کد خبر : 5218 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

خبر مهم از تعطیلی کشور برای دو هفته / جزئیات

روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور درخصوص علت عدم تعطیلی کشور نوشت: کما فی السابق؛ هرگونه تصمیمی در ستاد ملی کرونا به اتفاق آرا تصویب می شودو نظرات فردی و بخشی ملاک تصمیم جمعی نیست.

خبر مهم از تعطیلی کشور برای دو هفته / جزئیات

شاور وزیر کشور نوشت:‌ در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی رای‌گیری شد که عدم تعطیلی بدون حتی یک مخالف رای آورد.

روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور درخصوص علت عدم تعطیلی کشور نوشت: کما فی السابق؛ هرگونه تصمیمی در  ستاد ملی کرونا به اتفاق آرا تصویب می شودو نظرات فردی و بخشی ملاک تصمیم جمعی نیست. پیشنهاد تعطیلی نیز ابتدا درقرارگاه مورد بحث قرار گرفت و سپس در ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهور محترم، باتوجه به شرایط فعلی بدون هیچ مخالفتی،  عدم تعطیلی تصویب شد.

سعید نمکی وزیر بهداشت پیشتر در نامه‌ای به رهبری از ایشان خواسته بود که دستور تعطیلی دو هفته‌ای کشور را بدهند؛ مقام معظم رهبری نیز برای بررسی تخصصی این موضوع، آن را منوط به تصمیم‌گیری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا کرده بودند.

تعطیلی کشور شش روز ادامه دارد؟

تعطیلی کشور

استاندار تهران با اشاره به اینکه تعطیلی شش روزه تهران بنا به دستور ستاد ملی کرونا است، گفت: بعید می دانم این تعطیلات تمدید شود.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه پویش هر هفته الف_ب_ ایران گفت: تعطیلی ادارات دولتی و خدمات رسان به دستور ستاد ملی کرونا است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده موجب خسارات در مسایل زیربنایی شود، امکان تمدید آن بعید است.

وی با تاکید بر اینکه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پوشش گسترده واکسیناسیون تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی است، افزود: هم اکنون روزانه ۴۵ هزار تزریق واکسیناسیون در استان تهران انجام می شود.

استاندار تهران تاکید کرد: زیر ساخت های شبکه بهداشت استان تهران ظرفیت تزریق روزانه ۸۵ هزار واکسن را هم دارد که به زودی این مهم نیز صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را، در شرایط فعلی که در پیک پنجم کرونا قرار داریم بیش از گذشته رعایت کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.