نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

کد خبر: 1017731
نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

با گسترش علم الکترونیک و افزایش تولید کنندگان و وارد کنندگان در زمینه آیفون های تصویری در ایران امروز قصد داریم تا نگاهی دقیق بر تخصص نصب و تعمیرات آیفون تصویری در تهران بیاندازیم و شما را با تعمیر آیفون تصویری به صورت تخصصی آشنا نماییم. پس تا انتهای مطلب مارا یاری نمایید.

نگاهی به تاریخچه نصب و تعمیر آیفون تصویری

با ورود آیفون های تصویری به بازار ایران و شرکت های معروفی همچون شرکت کوماکس و آیفون و اف اف که برندهای خارجی در بازار ایران بودند، شرکت های داخلی به فکر تولید اولین آیفون تصویری در ایران افتادند. آیفون تصویری کوماکس روز به روز در میان مردم محبوبیت کسب می نمود و در پی آن تعمیر آیفون تصویری کوماکس در تهران به یک تخصص بالایی مبدل گردید.

در این کسب محبوبیت از سمت شرکت کوماکس کره ای در ایران ، شرکتهایی همچون تابان و سیماران و ... تحقیقات خود را به پایان رساندند و توانستند آیفون های تصویری مشابه با آیفون کوماکس تولید نمایند. همین امر و ارزانی اجناس سبب شد تا مردم به شرکتهای ایرانی رو بیاورند و تعمیرکاران آیفون تصویری علاوه بر برند کوماکس به تعمیر آیفون تابا و همچنین تعمیر آیفون آلدو نیز رو بیاورند.

دلایل تخصصی شدن تعمیر آیفون تصویری

حال که شرکت های بزرگی در تولید آیفون های تصویری قدم برداشته اند وقت آن رسیده تا با رقابتی در کیفیت و ظاهر زیبا با یکدیگر رقابت کنند. ازین رو شرکت های تولید کننده آیفون تصویری محصولات متنوع خود را روانه بازار کرده اند. این محصولات قبلا از بردهای بزرگ دیپ برخوردار بودند که امروزه برای زیباتر کردن آنها و نازک تر کردن محصولات از بردهای SMD استفاده میشود که همین امر سبب شده تا تعمیرات این بردها بسیار تخصصی تر از قبل دنبال گردد.

نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

ورود شرکت های بزرگ در زمینه تعمیرات آیفون تصویری

حال نوبت به آن رسید تا شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک وارد گود شوند. شرکتهایی که کار تخصصی آنها تعویض قطعات SMD ریز شده و جدید است. این شرکت ها تخصصی ترین گروه ها در زمینه نصب و تعمیرات آیفون تصویری هستند که امروزه در تهران و شهرستان ها نیز نمایندگی های تخصصی دارند.

تخصصی بالاتر از نمایندگی

همواره شرکت های تولید کننده آیفون تصویری به دنبال خدمات پس از فروش نیز هستند که از این راه نیز کسب درآمد کنند اما به دلیل پیچیده بودن تعمیرات آیفون تصویری قادر به انجام تخصصی در این زمینه نیستند.

علاوه بر آن شرکت های تولید کننده آیفون تصویری به علت نیاز به فروش محصولات جدید از تعمیرات تخصصی آیفون تصویری سر باز میزنند. دلیل این امر فروش محصولات جدیدشان است که اگر این کار را نکنند ، فروش محصولات جدیدشان بسیار پایین خواهد آمد. آن هم در شرایط کنونی بازار که اوضاع اقتصادی مردم نیز بسیار بد شده و قدرت خرید بسیار اندک است.

تعمیرات آیفون تصویری

تعمیرات آیفون تصویری به طور کلی به چند بخش تقسیم بندی می گردد. این بخش ها همان بردهای اصلی در آیفون های تصویری می باشند. ما قبل از هر نوع تعمیراتی باید تمامی این بردها را شناخته و عیب را پیدا نموده و شروع به تعمیرات نماییم.

  • برد تغذیه آیفون تصویری
  • برد اصلی آیفون تصویری
  • برد پنل آیفون تصویری
  • برد تصویر آیفون تصویری
  • برد دوربین و دوربین آیفون تصویری
  • برد حافظه و برد پخش کننده تصویر

علاوه بر اینها تعمیرات بر اساس نام برند نیز صورت میگیرد که ما در اینجا با نام برند نیز تمامی تعمیرات را به طور خلاصه بررسی خواهیم نمود. برندهایی با نام :

  • کوماکس
  • تکنما
  • سوزوکی
  • سیماران
  • کوکوم
  • کنوی
  • الکتروپیک
  • تابا و ...
نگاهی به تعمیرات آیفون کوماکس

آیفون های تصویری کوماکس یکی از قدیمی ترین آیفون های تصویری در تهران و ایران می باشد که تعمیر آیفون کوماکس یعنی مادر اکثر تعمیرات در زمینه آیفون تصویری. چرا؟

زیرا تمامی برندها در زمینه درب بازکن های تصویری از نام و اعتبار کوماکس استفاده نموده اند و محصولات خود را بسیار مشابه با آیفون های کوماکس تولید نموده اند. آیفون های تصویری کوماکس به طور کلی از بردهای تغذیه و صدا و تصویر تشکیل شده اند. این نوع از بردها بیشتر از نوع دیپ بوه و تعمیرات راحت تری نسبت به سایر رقبا دارند.

نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

آیفون های کوماکس از هر نوع برندی که باشند به یک نحوه تعمیر خواهند شد که در مطلب تعمیر آیفون کوماکس به صورت تخصصی بررسی شده است.

نگاهی به تعمیرات آیفون تابا

آیفون های تابا یکی از آیفون های تصویری در بازار ایران هستند که با همتاهای خود بسیار متفاوت هستند و علاوه بر این که سیم کشی متفاوتی دارند بلکه برخی از قطعات الکترونیکی در این نوع از آیفون ها با دیگر آیفون ها متفاوت است. از این دسته تفاوت میتوان به آی سی زنگ آیفون های تابا نام برد که بسیار متفاوت از آیفون های دیگر است.

نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

این نوع از آیفون های تصویری در تولیدشان از دونمونه برد دیپ و اس ام دی استفاده شده است. برد دیپ درواقع محصولات قدیمی آنها هستند و برد اس ام دی محصولات جدیدشان که اگر محصولات برد اس ام دی استفاده میکنید باید بدانید که هم تعمیراتشان بسیار سخت تر و هم هزینه تعمیرشان بسیار زیاد خواهد بود.

تعمیر آیفون تابا در تهران بسیار تخصصی توسط شرکت های بزرگ انجام میگیرد. از تعمیر سی پی یو ها گرفته تا تمام قطعات اس ام دی. این نوع از آیفون های تصویری نیز در تعمیر بسیار حساس هستند به گونه ای که اگر تعمیر آنها را به صورت حرفه ای ندانیم کار بسیار سخت خواهد بود.

نگاهی به تعمیرات آیفون سیماران

آیفون های سیماران نیز بسیار مشابه با آیفون های کوماکس بوده و در واقع میتوان گفت شباهت کامل با این آیفون ها دارند. تعمیر آیفون سیماران بسیار بسیار شباهت دارد به گونه ای که حتی آی سی های موجود در این نوع از آیفون های تصویری در کد نیز یکی بوده و میتوان از این قطعات در آیفون های سیماران نیز استفاده نمود.

نگاهی بر تعمیر آیفون تصویری در تهران

آیفون های سیماران بسیار مقرون به صرفه تر از همتای کوماکس و کره ای آن است که ما در اینجا فقط به بررسی این آیفون می پردازیم تا شما عزیزان اطلاعاتی از داخل آیفون تصویری نیز داشته باشید. تعمیرات تخصصی برد آیفون کوماکس نیز همانند سیماران است و بلعکس.

هزینه تعمیر آیفون تصویری

همواره باید به این نکته توجه داشت که هزینه تعمیرات آیفون تصویری بسته به نوع آیفون و روش تعمیری و زمان انجام تعمیر متغیر خواهد بود. چراکه تعمیر یک آیفون تصویری علاوه بر هزینه تهیه قطعات هزینه زمان و تخصص شخص نیز بر آن افزوده میشود. همواره سعی نمایید جهت اطلاع از هزینه تعمیر آیفون خود از تعمیرکار بخواهید تا قبل از انجام هر نوع تعمیری هزینه آن را به شما اطلاع رسانی کند چراکه در این صورت هم شما از تعمیرات و هزینه اطلاع پیدا خواهید کرد وتصمیم خواهید گرفت و هم تعمیرکار جایگاه خود و شخص را خواهد دانست و حداقل این است که خواهد دانست شخص مراجع کننده از قیمتها مطلع است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها