه است، ۱۷ قسط آن باقی مانده که تا آذر سال آینده ادامه دارد.

روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص واریز یارانه این ماه اطلاع داده بود که، طبق روال ماه‌های گذشته این یارانه ساعت ۲۴ روز بیستم تیر واریز می‌شود.

برخی از مردم می‌گویند که یارانه نقدی برایشان واریز نشده است. پیام گروهی از مخاطبان تجارت‌نیوز به شرح زیر است:

«یارانه ما هم قطع کردن دلیلش چیه چرا بدون هماهنگی»

«امروز ۲۱ امه اما چرا یارانه من واریز نشد؟»

چرا یارانه نقدی این افراد واریز نشد؟

از آنجایی که زمان واریز ساعت ۲۴ است احتمالا برخی از بانک‌ها در همان ساعت واریزی را انجام نداده‌اند و با شروع ساعات کاری امروز اقدام به واریز یارانه کرده‌اند.

یارانه نقدی

به همین خاطر هست که برخی از یارانه‌بگیران از شب گذشته گفته‌اند یارانه‌ای برایشان واریز نشده، اما احتمالا تا ساعاتی دیگر این پول به حسابشان واریز می‌شود.

در خصوص یارانه‌بگیران دولت مصوب کرده که از متقاضیان یارانه ثبت‌نام شود. از سوی دیگر نیز طبق تبصره ۱۴ بودجه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید سه دهک از یارانه‌بگیران را شناسایی و حذف کند. با توجه به این که دولت روحانی روزهای آخر خود را می‌گذراند احتمالا طرح ثبت‌نام از یارانه‌بگیران در این دولت اجرایی نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها