کد خبر : 3993 / /
/

پژمان جمشیدی بچه دار شد+تصاویر دیده نشده

عکسی از پژمان جمشیدی با بازیگران سریال زیرخاکی را مشاهده می کنید

 پژمان جمشیدی بچه دار شد+تصاویر دیده نشده

پژمان جمشیدی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶بازیکن فوتبال پیشین و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد.پژمان جمشیدی مجرد است.پژمان جمشیدی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره و سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم‌های سوءتفاهم و شیشلیک شده‌است.پژمان جمشیدی دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی عمران بوده که پس از گذراندن ۱۱۰ واحد، به دلیل فعالیت در فوتبال از ادامه تحصیل انصراف داده‌است

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه 

پژمان جمشیدیچند ماهی می شود که پژمان جمشیدی در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

من در جام جهانی 2002 کره وژاپن به تیم ملی دعوت شدم و تک گل ملی خودم را مقابل تیم ملی کشور گرجستان زدم . در سال 90 از فوتبال خداحافظی کردم البته بعدش دو سال مربی گری هم کردم ولی بعد ها که بحث بازیگری پیش اومد کلا فوتبال را بیخیال شدم

بیوگرافی پژمان جمشیدی

نام : پژمان

نام خانوادگی : جمشیدی

تاریخ تولد : 1356/6/20

پیشه سابق : فوتبالیست

هنر : بازیگری 

بازیکن : پرسپولیس

زندگینامه پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

ازدواج پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدیخواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه 

ماجرای فیلم سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

چند ماهی می شود که پژمان جمشیدی در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

 

سریال های تلویزیونی پژمان جمشیدی 

1٣٩٠ساختمان پزشکان پژمان جمشیدی (بازیگر مهمان)شبکه سه

1392پژمان پژمان جمشیدی شبکه سه

1393سال های ابری مهران شبکه دو

1396دیواربه دیواربهرام رضاییشبکه سه

1396نفس عباس شبکه سه

فیلم سینمایی پژمان جمشیدی 

سوء تفاهم (فیلم) (1396)

تگزاس (1396)

لونه زنبور (1396)

من دیوانه نیستم (1395)

پژمان جمشیدیآذر (1395)

خوب، بد، جلف (1395)

50 کیلو آلبالو (1394)

آتش بس 2 (1393)

تله فیلم پژمان جمشیدی 

شرف خانواده فاضل (پوریا جاوید پور - 1392)

تئاتر پژمان جمشیدی 

بادی که تو را خشک کرد مرا برد (علی نرگس نژاد _ آذر و دی _ 1392)

آرسنیک و تور کهنه (حسین پارسایی _ مرداد و شهریور _ 1393)

آرامسایش (محمد حاتمی _ مهر و آبان _ 1393)

وقتی ما برگردیم دو پای آویزان باقی مانده است (ابراهیم پشت کوهی _ آبان و آذر _ 1393)

گنجفه (نوشین تبریزی _ بهمن _ 1393)

پلیس (شایان افکاری _ فروردین و اردیبهشت _ 1394)

پپرونی برای دیکتاتور (خسرو احمدی _ مرداد و شهریور _ 1394)

بی نوایان (سروش طاهری _ فروردین و اردیبهشت _ 1395)

نمایش خوانی «الد سیبروک» (مرتضی برزگر زاده گان _ 1395)

یادم تو را فراموش(ژاله صامتی _ تیر و مرداد _ 1395)

دو باره اون آهنگ رو بزن سَم (داود بنی اردلان _ تیر و مرداد _ 1395)

حکومت نظامی (تینو صالحی _ مهر و آبان _ 1395)

پوست انداختن (آرش سنجابی _ آبان و آذر _ 1395)

پپرونی برای دیکتاتور (علی احمدی _ فروردین و اردیبهشت _ 1396)

آنسوی آینه (علی سرابی _ دی و بهمن _1396)

copied

پرسش و پاسخ

  • پژمان جمشیدی مجرد است؟
    پژمان جمشیدی مجرد است
  • پژمان جمشیدی متولد چه سالی است؟
    پژمان جمشیدی متولد متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ است
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.