پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های بانکی سپه، مهراقتصاد و حکمت تا ساعت ۲۴ امشب وجود ندارد.
 به گزارش رکنا، به نقل از صداوسیما، اسدالله قلیزاده با اشاره به افزایش شکایات مردمی در مورد عدم امکان پرداخت بهای سوخت با کارت‌های چند بانک افزود: تا پایان امشب امکان پرداخت بهای سوخت توسط کارت‌های بانکی چند بانک امکانپذیر نیست.
​وی گفت: از دیشب طبق اطلاعیه منتشرشده توسط بانک سپه و به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم درخصوص موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه، ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها مواجه هستیم که مشکلاتی برای مردم و جایگاهداران ایجاد شده است.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور ادامه داد: ظاهرا قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد و ما از مردم می‌خواهیم از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، چرا که طولانی شدن تسویه حساب مراجعان و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها می‌شود.
قلیزاده اظهار داشت: طبق پیگیری‌های ما عمده قطعی کارت‌های بانکی سپه تا پایان امشب است و مسئولان این بانک بسیار در تلاش هستند که در روز‌های دیگر اختلال عمده را شاهد نباشیم. این اختلال در ارسال تعداد پیامک بالا برای کسر پول هم مشاهده شده است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: