ولنتاین را با یک هدیه خاص ماندگار کنید

کد خبر: 1190172

 

ولنتاین یا روز عشق نماد عشق به هر کسی است. عشق به معشوق، عشق به همسر، عشق به فرزندان و… . در سراسر جهان با هدیه دادن به مخاطب ابراز عشق میکنند. این هدیه لازم نیست یک هدیه پیچیده یا گران قیمت باشد، معمولا کادوی ولنتاین همراه با نماد هایی که در این روز سمبل عشق هستند، مثل شکلات، عروسک، قلب پارچه ای و…. هدیه می شود.

بعضی ها برای نشان دادن این عشق یک هدیه ماندگار با هنر خودشان درست می کنند؛ مثلا روی چوب اسم فرد مورد نظر، یا یک تاریخ مهم را حکاکی می کنند. و یا یک قاب بزرگ از عکس های لحظات خوبشان درست می کنند و … . امروزه به دلیل دغدغه های زیادی که وجود دارد، عموما فرصت کافی برای درست کردن یک هدیه اختصاصی وجود دارد، در این مقاله می خواهیم ایده هایی را بگوییم که هم یک هدیه اختصاصی محسوب می شوند و هم زمان زیادی را از شما نمی گیرند :

۱) ماگ عاشقانه

به دلیل کاربرد متعددی که ماگ در زندگی روزمره همه ما دارد، یک ماگ عاشقانه می تواند هدیه خاص، کاربردی و ماندگار باشد. شما می توانید یک عکس عاشقانه را روی یک ماگ دسته قلبی قرمز چاپ کنید، با این کار هم یک هدیه خاص عاشقانه ساخته اید، هم در همه لحظات مخاطب شما با دیدن ماگ به یاد شما می افتد.  همچنین می توانید عکس دو نفره خاص و عاشقانه خود را روی لیوان چاپ کنید و با پر کردن لیوان با شکلات های قلبی و قلب های پارچه ای و کاغذی یک هدیه خاص درست کنید.

حتی می توانید طرح عاشقانه خود را روی ماگ حرارتی دسته قلبی چاپ کنید تا عشقتان با ریختن چای داغ در آن و دیدن طرح سوپرایز شود. علاوه بر آن می توانید ماگ ست ولنتاین درست کنید و لحظه های خوبتان را ثبت کنید و به هم هدیه دهید.

چاپ ماگ سفارشی، اولین ایده یک هدیه اختصاصی‌، سریع و به یادماندنی بود. ایده دوم:

۲) تیشرت عاشقانه

تیشرت از لباس های بسیار کاربردی و همه پسند است که هم درخانه و هم در بیرون خانه مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با هدیه دادن تیشرت با طرح عاشقانه یک هدیه ماندگار و کاربردی داشته باشید که در همه زمان ها قابل استفاده است و مخاطب شما  را به یاد شما می اندازد. تیشرت را می توانید عاشقانه تر کنید، به این صورت که طرحی را انتخاب کنید که نیمی روی تیشرت شما و نیمی روی تیشرت عشق شما باشد و با کنار هم قرار دادن این تیشرت ست عاشقانه طرح تکمیل می شود. و در نهایت می توانید به جای طرح، یک شعر عاشقانه را که دوست دارید و شما را به یاد هم می اندازد چاپ کنید.

تیشرت چاپی دومین ایده خرید هدیه ولنتاین اختصاصی برای شما بود. شما می توانید با ترکیب ایده های چاپ ماگ، تیشرت و دیگر محصولات قابل چاپ ایده های جدید خود را به هدایای ماندگار تبدیل کنید.

ایده های فوق به راحتی و با هزینه کم قابل اجرا هستند، سایت عکسچاپ در این روز های پر مشغله در کنار شماست تا به راحتی و با چاپ آنلاین ماگ و تیشرت عاشقانه با طرح های دلخواه، و یک هدیه ماندگار برای روز عشق بسازید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها