کد خبر : 15091 / /
/

فیلم خداحافظی شهاب حسینی را در ادامه مشاهده می کنید.

شهاب حسینی با انتشار ویدئویی بیست دقیقه ای در برابر حواشی اخیر پیش آمده واکنش نشان داد. شهاب حسینی با انتشار ویدیو بیست دقیقه ای در برابر حواشی اخیر پیش آمده واکنش نشان داد . شهاب حسینی در دو مقطع مهم از گفته هایش اول خشم خود را از همکارانش در برخی موارد پذیرفت. شهاب حسینی گفت تغییر رویه خواهد داد و در  پیامی به همکارانش خواستار این شد که اگر به سینما به گونه ای متفاوت از او می‌اندیشند اساسا برای ایفای نقش به سراغ او نیایند. فیلم شهاب حسینی را در ادامه مشاهده می کنید.


اولین حضور شهاب حسینی در مقابل قاب دوربین تلویزیونی، اجرای برنامه اکسیژن در سال ۱۳۷۷ بود، که در آن زمان کمتر کسی تصور می کرد که در  حدود ۲۰ سال بعد، شهاب حسینی در عرصه بازیگری به چهره ای محبوب و مشهور تبدیل گردد و در صنعت سینما، جوایز معتبر بین المللی را از آن خود نماید 

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ در تهران می باشد. او فرزند بزرگ خانواده و دارای دو خواهر و یک بردار است.

در مورد بیوگرافی شهاب حسینی می توان گفت او بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، همچنین مجری، گوینده و کارگردان است و سابقه تهیه کنندگی نیز دارد. وی با تشکیل گروه موسیقی هفت با همکاری برادرش، در چندین قطعه، حرفه خوانندگی را نیز تجربه کرده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی دارای مدرک دیپلم انسانی و دانشجویی انصرافی دانشگاه تهران در رشته روانشناسی می باشد.

کلاس های بازیگری را در طی سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ نزد مرحوم حمید سمندریان سپری کرده است.

او همچنین در تئاترهای دانشجویی و اجرای نمایش نامه های رادیویی و گویندگی حضور داشت و به همراه گروه بازیگری متشکل از یوسف تیموری، یوسف صیادی، نصرالله رادش، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی برای اجرای برنامه هایی طنز به شهرهای مختلف سفر می کردند.

در سال ۱۳۷۷ به واسطه نادر سلیمانی و کامران ملک مطیعی توانست، به تلویزیون راه پیدا کند و اجرای برنامه اکسیژن را بر عهده بگیرد.

نخستین سریال تلویزیونی وی سریال «پس از باران» به کارگردانی سعید سلطانی می باشد.  او در این سریال با بازیگران مطرحی همچون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، مرجان محتشم، صبا کمالی، رحیم نوروزی، رامین پرچمی، جمیله شیخی و … همبازی بود.

آغاز فعالیت شهاب حسینی در سینما سال ۸۰ و  با ایفای نقش در فیلم سینمایی «رخساره» می باشد، کارگردانی این فیلم بر عهده راما قویدل بود.

پس از بازی در این فیلم در طول دهه ۸۰ و ۹۰ در فیلم های بسیاری نظیر واکنش پنجم، این زن حرف نمی زند، زهر عسل، شمعی در باد، قتل آنلاین، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، بچه های ابدی، محیا، سوپرستار، درباره الی، جدایی نادر از سیمین، تعبیر خواب، فروشنده، برادرم خسرو و … به ایفای نقش پرداخت و در اکثر این آثار بسیار موفق ظاهر شد و توانست جوایز زیادی را دریافت کند.

همکاری شهاب حسینی با آثار سینمایی اضغر فرهادی و همبازی شدن وی با ترانه علیدوستی در برخی از این آثار، نیز از سوی بسیاری از مخاطبان سینما مورد استقبال قرار گرفت و در نهایت حضور هر سه ی آن ها در فیلم فروشنده سبب راه یابی این فیلم به اسکار ۲۰۱۷ شد و در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان جایزه گرفت.

شهاب حسینی با نام کامل سید شهاب الدین حسینی تنکابنی بازیگر و کارگردان و گوینده ایرانی در ۱۴ بهمن

۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و یک برادر و دو خواهر دارد و اصالتا تنکابنی می باشد.

وی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی ناتمام گذاشت و قصد مهاجرت به کانادا داشت که میسر نشد.

مدتی در خرم آباد زندگی کرده و مادرش امدادگر سیار بود و او نیز همراه مادر بود

شهاب حسینی

سابقه هنری حسینی

شهاب بازیگری را در سال ۷۱ در کلاس های استاد سمندریان آموخته و از دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شده و اولین بازی خود در فیلم رخساره در سال ۸۰ و سپس این زن حرف نمیزند بازی کرد.

اما اوج شهرت او در فیلم سینمایی سوپر استار در سال ۸۷ بود که به چهره ای شناخته تبدیل شد.

شهاب حسینی از بازیگران پر کار و فعال چند دهه اخیر است که بیش از فیلم و سریال در کارنامه هنری او دیده می شود.

با سریال های پس از باران و مدار صفر درجه و پلیس جوان، بازی در سریال شوق پرواز در نقش شهید بابایی بیشتر

شناخته شده و بازی خوب و نقش آفرینی جدی منحصر بفردش مخاطبان تلویزیون را نیز به خود جلب کرد .

آثار این بازیگر مشهور و محبوب بسیار زیاد بوده و از شاخص ترین کارهای او می توان به فروشنده ، جدایی نادر از سیمین،

واکنش پنجم، شمعی در باد، دلشکسته، تب سرد،و…..اشاره کرد

 شهاب حسینی چرا ایران را ترک کرد؟

جدیدترین نقش کاراکتری که ایفا کرد نقش قباد در شهرزاد بود که بسیار شاهکار کار کرده و یکی بهترین و شاخص ترین بازی های او محسوب می شود ..شخصیت قباد در شهرزاد بسیار توجه مردم را به خود جلب کرده است.

شهاب در دوران سربازی عاشق پریچهر قنبری شده و بعد از مدتی در سال ۱۳۷۴ با هم ازدواج کردند که حاصل این ازدواج دو پسر نام های محمد امین متولد ۱۳۸۲ و امیر علی متولد ۱۳۹۰ می باشد.

یوگرافی محمدامین و امیرعلی پسران شهاب حسینی +عکس فرزندان شهاب حسینی

نحوه آشنایی و عاشق شدن حسینی

بازیگر سوپر استار در دوران سربازی زنانی که به دانشگاه رفته بود تا دوستش را ببیند همسرش را دیده و از او خوشش می آید.

شهاب در این باره گفته است: وقتی پریچهر را دیدم دختری ساکت و ساده در گوشه ای مشغول مطالعه بود

و من از همین سادگی و حجب او خوشم آمد.

در نگاهش چیزی دیدم که نتوانستم از او بگذرم و او هم اصلا اهل دوستی نبود.

من هم صادقانه با خانواده ام این موضوع را در میان گزاشتم و این شد که با هم ازدواج کردیم که هر دو

سنمان خیلی کم بود و من ۲۲ ساله و همسرم ۱۵ سال بیشتر نداشت.

ورود شهاب حسینی به صدا و سیما و گویندگی

شهاب حسینی قبل از بازیگری کارش را با گویندگی در رادیو شروع کرده و گوینده برنامه های رادیویی مانند

صدای ما، گلبانگ شادی، دو نیمه سیب و … را بر عهده داشت.

همچنین در چند برنامه به عنوان راوی گویندگی کرده است.

در سال ۷۷ با اجرای برنامه ای به نام اکسیژن بروی نوجوانان و جوانان وارد تلویزیون شد.

