اهمیت سئو سایت و لینک سازی در دوران کرونا

کد خبر: 1036106
اهمیت سئو سایت و لینک سازی در دوران کرونا

سئو سایت سئو ارزان

از زمان شیوع ویروس کرونا ضرر بسیاری به کسب و کارها وارد شده است و بازار آنلاین اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. کسب و کارهای عقب مانده از قافله به فکر راه اندازی و طراحی وبسایت و دیده شدن در نتایج گوگل افتادند تا نسبت به رقیبان خود برتری پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهند. در این زمان سئو و بهینه سازی سایت اهمیت دوچندانی نسبت به قبل پیدا کرد. ناگفته نماند که سودجویان با استفاده از عبارت وسوسه‌انگیز «سئو تضمینی» به درآمدهای بالایی دست پیدا کردند و با استفاده از روش های قدیمی سئو سایت حتی باعث ضرر رساندن به وبسایت های کسب و کارها شدند.

اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و در رابطه با سئو اطلاعات اندکی دارید، بر روی لینک روبرو کلیک کنید: سئو چیست؟

 

در این بازه استفاده از خدمات لینک سازی و خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد و وبمسترها و سئوکاران به سمت اینگونه خدمات سوق پیدا کردند. باید بدانید که از بک لینک به عنوان یکی از سه پارامتر اصلی در سئو سایت یاد می‌شود اما باتوجه به بروزرسانی‌های مداوم الگوریتمیک گوگل، روش‌های ساخت بک لینک نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است. برای مثال، لینک سازی سایت واید (Site-wide backlinks) که از همان گذشته یکی از متدهای غیرقانونی از جانب گوگل به شمار می‌رفت اما تاثیر بسیار خوبی داشت دیگر تاثیر آنچنانی ندارد و همینطور با پیشرفته تر شدن گوگل امکان پنالتی کردن وبسایت‌هایی که از این متد لینک سازی استفاده می‌کنند در آینده‌ای بسیار نزدیک دور از ذهن نیست. استفاده از روش‌های قدیمی صرفا هزینه و وقت را تلف می‌کند. برای رسیدن به صفحه اول گوگل به هزاران بک لینک نیازی ندارید؛ تنها لازم است اصول اولیه سئو داخلی و سئو تکنیکال بر روی وبسایت انجام شده باشد و با لینک سازی و خرید بک لینک دائمی قوی و همینطور خرید رپورتاژ آگهی باکیفیت به سمت صفحه اول گوگل حرکت کنید.

خرید بک لینک قوی در «سئو ارزان»

خرید بک لینک

در میان وبسایت هایی که خدمات لینک سازی و خرید بک لینک دائمی و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، به جرئت می‌توان گفت وبسایت سئو ارزان حرف اول را می‌زند. مجموعه سئو ارزان با بیش از 5 سال تجربه در زمینه سئو سایت و خدمات حرفه ای لینک سازی و ارائه پکیج‌های حرفه ای نیاز وبسایت شما به لینک سازی با هزینه های سرسام آور را برطرف می‌کند. کیفیت اولین پارامتری است که در هنگام استفاده از خدمات سئو ارزان متوجه آن خواهید شد. تمامی مراحل سئو و لینک سازی با استفاده از ابزارهای حرفه ای سئو زیرنظر گرفته می‌شوند و گزارش ها گویای کیفیت بالای کار هستند.

متنوع‌ترین پکیج‌های بک لینک

اگر گشتی در وبسایت های سئو سایت و خدمات ساخت بک لینک بزنید متوجه خواهید شد که متنوع‌ترین پکیج‌ها و روش‌های لینک سازی تنها در وبسایت سئو ارزان ارائه می‌گردد. شرکت ها و وبسایت های بزرگی از خدمات بک لینک seoarzan استفاده می‌کنند که تعدادی از آن ها در صفحه نمونه کار سئو این مجموعه قابل مشاهده است.

خرید رپورتاژ آگهی با تدوین رایگان استراتژی

خرید رپورتاژ آگهی

در صورت خرید رپورتاژ آگهی از سئو ارزان لازم نیست نگران چیزی باشید. متخصصین لینک سازی همه چیز را تحت نظر دارند. وبسایت های مناسب برای لینک سازی را با توجه به بودجه مشتری مشخص می‌کنند و استراتژی درج رپورتاژها و نحوه ایجاد بک لینک ها را به صورت کاملا رایگان برای کسب و کار شما مشخص می‌کنند. در طول لینک‌سازی نیز گزارش رتبه کلمات برای مشتری ارسال می‌گردد. دائمی بودن تمامی بک لینک های ایجاد شده مزیت دیگری است که کاربران به آن توجه ویژه‌ای دارند. لازم نیست برای بک لینک هایی که ایجاد می‌شود هزینه تمدید بپردازید.

مناسب بودن قیمت رپورتاژ آگهی و در کنار آن تدوین رایگان استراتژی تجربه خرید لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ضمانت عدم پنالتی در صورت استفاده از خدمات بک لینک سئو ارزان

تمامی پکیج های بک لینک سئو ارزان ضمانت عدم پنالتی دارند. سال‌ها تجربه در لینک سازی حرفه ای منجر به این ضمانت شده است. لازم به ذکر است جهت اطمینان خاطر بیشتر به مشتریان در صورت استفاده از خدمات لینک سازی سئو ارزان و پنالتی شدن وبسایت، پروسه disavow و حذف بک لینک های اسپم به صورت کاملا رایگان توسط این مجموعه انجام می‌پذیرد.

سئو سایت؛ پروسه ای زمان‌بر و حرفه ای

سئو سایت برخلاف تصور وبمستران کار ساده‌ای نیست. یکسری می‌گویند «سئو سایت همان خرید رپورتاژ است و با خرید رپورتاژ سایت به صفحه اول گوگل می‌رسد» اما در واقعیت این چنین نیست. در صورت عدم تخصص در نحوه لینک سازی و درج رپورتاژ علاوه بر اینکه هزینه‌ و زمان خود را هدر داده‌اید، ممکن است به وب سایت خود نیز آسیب وارد کنید که جبران کردن آن ممکن است ماه ها زمان ببرد.

درست است که رپورتاژ آگهی در سئو سایت تاثیرگذار است همانطور که روش های دیگر لینک سازی نیز می‌تواند تاثیر خوبی در سئو سایت بگذارد اما صرفا همین نیست. پس در صورتی که تخصصی در سئو و بهینه سازی و همینطور لینک سازی ندارید، اینکار را به یک متخصص link building بسپارید.

تعرفه سئو سایت در گوگل

قیمت سئو و بهینه سازی سایت برای هر وبسایت متفاوت است و می‌تواند از هزینه های کم آغاز شود و برای وبسایت های بزرگ و کلمات کلیدی مهم و با چگالی زیاد به قیمت های بالا برسد. بنابراین جهت تخمین هزینه سئو سایت می‌بایست وبسایت مربوطه آنالیز شود و با توجه به وضعیت فعلی آن پکیج‌های مناسب پیشنهاد گردد. در صورتی که تمایل دارید وبسایت شما به صورت کاملا رایگان توسط یک متخصص سئو بررسی و آنالیز شود، کافی است «سئو ارزان» را در گوگل جستجو کنید و یا مستقیما وارد آدرس seoarzan.ir شوید و از بخش خدمات، درخواست آنالیز رایگان سایت را انتخاب نمایید. همچنین امکان تماس با پشتیبانی از طریق شماره تلفن ثابت 03134415328 برای مشتریان امکان‌پذیر می‌باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها