کد خبر: 675659
تاریخ انتشار :

نتانیاهو از ترس ایران دست به دامان کنگره آمریکا شد

دفتر نخست‌وزیری رژیم اسراییل از گفت‌وگوی او با هیاتی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا درباره موضوعات مختلفی از جمله، برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

نتانیاهو از ترس ایران دست به دامان کنگره آمریکا شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از روزنامه تایمز آو اسراییل، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هیاتی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا دیدار کرد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که او در این دیدار  از حمایت آن‌ها از رژیم اسراییل قدردانی کرده و بر اهمیت اتحاد رژیم صهیونیستی با آمریکا تاکید کرد.

او که رژیمش مدعی وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران است، همچنین در این دیدار با مقامات کنگره درباره آنچه «ضرورت اقدام برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به تسلیحات اتمی» خوانده شده است و درباره تلاش برای توسعه توافق ابراهیم تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی، به عنوان تنها دارنده زرادخانه اتمی در خاورمیانه در حالی مدعی وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران است که مقامات ایران با این ادعا را رد کرده و تاکید کرده‌اند که ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

ایران در مواضع رسمی اعلام کرده است که تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی، جایی در دکترین دفاعی آن ندارد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیرغم تایید سطح و ظرفیت بالای غنی‌سازی اورانیوم در برنامه هسته‌ای ایران، تا کنون ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران را تایید نکرده است.

رژیم اسراییل تا کنون این ادعا را دست‌مایه اقدامات خراب‌کارانه متعدد و بیان کردن اظهارات جنگ‌طلبانه علیه ایران قرار داده است. از جمله این موارد می‌توان به به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران اشاره کرد که این رژیم در مواردی، تلویحا و با گفتن این که برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران از هر وسیله‌ای استفاده خواهد کرد، به نقش داشتن در آن‌ها اشاره کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها