کد خبر : 1577 / /
/

استایل باورنکردنی شیرین سریال نون خ سوژه کاربران شد!+تصاویر دیده نشده

تصویری از یکی از بازیگران سریال نون خ بنام ندا قاسمی را مشاهده می کنید

استایل باورنکردنی شیرین سریال نون خ سوژه کاربران شد!+تصاویر دیده نشده

شیرین سریال نون خ متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه دوبلور و بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است.شیرین سریال نون خ یکی از دختران سریال نون خ است.شیرین سریال نون خ  از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را شروع کرد.سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های مختلف انتخاب شد.شیرین سریال نون خ  از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول شد. وی همچنین دانشجوی دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران است. آخرین خبر درباره شیرین سریال نون خ را در سایت خبرآزاد بخوانید 

ندا قاسمی

 

سوال جنجالی مجری از ندا قاسمی 

فیلمی از مصاحبه با ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ را در سایت خبرآزاد مشاهده می کنید 

خانواده و زندگی شخصی ندا قاسمی

ندا قاسمی 30 خرداد 1363 در کرمانشاه متولد شد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.تحصیلاتش تا مقطع دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران و در حال حاضر دانشجو می باشد، خیلی وقت است مشغول حرفه بازیگری است که ابتدا کارشو با تئاتر شروع کرده است.

وی زیاد در مورد زندگی شخصی اش صحبت نمی کند، اما از آنجایی که در حال حاضر دانشجوی دانشگاه تهران است اما خانواده وی ساکن کرمانشاه هستند

معمولا بیشتر بازیگران فعالیت خود را از تئاتر شروع کردند که خانم قاسمی نیز اولین بار در سن 20 سالگی در زادگاهش کرمانشاه شروع کرد.

ایشان در کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، سیما تیرانداز و فاطمه معتمدآریا شرکت کرده و در این رشته حرفه ای شد.

ندا قاسمی

همسر ندا قاسمی

اطلاعاتی در مورد وضعیت تاهل بودن این بازیگر جایی منتشر نشده است و مشخص نیست که ازدواج کردند یا مجرد، شما عزیزان اگر اطلاعاتی در مورد مجرد یا متاهل بودن وی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کار چهره پردازی ندا قاسمی 

با اینکه ندا قاسمی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ندا قاسمی علاوه‌بر بازیگر به‌ به عنوان دستیار صحنه، چهره پرداز و طراح لباس حضور داشته است. مهم‌ترین اثر ندا قاسمی در حرفه‌ی چهره‌پرداز، سریال ویلای من است.

فعالیت  ندا قاسمی در کرمانشاه

با توجه به اینکه اصالتا در کرمانشاه به دنیا آمده است، خیلی از فعالیت هاشو نیز آن جا شروع کرده به طور مثال وی در چندین سریال و تله فیلم در صدا و سیمای کرمانشاه ایفای نقش کرده

گفتنی است سال 93 پیشنهاد دیگری از رادیو کرمانشاه گرفت و به عنوان گوینده و دوبلور وارد واحد نمایش رادیو کرمانشاه شد، و تا الان در حال فعالیت است

ندا قاسمی

فیلم و سریال ندا قاسمی

ندا قاسمی نخستین بار در سینما سال 1393 در فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دیگری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ندا قاسمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نقی سیف‌جمالی، میترا حجار، علی میلانی و ابراهیم اشرفی را تجربه کرد.

ندا قاسمی در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ندا قاسمی در این سال، بازیگری در سریال دیگری به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده محسوب می‌شود.

وی همچنین توانسته در سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی ایفای نقش کند، و در کنار بازیگرانی چون پوریا پورسرخ تجربه بیشتری در بازیگری کسب کند.

ندا قاسمی

ندا قاسمی در سریال نون خ و شهرت

همان طور که در بالا اشاره کردیم تا کنون توانسته در فیلم و سریال های زیادی نقش آفرینی کند، اما مهم ترین حضور وی در فصل دوم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی است که توانسته در نقش شیرین خانزاده ایفای نقش کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.