کد خبر : 1396 / /
/

سری جدید برنامه خندوانه کی پخش می شود؟

طبق آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون تابستان ۱۴۰۰ بوده‌اند.

سری جدید برنامه خندوانه کی پخش می شود؟

سکانسی از برنامه خندوانه را مشاهده می کنید.برنامه خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه کنندگی سید علی احمدی و کارگردانی و اجرای رامبد جوان است.  برنامه خندوانه در هر قسمت رامبد جوان با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند.برنامه خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. برای آخرین اخبار مرتبط با برنامه خندوانه را در سایت خبرآزاد بخوانید.

برنامه خندوانه و دورهمی از برنامه های پرطرفدار و محبوب در بین ایرانی ها است. برنامه خندوانه اولین برنامه ای در ایران بود که میلیون ها بیننده از شبکه نسیم داشت. برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است. پخش برنامه خندوانه و دورهمی در محرم متوقف شد. 

طبق آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون تابستان ۱۴۰۰ بوده‌اند. برهمین اساس روابط عمومی شبکه نسیم گزارش داده است که این دو برنامه در تدارک سری جدید هم هستند.

تا پیش از محرم  ۵۲ قسمت از «خندوانه» پخش شداما ابتلای عوامل مجموعه و به‌ویژه رامبد جوان به بیماری کرونا سبب شد ناگهان پخش ازنی مجموعه متوقف شد. تیم این برنامه در تلاش‌اند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر با حالی متفاوت و آنگونه که شایسته است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با ساختاری جدید از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش می‌شد باز هم توانست در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

تا پیش از ایام محرم ۳۳ قسمت  از برنامه «دورهمی» با اعلام برنده نهایی پخش شد. فصل دوم این برنامه هم قرار است بعد از محرم و صفر آماده شود. فصل دوم مسابقه «دورهمی» با حفظ کلیت بخش‌هایی جدید هم خواهد داشت.  

حمله قلبی مسعود فراستی در برنامه خندوانه!

بازیگر نون خ در برنامه خندوانه

شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه میزبان علی صالحی و کاظم خدابخش بازیگران سریال نون خ، گروه پازل بند و احسان روزبهانی ملی پوش تیم بوکس بود. در بخشی از برنامه بازیگران «نون. خ» حضور پیدا کردند.

علی صالحی گفت: یک تیم بزرگی در شرایط کرونایی کار کردند و سریال نون خ حاصل تلاش همه اعضای این گروه بود. گروه کارگردانی و نویسنده و دوستان در تهیه و تولید فصل سوم «نون. خ» خیلی خوب عمل کردند، با توجه به اینکه دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کردیم، هیچ‌کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

کاظم نوربخش گفت: ما همه بازیگران کردستان و کرمانشاه هستیم که فقط می‌توانستیم در همان شهر خودمان بازی کنیم، اما به دلیل حضور در سریال «نون. خ» مدیون سعید آقاخانی هستیم.

برنامه خندوانه

در بخشی از برنامه نوربخش درباره واکنش مردم به این سریال گفت: خدا را شکر مخاطبان استقبال خوبی از سریال داشتند و بالای ۷۰ درصد وقتی من را می‌بینند می‌خواهند مثل سلمان نون خ بخندم.

رامبدجوان هم گفت: ما هم مثل همان ۷۰ درصد می‌خواهیم برایمان بخندی.

در ادامه مسابقه‌هایی بین مهمانان انجام شد که لحظات شادی را برای مخاطبان رقم زدند.

بازیگران «نون خ» در بیشتر بازی‌ها خندیدند و کاظم نوربخش با پانتومیم نتوانست امتیاز خوبی کسب کنند.

برنامه خندوانه/تیکه جنجالی جناب خان به سهیل سنگرزاده

جناب خان در بخشی از  فصل هفتم برنامه خندوانه با کنایه به سهیل سنگرزاده با جمله معروفش «چطوری جون دل، برقراری عزیز»، درباره روش های درمان استرس صحبت کرد که ویدیوی این بخش از برنامه را در بالا می توانید تماشا کنید.

سهیل سنگرزاده ورزشکار ایرانی ساکن آمریکا که مدتی است با ویدیوهای انگیزشی‌اش و تکیه کلام «چطوری جون دل، برقراری عزیز» در فضای مجازی مشهور شده و حدود 2 میلیون فالوور در صفحه خود دارد و اخیرا نیز به کلاهبرداری و فریب زنان نیز متهم شده است.

