دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

کد خبر: 1032777
دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

برای دانلود فیلم های طنز از چه مرجعی استفاده می‌کنید که هم بروز باشد و هم در انتخاب این‌ گونه فیلم‌ها از تبحر خاصی برخوردار باشد؟ فیلم های رایگان جدید در کمتر سایتی برای دانلود وجود دارد که دارای کیفیت خوبی نیز باشند، اما در سایت مجی محبوب می‌توانید به دانلود فیلم کمدی ایرانی و خارجی بپردازید که در این روزهای خانه نشینی واقعاً ارزش دیدن دارند. ما در ادامه‌ ی این مقاله تصمیم گرفته‌ ایم به برخی از این فیلم‌های طنز اشاره کنیم و بهترین مرجع دانلود فیلم کمدی را به شما معرفی نماییم.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

زن ها فرشته اند 2

این فیلم از جمله فیلم های رایگان جدید است که در ژانر طنز تولید شده است. کارگردان این فیلم آرش معیریان است که از بازیگرانی چون علی صادقی، سحر قریشی، نیوشا ضیغمی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم استفاده کرده است. داستان این فیلم مربوط به چند زوج است که قصد دارند زندگی خود را به بهترین حالت نشان دهند که در این بین اتفاقات فوق العاده جالب می‌افتد که دیدن آن را به همه‌ی طنز دوستان توصیه می‌کنیم. گفتنی است که این فیلم در سال 98 ساخته شده است و شما از سایت های معتبر می توانید به دانلود فیلم کمدی زن ها فرشته اند 2 بپردازید.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

از جمله دانلود فیلم جدید طنز می‌توان به آنچه مردان درباره زنان نمی دانند اشاره کرد. کارگردان این فیلم طنز قربان محمدپور است. داستان این فیلم طنز به دکتری می‌پردازد که عاشق زنی شده است که 30 سال با آن اختلاف سنی دارد. داستان از آنجا جالب‌تر می‌شود که جناب دکتر نه تنها همسر دارد بلکه صاحب فرزند نیز می‌باشد. از بازیگران این فیلم جذاب می‌توان به فرزاد حسنی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا، ارسلان قاسمی و فاطمه گودرزی اشاره کرد. این محصول در سال 92 تولید شده است. دانلود فیلم کمدی آنچه مردان درباره زنان نمی دانند را فراموش نکنید.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

خانم یایا

برای دانلود فیلم های رایگان جدید حتما فیلم خانم یایا را زیر نظر داشته باشید. این فیلم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در سال 98 تولید شده است. داستان این فیلم طنز مربوط به دو باجناق است که بعد از مرگ پدر زنشان مسیر زندگی او را دنبال می‌کنند که کار تجارت یکی از آنهاست. اما در این بین مواجهه شدن این دو باجناق با یک دوست قدیمی همه را غافلگیر می‌کند. در این فیلم بازیگرانی محبوبی مانند رضا عطاران، حمید فرخ‌نژاد، امین حیایی و نیتایا چاسیریکو هنرنمایی می‌کنند. اگر علاقه به فیلم‌های خنده‌دار دارید توصیه می‌کنیم حتماً از این فیلم دیدن کنید. شما از طریق سایت های دانلود فیلم می توانید به دانلود فیلم کمدی خانم یایا بپردازید.

.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

دشمن زن

فیلم دشمن زن از جمله فیلم‌های طنز ایرانی است که از بازیگران بسیار خوبی استفاده کرده است. الناز حبیبی، بهاره کیان افشار، امیرحسین آرمان، مونا شناس، سام درخشانی و گوهر خیراندیش فقط بخش کوچکی از این بازیگران هستند. کارگردانی این فیلم کمدی بر عهده‌ی کریم امینی بوده است. داستان این فیلم به نگرش فمینیستی اشاره دارد که چرا بعد از مدتی که افراد با زنان دشمنی می‌کنند، بلافاصله تغییر رویه داده و مدافع حقوق زنان می‌شوند. در این فیلم طنز اتفاقات جالب و جذابی رخ خواهد داد که توصیه می‌کنیم حتماً آن را دانلود کرده و تماشا کنید. سال ساخت این فیلم کمدی به 96 باز می‌گردد. پیشنهاد ما این است که از دانلود فیلم کمدی دشمن زن غافل نشوید.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

