کد خبر : 13447 / /
/

دلار در صرافی ملی با افزایش ۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۷۵۵ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش ۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۷۵۵ تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۴۱۹ تومان معامله شد. قیمت دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۰۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۶۸۴ تومان معامله شد. قیمت دلار کانادا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۲ تومان افزایش، ۲۲,۴۲۵ تومان نرخ گذاری شد. آخرین قیمت دلار را در خبر روز دنبال کنید.

جدیدترین قیمت دلار امروز 

دلار در صرافی ملی با افزایش ۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۷۵۵ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۴۱۹ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با کاهش ۰.۰۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۶۸۴ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۲ تومان افزایش، ۲۲,۴۲۵ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۴۹۶ (بیست و پنج هزار و چهارصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با رشد ۱ درصدی به ۲۵,۷۵۵ (بیست و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۴۴۹ (بیست و پنج هزار و چهارصد و چهل و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۵,۴۱۹ (بیست و پنج هزار و چهارصد و نوزده ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۷۰۴ (بیست و پنج هزار و هفتصد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۲۵,۶۸۴ (بیست و پنج هزار و ششصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار روز پنجشنبه گذشته اندمی پایین رفت اما معامله گران قیمت دلار ، بازار ارز امروز شنبه 2 بهمن 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته اندکی پایین رفت. این اسکناس آمریکایی روز پنجشنبه گذشته 40 تومان عقب نشینی کرد و بر روی 27 هزار و880 تومان قرار گرفت. قیمت درهم نیز در روز یاد شده نوسان چندانی از خود نشان نداد و با 7 هزار و 590 تومان بسته شد. 

بازار دلار سردرگم و بلاتکلیف

در هفته های اخیر بازار از یک سو توان شکست محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان را نداشته است و از سوی دیگر در بیشتر موارد، دلار در محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان مورد حمایت واقع شده است. می توان گفت که اخیرا معامله گران در یک بازه هزار تومانی، سردرگم و بلاتکلیف بوده اند‌. آن ها نه توان قرار گرفتن شجاعانه در موقعیت خرید را داشته اند و نه احتمال می دادند که قیمت دلار دچار نزول بسیار سنگینی شود.

در این شرایط تا محدوده های یاد شده شکسته نشوند، نمی توان انتظار وقوع نوسانات معنی دار را در بازار ارز داشت. بازار در روزهای اخیر از یک سو به طور مداوم تحت تاثیر اخبار مثبت قرار دارد، ولی از سوی دیگر،‌ مذاکرات در حال طولانی تر شدن است و همین طولانی شدن موجب می شود که بخشی از معامله گران منتظر به صورت تدریجی وارد بازار شوند.

برخی فعالان باور دارند که در حال حاضر سایه طولانی تر شدن مذاکرات بر انتظارات معامله گران سنگینی می کند و همین عامل موجب شده است که در انتهای هفته، بازار به سوی نرخ های بالاتر سنگینی کند.

اما معامله گران قیمت دلار ، بازار ارز امروز  شنبه 2 بهمن  1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  دیشب بر روی 7 هزار و 620  تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز  پنجشنبه 20 تومان بالا رفته بود.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

 قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی 28 هزار تومان قرار گرفت که  نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شنبه شب 80 تومان  افزایش را نشان می دهد. در معاملات پشت خطی  چهارشنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 27 هزار و 920 تومان قراد داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه 2 بهمن  1400 را  صعودی پیش بینی کرده اند

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار   27 هزار و 350 تومان اعلام شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب 110 تومان گران شده بود. 

چهارشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 27 هزار و 240 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال   افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  شنبه 2 بهمن 1400  گران می شود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.