در گفت‌وگو با فردا مطرح شد؛

واکنش توانگر به سخنان عطریانفر درباره قالیباف

کد خبر: 1055079

نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی به «فردا» گفت: به خبرسازی‌های هدفمند توجه نکنید

واکنش توانگر به سخنان عطریانفر درباره قالیباف

گروه سیاست فردا: مجلس یازدهم از همان ابتدای کار تا حالا همه تلاش خود را کرده که از حاشیه دور باشد و به متن که همان مطالبات مردم است، بپردازد. برخی از مخالفان و منتقدان بیرونی اما اصلا از این وضعیت راضی نبوده و سعی دارند هر طور که شده، وقت و انرژی مجلس را صرف موضوعات سیاسی و متفرقه کنند. شاهد آنکه در روزهای اخیر به جای توجه انتظارات جامعه و تمرکز بر موضوعات مورد توجه آنان از جمله دستمزد و ... به سیاه‌نمایی درباره فضای مجلس و رقیب‌تراشی برای رئیس آن می‌پردازند. 

مثلا خبرآنلاین در مطلبی با عنوان «پایه لرزان کرسی ریاست قالیباف» به نقل از یک نماینده مجلس ادعاهایی را درباره یارکشی‌های درون مجلسی بیان کرده است.

این درحالی است که اخبار رسیده از مجلس این حرف‌ها را تایید نمی‌کند. مجتبی توانگر، نماینده تهران در مجلس یازدهم در گفت‌وگویی با خبرنگار فردا، این مطالب را یک بازی رسانه‌ای دانست و تاکید کرد که «بهتر است به این مسائل توجه نکنیم».

وی منشا این خبرسازی‌ها را «تلاقی کارگزاران و رسانه نزدیک به لاریجانی» دانست و ضمن نکوهش این رویکرد گفت: « خدمات مجلس یازدهم به خوبی مشخص است و مردم نیز هم ارزیابی دقیقی از رفتار مجلس در ماه‌های گذشته دارند و هم تفاوت این مجلس با دوره دهم را درک می‌کنند».

توانگر در پاسخ به پرسشی مبنی بر وضعیت قالیباف در مجلس و احتمال رئیس ماندن او نیز گفت: «هنوز برای این حرف‌ها زود است اما آنچه تا کنون مشاهده کرده‌ایم حکایت از استقبال بسیار خوب نمایندگان از آقای قالیباف و عملکرد او در جایگاه ریاست مجلس دارد».

وی افزود: «نکته دیگر که به نظر می‌رسد این آقایان در خبرسازی‎های خود به وزن اصلاح‌طلبان در مجلس که اساسا قابل اعتنا نیست، توجه نکرده و مطالبی را بیان می‌کنند که به فرض ریشه در واقعیت داشتن، قادر به تحقق آن نیستند».

توانگر در پایان تاکید کرد: «وجه امتیاز و مشخصه این مجلس جدی از اینکه رئیس کیست و هیات رئیسه چه کسانی، تمرکز بر پاسخگویی به مطالبات مردم است. ضمن اینکه در این مجلس به خاطر همدلی و انسجامی که بین نمایندگان وجود دارد شاهد حواشی و مسائل مجلس قبل نیستیم».

رد پای سایت خبرآنلاین که از جمله رسانه‌های نزدیک به رئیس سابق مجلس است، در این شایعه پراکنی‌ها مشاهده شده و این طور که به نظر می‌رسد اینگونه فضاسازی‌ها به انتخابات ریاست جمهوری و گمانه‌هایی که برخی درباره کاندیداتوری قالیباف مطرح می‌کنند، بی‌ارتباط نباشد. این درحالی است که نه تنها قالیباف تا کنون حرفی مبنی بر کاندیداتوری نزده، بلکه برخی از چهره‌های نزدیک او مثل محسن پیرهادی نیز اعلام کرده‌اند که او در انتخابات ریاست جمهوری آتی ورود نخواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها