کد خبر : 5812 / /
/

حسن رحیم پور ازغندی/حسن رحیم پور ازغندی کیست؟

حسن رحیم پور ازغندی بستری شد

دکتر حسن رحیم پور ازغدی مبتلا به کرونا شد.​

حسن رحیم پور ازغندی بستری شد

اندیشمند جانباز، دکتر حسن رحیم پور ازغدی مبتلا به کرونا شده اند و به علت عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس، در بیمارستان بستری شده اند.

برای سلامتی همه بیماران و کرونایی ها مخصوصاً دکتر ازغدی پور دعای ویژه کنیم.

بیوگرافی حسن رحیم پور ازغندی

حسن رحیم پور ازغندی

حسن رحیم‌پور ازغدی (زاده ۱۳۴۳ در شهرستان مشهد) عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است. وی هر گونه گرایش حزبی را که به وی نسبت داده می‌شود را مردود می‌داند. او از ۲۵ اسفند ۱۳۸۱ به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد.او همچنین عضو هیئت ارزیابی علمی و فرهنگی و مدیر مسئول و سردبیر نشریه کتاب نقد است.او فرزند حیدر رحیم‌پور ازغدی است.

حوزه اندیشه دینی علاقه‌مندی او است.مخاطب اغلب سخنرانی‌های او دانشجویان هستند. او در صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارای تریبون ثابت است و شهرتش را از صدا و سیما دارد. برخی نهادها در دانشگاه‌ها نیز از طرفداران سخنرانی‌های او در دانشگاه‌ها هستند.

او تحصیلکرده حوزه علمیه است اما معمم نیست. برخی رسانه‌های اصولگرای ایران از او با عنوان «چهره‌ای جدید در نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی» یاد می‌کنند.

حسن رحیم پور ازغندی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.