Your browser doesn't support video.
Please download the file: video/mp4 video/webm

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است

ژانر : کمدی، مصاحبه

نویسنده : سجاد افشاریان

کارگردان : محمدفواد صفاریان‌پور

خلاق کارگردان : رامبد جوان

مجری :  رامبد جوان

بازیگران : نیما شعبان نژاد جناب خان

موسیقی متن : حبیب بدیری

آهنگساز : سجاد افشاریان

کشور سازنده : ایران

زبان‌ها : فارسی

تهیه‌کننده : جواد فرحانی

تدوین‌کننده : مهدی قنبری

فیلمبرداری : فرهاد جابری یزدی

دوربین : بهرنگ دزفولی‌زاده

مدت : ۷۰ دقیقه

پخش کننده: شبکه اصلی  شبکه نسیم

اولین نمایش در  :۲۱  خرداد ۱۳۹۳

 برنامه خندوانه برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران

برنامه خندوانه

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است. موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده است. و هفته‌ای چند شب یک استند آپ کمدین به برنامه می‌آید، همچنین میهمانان دیگری نیز دارند و این افراد، افراد موفقِ جامعهٔ ایرانی هستند. این برنامه به برترین لبخند تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم خواهد کرد، در این برنامه میهمانان باید پنج ثانیه به دوربین خیره بمانند و لبخند بزنند.

هر شب در برنامه آهنگ برنامه را همگی با صدای بلند می‌خوانند. خواننده و آهنگساز این آهنگ حبیب بدیری است. این برنامه یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۳۹۳ معرفی شد.

سری اول این برنامه در ۳ آبان ۱۳۹۳ با نقش آفرینی رامبد جوان در نقش جد بزرگ و حضور عوامل سریال خانه سبز پایان یافت و سری دوم آن از ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ با دکور جدید به روی آنتن رفت.

خندوانه هر شب ۱۰۰ تماشاچی از کسانی که با خندوانه تماس گرفته‌اند را به صورت رایگان در خود جای می‌دهد.

در سری اول برنامه نیما شعبان نژاد در نقش کاراکترهای مختلف همچون آقای کجوکی و .. به ایفای نقش پرداخت. در سری دوم عروسک جناب خان نیز اضافه شد.

 ایده اولیه برنامه خندوانه 

ایده اجرای برنامه خندوانه یک بار در سال ۸۳ توسط رامبد جوان به شبکه ۲ سیما داده شده بود ولی بخاطر تأمین نشدن بودجه و مسائل این چنینی ساخت آن به تعویق افتاد. از دو هزار مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده بود تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن مایه علمی برنامه خندوانه شد و بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت انگیز خنده در انسانها بود.  

محتوای برنامه خندوانه 

برنامه خندوانه

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان صدها هزار متقاضی به برنامه وارد شدند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها هیئت داوران خندوانه گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار تیتراژ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. ابتدا گفتگویی با دو نفر از دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان شروع می‌شود که با شوخی و خنده همراه است. در پایان از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و هیئت داوران خندوانه در برنامهٔ پایانی هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه نیما شعبان نژاد کارهای خنده‌دار انجام می‌دهد.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان برنامه (مصاحبه با مردم داخل تهران، استان‌های ایران، خارج از کشور، میان برنامه (انیمیشن) و ... نام برد.

عوامل برنامه خندوانه 

* رامبد جوان (طراح، کارگردان و مجری)

*  جواد فرحانی (تهیه‌کننده)

*  فرهاد جابری یزدی(عکاس)

* سجاد افشاریان (نویسنده، میان برنامه)

* محمد بحرانی (صداپیشه جناب خان)

* بهرام عظیمی (ایده پرداز، ساخت تیتراژ و انیمیشن)

*  حبیب بدیری (موسیقی متن)

*  بزرگمهر حسین‌پور (ایده پرداز)

*  ابوالفضل صباغ (گزارشگر لندن)

*  بهروز بقایی (گزارشگر استان‌ها)

* نیما شعبان نژاد (بازیگر)

*  جناب خان (بازیگر)

*  دانیال (بازیگر)

کمدین‌های برنامه خندوانه

برنامه خندوانه

*  مهران غفوریان

*  سروش صحت

*  علی‌رضا خمسه

*   رضا شفیعی‌جم

*  امیرحسین رستمی

*  بیژن بنفشه‌خواه

*  علیرضا مسعودی

*  امیر کربلایی‌زاده

 * محمدرضا علیمردانی

*  شقایق دهقان

*  سیدجواد رضویان

*  الیکا عبدالرزاقی

*   بهنوش بختیاری

*   نصرالله رادش

*   اکبر عبدی  

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.