ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

کد خبر: 1047641
ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

مراسم عقد و عروسی یکی از مهمترین و زیباترین اتفاقاتی است که در زندگی جوانان رخ می‌دهد و خانواده‌ها در برگزاری چنین مراسماتی برای فرزندان خود سنگ تمام می‌گذارند و مهمترین چیزی که به زیبایی مراسم شما کمک میکند خدمات و تشریفات عروسی است. از این رو به یکی از قسمت‌های مهم عروسی که خدمات و تشریفات عروسی و همچنین مکان برگزاری مجالس عقد و عروسی مثل باغ تالار خواهیم پرداخت.

ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

اولین قدم بعد از توافقات خانواده‌ها در مجلس بله برون تعیین تاریخ تقریبی مجلس عقد و عروسی و تشریفات آن است که انتخاب و رزرو مکان آن باید حداقل دو ماه قبل از تاریخ شب عروسی انجام پذیرد. در چنین مواقعی است که پای تشریفات عروسی و خدمات مخصوص به آن با توجه به بودجه و سلیقه عروس و داماد به میان می‌آید. این روزها کمتر کسی حاضر می‌شود که به فکر برگزاری عروسی در خانه‌ها باشد و دردسر و استرس و کارهای بی‌شمار آن را به جان بخرد. خدمات و تشریفات مجالس با بر عهده گرفتن تمام مسئولیت‌ها و کارهای عقد و عروسی، بار بزرگی را از دوش شما برخواهند داشت و لذت این لحظات فراموش نشدنی را برای شما دوچندان خواهند کرد. مراسمات عروسی اگرچه دلهره و اضطراب خاص خود را دارند و هزینه‌های قابل توجهی را در بر می‌گیرند ولی اکثر افراد خواهان یک عروسی اید‌ه‌آل و رویایی هستند که خاطرات شیرین آن تا سالیان زیادی فراموش نشود.

اجرای مجالس عقد و ازدواج در باغ‌های عروسی و فضاهای باز امروزه بسیار متداول شده و با توجه به فصول مختلف، برخی از این مجالس در چنین جاهایی برگزار می‌شوند.

در ادامه مطلب به برگزاری عقد و عروسی در باغ عروسی و تشریفات عروسی و نکات آن خواهیم پرداخت.

انتخاب بهترین سالن عقد و عروسی

در سالن عقد روف گاردن و باغ عروسی، سفره عقد در فضای باز برپا می‌شود و شما هنگامی که چشم انداز زیبایی را در پیش خود دارید بله را خواهید گفت. این‌گونه مراسمات در فضای باز بسیار متفاوت و باشکوه هستند و لذتی فراموش نشدنی به شما می‌بخشند.

ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، برگزاری جشن‌ها در این مکان‌ها نسبت به جاهای سرپوشیده از امنیت بیشتری برخوردار است. در چنین شرایطی بیشتر میهمانان شما به علت خطر ابتلا به این بیماری در فضاهای سرپوشیده حضور پیدا نمی‌کنند. بنابراین برگزاری عقد و عروسی در باغ عروسی و روف گاردن، از امنیت بیشتری برخوردار است و فرصت با هم بودن شما و عزیزانتان را به شما خواهد بخشید.

ویژگی‌های باغ عروسی

اجرای مراسم عروسی در یک باغ عروسی و فضای باز با توجه به لوکیشن های متعدد مورد توجه و پسند بسیاری است و از محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر تاریخ جشن شما برای فصل بهار و تابستان است، انتخاب باغ گزینه خوبی برای شما و مهمانانتان است.

از این رو نکاتی را در مورد مهم‌ترین معیارهای انتخاب یک باغ عروسی خوب را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. در قدم اول باید با توجه به میزان بودجه‌ای که برای رزرو مکان عروسی کنار گذاشته‌اید تالار مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. با مشورت و سلیقه خود و همسرتان باغ عروسی ایده‌ال خود را رزرو کنید.
  3. موقعیت مکانی باغ را برای سهولت در رفت وآمد مهمانان در نظر بگیرید. اگر باغ عروسی که شما انتخاب کرده‌اید از شهر دور باشد برخی از کسانی که دعوت شده‌اند توانایی شرکت در مراسم شما را نخواهند داشت. البته فراموش نکنید که باغ و تالار عروسی هم نباید در مرکز شهر و مسیرهای پر ترافیک باشد و موجب در ترافیک ماندن مهمانان شما شود. مسافت باغ عروسی تا آتلیه و آرایشگاه را هم در نظر بگیرید تا در هنگام عروسی به مشکل بر نخورید.
  4. در مورد امکانات و خدمات باغ عروسی با مسئول مربوطه صحبت کنید. تمیزی باغ و روکش صندلی‌ها و رو میزی‌ها اولین چیزی است که توجه میهمانان شما به آن جلب می‌شود. پس از انتخاب حتما این نکته را هم در نظر بگیرید.
  5. یکی از بارزترین ویژگی‌های یک باغ عروسی خوب داشتن پارکینگ با ظرفیت مناسب است. توجه داشته باشید باغ تالاری که انتخاب می‌کنید باید پارکینگ داشته باشد تا مهمانان شما برای جای پارک و نبود جا سر درگم نشوند.
  6. یک مراسم عروسی فقط یک شام نیست. لحظات شیرینی است که امکان دارد خاطرات شیرین آن تا سالیان دراز در ذهن مهمانان شما باقی بماند. ولی در این میان موارد مختلفی وجود دارد که به آن اشاره می‌کنیم. دادن شام عروسی برای شما یک بار اتفاق می‌افتد؛ سعی کنید با بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید شام خوبی تدارک ببینید که لذت آن مثال زدنی باشد. رنگ و جنس و تمیز بودن روکش صندلی‌ها هم در فیلم و عکس‌های شما جلوه‌ای شیک خواهد داشت.
  7. میز شام عروس و داماد باید به چه شکل باشد. میز شام اختصاصی عروس و داماد اگرچه هزینه بیشتری به صورت حساب باغ اضافه خواهد کرد ولی ارزشش را دارد. میز شام عروس و داماد با گل ارایی و شمع آرایی تزئین می‌شوند و جلوه ای منحصر به فرد به فیلم عروسی می دهند.
  8. ظرفیت باغ عروسی را فراموش نکنید. باغ‌های عروسی از گنجایش بالایی برخوردار هستند ولی شما باید بدانید چند نفر به دعوت شما بله می گویند و در عروسی شما شرکت ‌می‌کنند و باغی که رزرو می کنید پذیرای چند نفر است. البته برای مهمانان کم نیز باغ تالارهای کوچک وجود دارند که برای چنین مراسماتی با مهمان کم کافی می‌باشند.

ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

بعد از اتنخاب باغ عروسی به نکاتی دیگر هم باید توجه کنید.

  • وجود فضای سرپوشیده یا سایه‌بان برای بارش احتمالی باران یا آفتاب گرم ظهر. البته بیشتر باغ تالارها فضای دومی برای چنین مواقعی در نظر گرفته اند.
  • حظور مهمانان ناخوانده را فراموش نکنید! در باغ‌های نزدیک به آب و مرداب احتمال وجود حشرات بیشتر است، برای چنین موردی نیز تدابیری بی‌اندیشید. قبل از رزرو کردن باغ مدنظر، اگر شب هنگام به مکان برگزاری مراسمتان بروید از وجود پشه‌ها و حشرات مطلع خواهید شد.
  • نور و روشنایی باغ بسیار با اهمیت است، استفاده از نورهای متحرک و شاد یکی از موارد مهم نورپردازی در باغ‌ها است. اگر محوطه باغ از نور کافی برخوردار نباشد عکس و فیلم بهترین شب شما خوب نخواهد شد. در چنین مواقعی با نورپردازی اضافی همچون روشنایی هوشمند یا گوبو محوطه باغ را کاملا روشن کنید. به یاد داشته باشید از قبل چک کنید مکان انتخابی شما در صورت قطعی برق و بارش باران و وقوع باد، برق اضطراری داشته باشد.
  • آسایش و رفاه مهمانان را فراموش نکنید. مکانی که انتخاب کنید که صندلی‌های راحتی داشته باشد. چون مهمانان شما مدت زمان زیادی روی آن می‌نشینند.
  • برای دکور و تزئین، در واقع تزئینات اضافی لازم نیست. چون در این مکان‌های رویایی المان های طبیعی برای یک تزئین رویایی وجود دارد. ولی طراحی باغ های عروسی غالبا بسیار مجلل و جذاب است و مهمانان شما را به وجد می‌آورد.
  • سیستم‌های صوتی قوی و مجهز از دیگر خصوصیات یک باغ عروسی مناسب می‌باشد. البته امکان استفاده از گروه های موسیقی زنده در برخی از باغ‌ها وجود دارد.
  • از دیگر خصوصیات یک باغ خوب داشتن نیروی مجرب و متعهد و با اخلاق برای پذیرایی از مهمان‌ها است. داشتن تجهیزات مورد نیاز برای انتقال غذا و تمیز کردن میز ها از دیگر ویزگی‌های یک باغ عروسی شیک و لاکچری می‌باشد.

ثبت لحظات شیرین عقد و عروسی در باغ تالار

شما در سایت تالارکده می توانید تالار و مجموعه دلخواه خود را با توجه به امکانات، موقعیت تالار در شمال تهران جنوب و یا دیگر امکانات انتخاب نمایید. باغ تالارهای جاجرود یکی از مکان هایی است که شما می توانید مراسم خود را برگزار نمایید.

برگزاری مراسمات عقد و عروسی در باغ از مزیت‌های بی‌شماری برخوردار است که لذت جشن شما را چند برابر خواهد کرد. یکی از این مزیت‌ها لوکیشن های متعددی است که دارد و عکس و فیلم هایی که از این مراسم گرفته می‌شود را رویایی و لاکچری خواهد کرد که در آینده هر وقت به آنها نگاه می‌کنید همواره از حسن انتخاب خود و زیبایی باغ عروسیتان در بهترین شب زندگی خود لذت خواهید برد و برای جوانانی که در شرف ازدواج هستند مثال خواهید زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها