وام | وام آسان | اخبار اقتصادی | وام بانک ملی | وام فوری

3 وام 30 تا 200 میلیونی رئیسی به همه یارانه بگیران | وام بدون کسر از حقوق و چک با بازپرداخت 12 ساله بانک تجارت و صادرات

کد خبر: 1119081

جدیدترین خبر درباره دریافت وام فوری با شرایط استثنایی در سایت فردا منتشر شد

3 وام 30 تا 200 میلیونی رئیسی به همه یارانه بگیران | وام بدون کسر از حقوق و چک با بازپرداخت 12 ساله بانک تجارت و صادرات

واموام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

وام قرض الحسنه مهر تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان

وام فوری (تاسقف 300 میلیون تومان)

*بدون کسر از حقوق*

*بر پایه مستندات شغلی*

*بدون نیاز به سپرده گذاری*

*ظرف مدت 15 روز

*حتی به صورت=ضربدری

*بدون نیاز به چک

*فقط با سفته*

بازپرداخت 24 ماهه

{وام بانک قرض الحسنه مهرایران} تاسقف {150میلیون}

وام تاسقف 60 میلیون بدون مدرک شغلی با یک فقره چک

در بازپرداخت 24 ماهه و 36 ماهه

پرداخت وام 30 تا 200 میلیونی برای همه

بانک کارآفرین در طرح صبا تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک، خرید کالا و خدمات مصرفی بادوام تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می‌کند.

به گزارش کاماپرس این طرح مختص اشخاص حقیقی بوده و پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با بانک کارآفرین طرف قرارداد هستند هم می‌توانند در قالب شرایط ویژه از این طرح وام استفاده کنند. تسهیلات خرید کالا در مبالغ 30، 70، 100 و 200 میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود. مهلت بازپرداخت برای وام‌های 30 میلیون تومانی، 36 ماه و برای تسهیلات 70 میلیون تومانی 48 ماه است. این مدت زمان برای وام 100 و 200 میلیون تومانی نیز 60 ماه تعیین شده است.

تسهیلات طرح مذکور در قالب عقد مرابحه به متقاضیان ارائه می‌شود. برای اهدای این وام حساب فرد اعتبارسنجی شده و سابقه مالی او بررسی می‌شود. متقاضی باید وثائق و ضمانت‌های مورد قبول بانک را فراهم کند تا واجد شرایط دریافت وام شود./ کاماپرس

وام  ۵۰ میلیونی رئیسی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید فاکتور دارو ممهور به مهر داروخانه و یا صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط افراد متقاضی، مراحل مددکاری و طرح در کمیته وام مربوطه انجام خواهد شد و افراد واجد شرایط به بانک‌ عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت شده در سامانه سخا و داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های محترم آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند.

پرداخت وام ۱۳۰ میلیونی به یارانه بگیران

قرار بود خانوارهای دارای فرزند، وام مسکن جداگانه دریافت کنند. وامی که مبلغ آن بسته به تعداد فرزندان خانواده، بین ۷۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان است. اما شرایط پرداخت وام مسکن فرزندآوری چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام مسکن قانون جوانی جمعیت را ابلاغ کرد. بر اساس این بخشنامه:

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، ۱۱۰ میلیون تومان

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت می‌کنند.

این وام در قالب قانون جوانی جمعیت پرداخت می‌شود و جدای از وام مسکنی است که هر فرد می‌تواند دریافت کند.

شرایط دریافت وام مسکن فرزندآوری

وام فرزندآوری توسط شش بانک مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک پرداخت می‌شود. مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۱۰ ساله است. در شرایط پرداخت وام، کارمزد و سود سالانه وام ذکر نشده است اما وام‌های دیگری که قرار است در قالب قانون جوانی جمعیت پرداخت شود، در قالب وام قرض‌الحسنه است، انتظار می‌رود این وام هم قرض‌الحسنه باشد.

اما شرایط دریافت وام چگونه است؟ دریافت این وام مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان است و اگر اعتبار فرد تایید شود، برای ضمانت وام به سفته و یک ضامن معتبر نیاز است.

همچنین یکی از شرایط مهم پرداخت این وام این است که متقاضی فاقد مسکن باشد و از هیچ‌کدام از تسهیلات بانک مسکن استفاده نکرده باشد.

اما آیا این وام تنها برای خرید مسکن است و یا ودیعه؟ آنگونه که ایسنا اعلام کرده است وام فرزندآوری می‌تواند صرف خرید، ساخت مسکن و یا ودیعه شود و این مساله بسته به تقاضای خانوار دارد.

اما نکته قابل توجه این است که اگرچه از سال گذشته ماجرای پرداخت وام فرزندآوری در قالب‌ها و با عناوین مختلف مطرح شده، اما بسیاری از متقاضیان می‌گویند هنوز موفق به دریافت هیچ کدام از انواع این وام‌ها نشده‌اند.

از طرف دیگر، همه خانوارهای دارای فرزند مشمول انواع وام‌های جوانی جمعیت نمی‌شوند و این تسهیلات فقط در اختیار خانوارهایی قرار می‌گیرد که نرخ زاد و ولد شهر محل سکونت فرزند و پدر، کمتر از ۲٫۵ باشد.

منبع: ایسنا

۵۹

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها