کد خبر : 30457 / /
/

مهدی طارمی | اینستاگرام مهدی طارمی | مهدی طارمی فوتبالیست

زندگینامه مهدی طارمی در قطر

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟!

زندگینامه مهدی طارمی در قطر

مهدی طارمی، بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتوی پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران به میدان رفت. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغالی «پورتو» پیوست. عملکرد خوب  مهدی طارمی  در تیم پورتو و تیم ملی ایران تحسین همگان را برانگیخته است.

مهدی طارمی

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

مهدی طارمی

نامزد مهدی طارمی

مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تا وقتی که خبرگزاری خارجی دیلی میل عکس این عروس را منتشر نکرده بود هیچ کس نمی دانست همسر مهدی طارمی کیست ؟! حتی شایعه شده بود همسرش لندنی است تا اینکه خانواده اش فاش کردند عروس شان ایرانی و از خوزستان است.

مهدی طارمی

این درحالی بود که بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

نام نامزد مهدی طارمی «پرستو» است. و عکسش در بوشهر به ثبت رسیده است.

پرستو دیروز بعد از بازی ایران در برابر انگلستان با وجود گلزنی مهدی طارمی که دبل هم کرده بود برای دلداری دادن با او تماس گرفت و درحالیکه بخاطر باخت ایران نارحت و گریان بود بابت 2 گل زده مهدی طارمی به او تبریک گفت و خواست دربازی های بعدی حتما برنده میدان شوند.

مهدی طارمی

فوتبال حرفه‌ای مهدی طارمی

مهدی طارمی فوتبال را از 6 سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صداوسیما شروع کرد، اما به صورت حرفه‌ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در 10 سالگی فوتبال را آغاز کرد. از سال 81 که تا سال 84، به ترتیب در تیم‌های برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد. در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت.

مهدی طارمی

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دو سال در ایرانجوان بوشهر بازی کرد، تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی به این مربی معرفی شد. مهدی طارمی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او قراردادش را سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد.

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل او از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد؛ او در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

مهدی طارمی

درخشش مهدی طارمی در تیم ملی و مرد سال فوتبال

مهدی طارمی چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. او سال 93‌–‌94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ، مرد سال فوتبال ایران نیز شد. 

مهدی طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود؛ او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های سه امتیازی زد و در این مسابقات عملکرد خوبی داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت و در هر سه مسابقه به میدان رفت. مهدی طارمی در جام ملت‌ها آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت و در مجموع این مسابقات با زدن ۳ گل عملکرد خوبی از خود به‌جا گذاشت.

مهدی طارمی

حواشی پارتی شیانه رضاییان و طارمی در انگلیس

به تازگی ویدئویی از تصاویر عجیب در فضای مجازی منتشر شده که در آن سعی می‌شود چنین القا کند که مهدی طارمی و رامین رضاییان دو تن از بازیکنان لژیونر تیم ملی فوتبال ایران با دو دختر سلبریتی ایرانی در قطر ارتباط دارند.

 

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که در هیچ یک از این تصاویر، مهدی طارمی و رامین رضاییان با دو دختر سلبریتی کنار یکدیگر نبودند و صرفا محلی که در آن تصویر ثبت شده با محلی که در آن دختران سلبریتی عکس گرفته‌اند مشترک بوده است.

مهدی طارمی

در یک فیلم کوتاه که توسط یکی از این دختران سلبریتی ثبت شده در گوشه کادر، تصویر مهدی طارمی که خیلی دورتر از این دختر سلبریتی ایرانی است دیده می‌شود که البته صرفا با این دلیل نمی‌توان ادعا کرد مهدی طارمی با دختر سلبریتی رابطه‌ای داشته است.

گروهی که این فیلم را مدیریت کرده‌اند حتما خودشان هم می‌دانند که در حال فضاسازی مجازی هستند چرا که مشخص است هیچ اتفاقی بین دو فوتبالیست ایرانی و دو دختر اینستاگرامی رخ نداده است و تنها همزمانی حضور یا مشابهت عکس‌های یادگاری که در مکان‌های مشابه انداخته شده است باعث این سوء استفاده شده است.

البته در فیلمی که در گوشه‌ای از آن مهدی طارمی دیده شده و فاصله زیادی هم با این دختران دادرد دیده می‌شود که محل فیلم یک دیسکو یا پارتی شبانه در هتل معروف قطر است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در واکنش به این فیلم و عکس‌ها با انتشار عکسی از خود و رامین رضاییان که در هتل قطر بوده و مورد سو استفاده هم قرار گرفته است هشتک آفرین را به کسانیکه این شایعات را دامن زده‌اند تقدیم کرده است.

خواستگاری هوادار پورتو از مهدی طارمی

زمانی که مهدی طارمی به عنوان گلزنترین بازیکن لیگ پرتغال در سال ۲۰۲۰ معرفی شد؛ هواداران پورتو که از عملکرد درخشان مهاجم ایرانی خود حسابی ذوق زده شده‌اند با ارسال توئیت‌های زیاد به صفحه طارمی او را بهترین خرید فصل پرتغال و حتی جهان نامیده‌اند.

و با ابراز احساسات شدید نسبت به او، علاقه خود به طارمی را نشان دادند که جالب‌ترین این ابراز احساسات مربوط به طرح خواستگاری یک دختر پرتغالی از طارمی بود که با یک تصویر گرافیکی آمادگی خود برای ازدواج با طارمی را اعلام کرد.

ماجرای ازدواج مجدد مهدی طارمی با سوگند

فوق ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه لایو خود در اینستاگرام برای اولین بار از پشت پرده عکس‌های خود با سحر قریشی گفت و در ادامه اعلام کرد در یک رابطه جدید و به فکر ازدواج است.

به تازگی عکس از این بازیکن پورتو و دختری بنام سوگند در کنار هم منتشر شده و در خارج از کشور هم چندباری باهم دیده شده‌اند

مهدی طارمی با تایید رابطه عاشقانه خود اعلام کرده بزودی ازدواج خواهد کرد

افشاگری مهدی طارمی از رابطه‌اش با سحر قریشی

در آبان ۱۳۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکس دونفره و آتیله‌ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط هستند.

نهایتا این دوستی و رفت و آمدها به نتیجه نرسید و این زوج از هم جدا شدند. گویا علت شروع این شایعه، توییت مهدی طارمی بود که گفته بود:

«یک زن تمام زیبایی‌هایش را مدیون مردی است که آن‌ها را عاشقانه میبیند.»

 

در پایین پیام مهدی طارمی در شبکه‌های اجتماعی در مورد زن، حسین ماهینی با اشاره به پیام مهدی طارمی، پاسخی داده است که احتمال واقعی بودن این شایعه را قوت می‌بخشد.

در همین حین فیلمی پخش شد که بر قوت این شایعه افزود.

این عکس مربوط به خودروی گرانقیمتی است که گویا هدیه امیر قطر به مهدی طارمی محسوب می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.