کد خبر : 2496 / /
/

محمود احمدی نژاد آرام و قرار ندارد، او روزهای شلوغی را سپری می کند، یا از این شهر به آن شهر می رود یا نامه می نویسد یا مصاحبه می کند.

محمود احمدی‌نژاد سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ششمین رئیس‌جمهور ایران بود. محمود احمدی نژاد هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران است. محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ اولین استاندار اردبیل و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران بود. محمود احمدی‌نژاد در آرادان گرمسار در استان سمنان به دنیا آمد. محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۵۴ برای تحصیل در مهندسی راه و ساختمان وارد دانشگاه علم و صنعت ایران شد.

محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم ودهم ادعاهایی عجیب را علیه مسئولان نظام مطرح کرده است.

حرف های جنجالی محمود احمدی نژاد علیه مسئولان

 محمود احمدی نژاد آرام و قرار ندارد، او روزهای شلوغی را سپری می کند، یا از این شهر به آن شهر می رود یا نامه می نویسد یا مصاحبه می کند. او وعده افشاگری هم می دهد. تحرکاتی که حکایت از عزم جدی رئیس جمهور سابق برای کاندیداتوری و ماندگاری در سیاست دارد. 

محمود احمدی نژاد

او در جدیدترین اظهارات در جمع طیفی از مردم اردبیل ادعاهایی را مطرح کرده است.

ادعای محمود احمدی نژاد 

او مدعی شده است: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد.»

رئیس دولت‌های نهم ودهم  می گوید: »طرف دیگر هم دنبال این است که در سایه کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد.»

احمدی نژاد با بیان اینکه هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.