برپا، رنگ صبح و سایه روشن از دیگر برنامه هایی بود که در تلویزیون اجرا کرد.

کارگردانی و فیلم سازی شهاب حسینی

سوپراستار سینمای ایران بعد از چند سال بازیگری از سال ۹۲ وارد عرصه کارگردانی شده و فیلمی با نام ساکن

طبقه وسط و در سال ۹۴ بیا با من را تولید و کارگردانی کرد .

ایشان همچنین تهیه کنندگی فیلم خورشید نیمه شب را بر عهده داشت.

بازیگر پرکار ایرانی بعد از دریافت جایزه کن هدیه خود را به مردم و امام زمان عج تقدیم کرد.

درگیری با نشریه الثارات

بعد از برگزاری جشن حافظ در سال ۹۵ نشریه یالثارات الحسین با تیتر دیوث کیست به بازیگران و هنرمندانی که پوشش نامناسب داشتند ،اهانت کرده و واژه توهین آمیزی را به کار برد.

بعد از این تیتر جنجالی شهاب نیز در پیج خود پاسخ تندی به نویسنده نشریه داده و نوشت: آقایان نه چندان محترم و مجهول‌الحال که با وقاحت تمام اقدام به چاپ مطلبی در شرمنامه خود کردید، پاسخ سوالتان ساده است.

دستان شما شایسته حرمت قلم نیست.

آن را زمین بگذارید و به هم کیشان داعشی خود بپیوندید. برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوبین دل این مردم را ندارید.

مهاجرت شهاب حسینی

شهاب مدتی اسیت که به آمریکا مهاجرت کرده و در یک شرکت فیلم سازی مشغول فیلم و نشر فرهنگ ایرانی در فیلم ها و سینمای ایران است.

برنامه همرفیق با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی به زودی از نماوا پخش میشود و بینندگان و علاقه مندان به برنامه های گفتگو محور، اما جذاب و دیدنی و پر خیا با حضور چهره های سینمایی و معروف دیگر میتوانید این برنامه را در شبکه نمایش خانگی تماشا کنند

پس از انتشار اخبار ابتدایی، اخبار دیگری مبنی بر عدم اعطای مجوز به شهاب حسینی به‌دست رسید. حالا بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مقدمات ساخته شدن «همرفیق» فراهم شده و اولین پوستر آن نیز رونمایی شده است.

کارگردانی و اجرای آن برعهده شهاب حسینی است و تهیه‌کننده آن حسن خدادادی خواهد بود.

شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که چند وقتی است درگیر حواشی طلاق شده است . پیج های زرد اینستاگرامی گفتند که عکس های دونفره شهاب حسینی و همسرش از صفحه اینستاگرامشان پاک شده است و دیگر هم رو فالو نکردند همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعه طلاق شهاب حسینی شده است . اما هنوز چیزی رسمی اعلام نشده در ادامه عکس ها و پست جدید و عجیب همسر شهاب حسینی را می بینید .

پریچهر قنبری تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد که همین باعث شد اختلاف او با همسرش لو برود و شایعه طلاق دست یه دست شود.

سرشکستگی‌ های کودکی

دوران کودکی من به شیطنت‌های مختلف با پسربچه‌ها گذشت. مادرم میگفت تو پسر شری بودی. روزی که به خاطر سر‌بازی سرم رابا نمره 4 اصلاح کردم، دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع 5-4 مورد از این شکستگی‌ها رابه خاطر نمی‌آورم، باید آن ها رابه دوران کودکی‌ام نسبت داد. جز سر از نواحی دیگری هم چون صورت و دست و پا هم بارها دچار جراحت‌های مختلف شدم.

توپ چرمی عید

درخانواده پدری نوه اول بودم. ا‌رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه‌نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هردو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می‌کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی‌ها را می‌داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بودو هر کسی توپ چرمی نداشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.