کاتیوشا

این فیلم طنز به کارگردانی علی عطشانی ساخته شده است که در آن بازیگرانی همچون هادی حجازی فر که در نقش کاتیوشا ایفای نقش کرده است حضور دارد. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به احمد مهران‌فر، میترا حجار، خشایار راد و نیماشاهرخ‌شاهی اشاره کرد. این فیلم کمدی از جمله فیلم های رایگان جدید است که بسیار جلب توجه خواهد کرد. خلاصه‌ی داستان این فیلم این است که کاتیوشا باید از ارشیا محافظت کند چرا که ارشیا علاقه زیادی به مواد مخدر دارد، در این بین اتفاقاتی رخ خواهد داد که همه را غافلگیر خواهد کرد و بسیاری از آنها نیز طنز واقعی هستند. لینک دانلود فیلم کمدی کاتیوشا را از سایت های معتبر دریافت کنید.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

خجالت نکش

اگر به دنبال سرگرمی خانوادگی هستید، دانلود فیلم کمدی خجالت نکش را فراموش نکنید. فیلم خجالت نکش روایت زندگی یک زن و مرد است که دارای چندین فرزند و عروس هستند که در این بین صاحب فرزند می‌شوند اما کسی از این ماجرا خبر ندارد و خودشان هم خجالت‌شان می‌آید که به کسی بگویند. بعد از به دنیا آمدن کودک نیز اتفاقات جالبی برایش می‌افتد که دیدن آن خالی از لطف نیست. بازیگرانی چون احمد مهران‌فر، سام درخشانی، شبنم مقدمی، لیندا کیانی و شهره لرستانی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. کارگردان این فیلم نیز رضا مقصودی است. دانلود فیلم های طنز مانند خجالت نکش پیشنهاد ویژه‌ی ما به شما عزیزان است.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

بمب یک عاشقانه

در بین لیست دانلود فیلم های رایگان جدید حتماً فیلم بمب یک عاشقانه را قرار دهید. این فیلم که در سال 96 ساخته شده است بیانگر یک زندگی عاشقانه در روزهای جنگ ایران و عراق در سال 67 است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به لیلا حاتمی، پیمان معدی، سیامک انصاری و حبیب رضایی اشاره کرد. این فیلم عاشقانه لحظه‌های جالب و خنده‌داری نیز دارد که توصیه می‌کنیم حتماً آن را دانلود و تماشا کنید.

دانلود فیلم های جدید ایرانی طنز با لینک رایگان

خوب بد جلف 2

همیشه در بین دانلود فیلم های طنز، فیلم خوب بد جلف 2 خودنمایی می‌کند. این فیلم که از بازیگران بسیار محبوبی از جمله حامد کمیلی استفاده کرده است به یک فیلم کمدی و خنده‌دار تبدیل شده است. از دیگر بازیگران این فیلم سراسر خنده می‌توان به پژمان جمشیدی، سام درخشانی، گوهر خیراندیش، امیرمهدی ژوله و ستاره پسیانی اشاره کرد. کارگردان این فیلم نیز پیمان قاسم‌خانی است. لینک دانلود فیلم کمدی خوب بد جلف 2 در مجی محبوب قرار داده شده است. داستان این فیلم طنز به یک فیلمبردار مرتبط است که به ریاست یک دکتر و زیر نظر دونالد ترامپ به ایران فرستاده می‌شود که در این بین با خرابکاری‌های دو بازی این فیلم همه چیز دگرگون می‌شود که شاهد اتفاقات بسیاری طنزی خواهیم بود. فیلم خوب بد جلف در سال 97 تولید و یک سال بعد اکران شد.

خلاصه کلام

فیلم‌های پیشنهادی بالا را می‌توانید در سایت مجی محبوب با کیفیت بسیار مناسب دانلود کنید. این فیلم‌ها در ژانر کمدی و از جمله بهترین فیلم های رایگان جدید هستند که در این سایت قرار گرفته شده‌اند.

در حال حاضر بسیاری از سایت‌ ها برای دانلود فیلم‌ کمدی، مبالغی را بعنوان حق اشتراک دریافت می‌کنند که سایت مجی محبوب برای رضایت حال شما عزیزان این‌گونه فیلم‌ها را کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. برای دانلود هر کدام از این فیلم‌ها کافی است که به سایت مجی محبوب مراجعه کنید. دانلود فیلم های طنز را فقط از مجی محبوب بخواهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها