کد خبر : 1708 / /
/

سکانس جنجالی سریال می خواهم زنده بمانم/بچمو و هما رو نمیخوام؛ تورو میخوام زهره+فیلم لو رفته

سکانسی از سریال می خواهم زنده بمانم را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می کنید

سکانس جنجالی سریال می خواهم زنده بمانم/بچمو و هما رو نمیخوام؛ تورو میخوام زهره+فیلم لو رفته

سریال می خواهم زنده بمانم مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است.سریال می خواهم زنده بمانم محصول سال ۱۳۹۹ است.سریال می خواهم زنده بمانم به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.در سریال می خواهم زنده بمانم ستاره های مطرح سینمای کشورمان در این سریال زیبا و عاشقانه هنرنمایی کرده اند.آخرین اخبار مرتبط با سریال می خواهم زنده بمانم را در سایت خبرآزاد مشاهده می کنید. 

شباهت سریال می خواهم زنده بمانم با سریال شهرزاد

قصه مثلث عشقی در سریال های متعددی بیان شده اما شباهت های میخواهم زنده بمانم با شهرزاد فقط مثلث عشقی نیست بلکه شخصیت پردازی و عملکرد کاراکترها است که  مشابه یکدگیر هستند . در سریال شهرزاد بزرگ آقا تصمیم میگیرد شهرزاد با فرهاد ازدواج نکند و با برادرزاده اش ازدواج کند در میخواهم زنده بمانم هم امیر شایگان با بازی حامد بهداد مثل بزرگ آقا موتور درام را روشن میکند و تصمیم میگیرد هما با نادر ازدواج نکند بلکه با خودش ازدواج کند . همه تحت فرمان امیر شایگان هستند مثل کاراکتر بزرگ آقا در شهرزاد که کنترل روی تمام کاراکترهای سریال دارد و جالب است امیر شایگان و بزرگ آقا هر دو آدم های پرنفوذ شهر هم هستند 

سریال می خواهم زنده بمانم کاراکتر فرهاد با کاراکتر نادر هم شباهت های زیادی به یکدیگر دارند مثل علاقه هر دو به فرهنگ و ادبیات یا تسلیم شدن هر دو در برابر تصمیمات بزرگ آقا و امیر شایگان 

کاراکتر شهرزاد و هما هر دو عاشق نفر دوم ماجرا نیستند و نفرت خاصی به بزرگ آقا ، قباد و امیر شایگان دارند اما مجبور به تسلیم سرنوشت هستند 

منفعل بودن پدر مادر هما اتفاق مشابه ای است که در شهرزاد پس از ازدواج قباد با شهرزا شاهد هستیم . پدر مادر شهرزاد عملکرد منفعلی دارند و تصمیم خود شهرزاد باعث جدا شدنش از قباد میشود که احتمالا این اتفاق در میخواهم زنده بمانم هم رخ میدهد

شروع درگیرکننده سریال می خواهم زنده بمانم

خراسان نوشت: قصه سریال با رابطه عاشقانه کاراکتر «هما حقی» با بازی سحر دولتشاهی و نامزدش با بازی پدرام شریفی و جشن تولد پدر «هما» آغاز شد. در ظاهر همه‌چیز عادی پیش می‌رفت، اما ناگهان اتهامی به پدر خانواده وارد شد و از این پس قرار است شاهد اتفاقاتی باشیم که به دنبال این ماجرا رخ خواهد داد.

ورود یک باند قاچاقچی مواد مخدر و شخصیت پیچیده‌ای مانند «امیر شایگان» با بازی حامد بهداد، به زندگی خانواده «حقی»، باعث شد سریال شروع خوب و درگیرکننده‌ای داشته باشد. قسمت اول پراز اتفاق و خوش‌ریتم پیش رفت و زمان تقریبا یک ساعته سریال، مخاطب را پای تماشای آن حفظ ‌کرد.

سریال می‌ خواهم زنده بمانم بازیگران زیادی دارد و چند بازیگر سینما مانند حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی، پدرام شریفی، بهاره کیان افشار و آناهیتا درگاهی در آن بازی کرده‌اند.

حامد بهداد پس از تجربه ناموفق «دل» و بازی ضعیفش در این سریال، اکنون در «می‌ خواهم زنده بمانم» حضور موثری داشته است. شخصیت «امیر شایگان» فردی بانفوذ و باتجربه است که همه گره‌ها به دست او و البته به روش خاص او باز می‌شود. این کاراکتر در قسمت اول بسیار خوب به مخاطب معرفی شد و حامد بهداد با بازی متفاوت خود، حضور چشمگیری در سریال داشت. سحر دولتشاهی، پدرام شریفی و علی شادمان نیز بازی خوبی داشته‌اند.

تعداد قسمت ها و فصل های سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می‌ خواهم زنده بمانم در 2 فصل روایت می‌شود و فصل اول آن در دهه 60 می‌گذرد. طراحی لباس، گریم بازیگران و مدل موی آن‌ها در این فصل، شباهت زیادی به آن دهه ندارد و به ویژه درباره بازیگرانی مانند سحر دولتشاهی و پدرام شریفی، پوشش و گریم آن‌ها امروزی به نظر می‌رسد که می‌توان آن را نقطه ضعفی برای فصل اول سریال دانست.

قرار است شاهد گذشت زمان باشیم و فصل دوم «می‌ خواهم زنده بمانم» در زمان معاصر و سال 1400 روایت شود.این سریال در مجموع 20 قسمت است.

تیتراژ شنیدنی همایون شجریان در سریال می خواهم زنده بمانم 

همایون شجریان که تا به حال تجربه خواندن قطعاتی ویژه فیلم‌های سینمایی را داشته و در این زمینه با سینماگران همکاری کرده، به تازگی وارد نمایش خانگی شده و خوانندگی سریال می‌ خواهم زنده بمانم را بر عهده گرفته است. قطعه «آسمان ابری» دیروز همزمان با آغاز انتشار سریال، با صدای این خواننده و با ترانه‌ای از حسین منزوی و غلامرضا طریقی منتشر شد. ترانه این قطعه با حال‌وهوای عاشقانه قصه و احتمالا فراقی که بعدا در داستان اتفاق خواهد افتاد، تناسب بسیار خوبی دارد. ترانه بسیار خوب سریال با صدای همایون شجریان، برای مخاطب شنیدنی‌تر هم شده است.

از آن جا که اجرای استادانه و فنی این خواننده توانمند با حال و هوای ترانه و قصه هماهنگی زیادی دارد، حس غم جدایی را که در ترانه جاری است، به خوبی به مخاطب منتقل می‌کند و او را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. انتخاب خواننده و ترانه سریال یکی دیگر از نقاط قوت «می‌ خواهم زنده بمانم» است که به درستی انجام شده است، بنابراین احتمالا قطعه «آسمان ابری» یکی از تیتراژهای به‌یادماندنی در نمایش خانگی خواهد شد. علاوه بر ترانه سریال، تیتراژ آن نیز از لحاظ بصری و گرافیکی با ترانه تناسب دارد.

سریال می خواهم زنده بمانم /سابقه شاه حسینی در تلویزیون

شهرام شاه‌ حسینی سابقه چندان موفقی در سریال‌سازی ندارد. او تا به حال مجموعه‌هایی مانند «پرستاران»، «همه چیز آن جاست»، «هشت و نیم دقیقه» و «پرگار» را در تلویزیون ساخته است که سریال‌های پربیننده‌ای نبوده‌اند و به ویژه مجموعه «پرگار» یک تجربه شکست‌خورده در کارنامه او به حساب می‌آید. او پس از چند تجربه ساخت سریال در تلویزیون، امسال وارد نمایش خانگی شد و «می‌ خواهم زنده بمانم» را جلوی دوربین برد. هرچند که هنور تنها یک قسمت از سریال منتشر شده، اما این مجموعه به واسطه قصه جذاب و ستارگانی که دارد، می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه شاه حسینی باشد.

سریال می خواهم زنده بمانم /رقابت فیلیمو و نماوا با سریال‌های پرستاره

پلتفرم نماوا با انتشار سریال‌هایی مانند «قورباغه» و «سیاوش» به رقیب مهمی برای فیلیمو تبدیل شده است و مجموعه «گیسو» ساخته منوچهر هادی نیز یکی دیگر از سریال‌های آماده انتشار این پلتفرم است. اکنون فیلیمو در رقابت با نماوا و سریال پرستاره «قورباغه» که روزهای دوشنبه منتشر می‌شود، برای انتشار سریال پربازیگر «می‌ خواهم زنده بمانم» روزهای دوشنبه را در نظر گرفته و از این پس مخاطبان در این روز شاهد انتشار دو سریال خواهند بود. جالب این جاست که سحر دولتشاهی در هر دو سریال بازی کرده و به عنوان بازیگر مشترک آن‌ها، دوشنبه‌ها با این آثار در فیلیمو و نماوا دیده خواهد شد.

منبع: ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.